Η προώθηση μίας εφαρμογής ώστε να εμφανιστεί στο Top10 του App store είναι μία συνήθης τακτική που ακολουθούν οι εταιρείες καθώς η αυξημένη έκθεση που προσφέρει το App store μέσα από το iTunes του Η/Υ αλλά και από τις iOS συσκευές, σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χρηστών ανά χώρα, εγγυάται την αύξηση των downloads για τις εφαρμογές που έχουν καταφέρει να πλασαριστούν στις πρώτες θέσεις.
Το infographic που ακολουθεί παραθέτει χρήσιμα στοιχεία σχετικά με τα κόστη διαφήμισης/προώθησης μίας εφαρμογής μέχρι αυτή να πλασαριστεί στο Top10 του App store των μεγαλύτερων χωρών. Τα δεδομένα έχουν συλλεχθεί από 72 προωθητικές καμπάνιες εφαρμογών σε Γερμανία, Αμερική, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο:
Πόσο κοστίζει η είσοδος μίας εφαρμογής στο Top10 του App Store;
Από
iPhoneHellas
, 06/06/2013 20:34
Θέμα χωρίς απαντήσεις
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες