Η τελευταία έκθεση της MoPub δείχνει ότι το μερίδιο αγοράς του iPhone στο χώρο των διαφημίσεων μεγάλωσε 12 τοις εκατό το πρώτο τρίμηνο του 2013 καταλαμβάνοντας συνολικά περισσότερο από το 50 τοις εκατό των εξόδων για διαφημίσεις σε φορητές συσκευές. Κατά συνέπεια το cost-per-thousand views είναι κατά 40 τοις εκατό μεγαλύτερο στο iOS από ότι στο Android.
Αυτό, βέβαια, πρακτικά σημαίνει ότι οι χρήστες iOS συσκευών «βομβαρδίζονται» με διαφημίσεις περισσότερο από τους χρήστες άλλων συσκευών. «Η Apple έχει πιο επιθυμητούς πελάτες», αναφέρει η Sarah Rotman Epps, αναλύτρια στη Forrester Research. «Τα φθηνότερα Android τηλέφωνα φτάνουν σε περισσότερους ανθρώπους από το iPhone αλλά περίπου το 15 τοις εκατό των πελατών της Samsung λαμβάνουν δωρεάν Android smartphones μέσω συμβολαίων. Αυτοί δεν είναι απαραίτητα οι πελάτες για τους οποίους νοιάζονται οι διαφημιστές».
Η έρευνα της MoPub δείχνει ότι το click-through rate της Apple για τον Μάρτιο ήταν στο 1.7 τοις εκατό για το iPhone και στο 2.5 τοις εκατό για το iPad σε σύγκριση με το 1.1 τοις εκατό για Android συσκευές. Μάλιστα, οι χρήστες iPad ξοδεύουν κατά μέσο όρο $158 ανά παραγγελία σε online ιστοσελίδες σε σύγκριση με τα $105 σε άλλες φορητές συσκευές. Ωστόσο, αυτή ακριβώς η έλξη των διαφημιστών στο iOS ενδεχομένως να δημιουργήσει προβλήματα στους καταναλωτές. «Αυτή τη στιγμή, η Apple κάνει καλύτερη δουλειά στο να τοποθετεί κατάλληλες διαφημίσεις στα σωστά μέρη», αναφέρει ο αναλυτής Jeff Kagan.
[via MarketWatch]