Νέα έκθεση της Distimo δείχνει ότι τα in-app purchases που η Apple παρουσίασε πριν 3 χρόνια στο App Store αποτελούν την πλειοψηφία των εσόδων για τους developers. Συγκεκριμένα, το 76 τοις εκατό των εσόδων τον Φεβρουάριο που μας πέρασε στο App Store για το iPhone προήλθε από τα in-app purchases σε δωρεάν ή επί πληρωμή εφαρμογές (71 vs 5 τοις εκατό) και μόλις το 24 τοις εκατό έρχεται εξολοκλήρου από την τιμή μιας εφαρμογής ή παιχνιδιού.
Φαίνεται, μάλιστα, πως η πιο κερδοφόρα περιοχή είναι η Ιαπωνία αφού τα έσοδα ανά λήψη στα 250 Top Grossing παιχνίδια είναι στα $3.12, πάνω από τρεις φορές περισσότερο από το αντίστοιχο νούμερο των Ηνωμένων Πολιτειών που είναι τα $0.99.
Τα ευρήματα της Distimo δεν είναι τυχαία. Η τάση αυτή παρατηρείται τους τελευταίους μήνες σε σταθερή βάση με τη δημοτικότητα των in-app purchases να βρίσκεται σε ανοδική πορεία. Τον Ιανουάριο του 2012 στις ΗΠΑ τα in-app purchases αποτελούσαν το 53 τοις εκατό των εσόδων στο App Store για το iPhone δείχνοντας ξεκάθαρα μια επιτυχημένη μέθοδο για την επίτευξη κέρδους στο App Store. Να σημειώσουμε, ωστόσο, ότι τα ποσοστά επιτυχίας δεν διαμορφώνονται στα ίδια επίπεδα για όλες τις χώρες. Για παράδειγμα, στη Γερμανία το ποσοστό κέρδους από in-app purchases ανέρχεται στο 61 τοις εκατό.
Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την αναφορά της Distimo εδώ.
[via Fortune]