Έρευνα της Kantar Media αποκαλύπτει τον «πόλεμο» της διαφήμισης στο χώρο των smartphones και τα χρήματα που ξοδεύουν οι μεγαλύτερες εταιρείες για την προώθηση των προϊόντων τους. Το 2011 η Apple ηγούνταν με $253 εκατομμύρια σε διαφημίσεις για τηλεόραση, πινακίδες, Internet, έντυπα κτλπ. Πέρσι τα πράγματα άλλαξαν, βέβαια, με την Samsung να διανύει μια εκπληκτική πορεία από τα $78 εκατομμύρια του 2011 σε $410 εκατομμύρια το 2012! Την ίδια περίοδο η Apple αύξησε και αυτή τον προϋπολογισμό στα $333 εκατομμύρια με όλες τις υπόλοιπες εταιρείες (HTC, BlackBerry, Nokia) να μειώνουν τα ποσά της διαφήμισης.
Θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι προσπάθειες της Samsung αποφέρουν καρπούς με τη σειρά Galaxy S να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, κάτι που φαίνεται και από τις πωλήσεις των συσκευών, οι οποίες, βέβαια, ωχριούν ακόμα μπροστά στις πωλήσεις του iPhone. Υπενθυμίζουμε ότι η Samsung σήμερα αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα το Galaxy S IV, το πολυαναμενόμενο μοντέλο που θα αναμετρηθεί με το iPhone 5.
[via WSJ]