Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Διέρρευσε το πλαίσιο του iPhone 5S;


  • Please log in to reply
58 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#46   KostasRodos29

KostasRodos29

    iPH Intergalactic Leader

  • 19,675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 09/06/2013 - 18:08

Εδώ θα διαφωνήσω Κώστα. Μιλάμε για το customer care της APPLE, όχι της Α ή Β ελληνικής εταιρίας... Και είναι άψογο. DOA 30 μέρες, και μου άλλαξανε την 31η μέρα το κινητό με ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ.


Το θέμα είναι ότι εγώ δεν μένω σε κάποια χώρα του εξωτερικού αλλά στην Ελλάδα και στην Ελλάδα το customer care της είναι χάλια .Μια μεγάλη εταιρεία πρέπει να έχει χαρούμενους πελάτες παντού και όχι επιλεκτικά σε κάποιες χώρες .Δεν δέχομαι η Ελλάδα να την έχουν σαν δευτερεύον ανεξαρτήτα από το πόσες πωλήσεις κάνει .Αν δεν τους αρέσει σε όποια εταιρεία να μην τα πουλάει.Όχι να έρχεται να πουλάει και μετά δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις .

                                                                                                                ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#47   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2,334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 09/06/2013 - 19:00

Το θέμα είναι ότι εγώ δεν μένω σε κάποια χώρα του εξωτερικού αλλά στην Ελλάδα και στην Ελλάδα το customer care της είναι χάλια .Μια μεγάλη εταιρεία πρέπει να έχει χαρούμενους πελάτες παντού και όχι επιλεκτικά σε κάποιες χώρες .Δεν δέχομαι η Ελλάδα να την έχουν σαν δευτερεύον ανεξαρτήτα από το πόσες πωλήσεις κάνει .Αν δεν τους αρέσει σε όποια εταιρεία να μην τα πουλάει.Όχι να έρχεται να πουλάει και μετά δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις .

Τότε μην αγοράζεις από τους resellers . Αυτοί δεν διαπραγματευονται αρκετά για τους πελάτες τους

#48   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1,455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 09/06/2013 - 19:27

Τότε μην αγοράζεις από τους resellers . Αυτοί δεν διαπραγματευονται αρκετά για τους πελάτες τους

Δεν νομίζω πως είναι αυτό το πρόβλημα στην Ελλάδα με την Apple.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ είναι ότι οι πελάτες δεν έχουν μάθει να διεκδικούν τα δικαιώματα τους και άπλα δέχονται ότι τους λένε οι μεταπωλητές.

Συγνώμη για το offtopic.

#49   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9,378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 09/06/2013 - 20:38

Από τα όσα έχω ακούσει, νομίζω ότι το "προβληματικό" τμήμα στο service της Apple στην Ελλάδα έχει να κάνει σχεδόν αποκλειστικά με το κομμάτι του service των iPhone.

Το service όλων των υπόλοιπων συσκευών είναι απροβλημάτιστo σε ένα τεράστιο ποσοστό σύμφωνα με το feedback που λαμβάνουμε καθημερινά στο φόρουμ.

Το προβληματικό iPhone Service λοιπόν είναι το μελανό σημείο της υπόθεσης το οποίο και μας ενοχλεί.

Και έρχομαι να ρωτήσω. Από τους τόσους που έχουν παράπονα από το Service των iPhone στην Ελλάδα (είτε αυτό λέγεται Arvato, είτε λέγεται Γερμανός), πόσοι έκαναν καταγγελία στην Apple για την υπάρχουσα κατάσταση?

#50   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16,726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/06/2013 - 20:40

Εγώ το έκανα πάντως σε Apple Senior Advisor και το μόνο που μου είπε ήταν να μπω σε μια σελίδα και να περιγράψω το πρόβλημά μου...μήπως γίνει τίποτα και ότι το ίδιο θα έκανε κι αυτός...
Καταλαβαίνεις λοιπόν σε τι υπόληψη έχουν την Ελληνική αγορά..

Αναρτημένη εικόνα


#51   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9,378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 09/06/2013 - 20:45

Ρε συ Φώτη λογικό είναι.

Σου είπε στην ουσία να μπεις να κάνεις μία έγγραφη ηλεκτρονική καταγγελία.

Πιστεύεις ότι αν ΟΛΟΙ όσοι είχαν πρόβλημα με το iPhone Service κατήγγειλαν τους δύο υπεργολάβους στην Apple δεν θα άλλαζε κάτι?

Να μην μιλάω για πράγματα που δεν ξέρω, αλλά αμφιβάλλω για το αν ο αριθμός παραπόνων προς την Apple για το συγκεκριμένο θέμα είναι τριψήφιος...

#52   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16,726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/06/2013 - 20:47

Ε δεν ξέρω αν θα άλλαζε αλλά και τι να αλλάξει; Αν δεν έμπαινε η ίδια η Apple μέσα ή να έκανε περισσότερους ελέγχους τίποτα δεν θα άλλαζε και πάλι...

Είναι δύσκολο πάντως για το μέσο Έλληνα που μπορεί να μην ξέρει και καλά Αγγλικά να εξηγεί το πρόβλημά του. Αν είχαν μια γραμμή παραπόνων-υποστήριξης για iPhone(που δεν έχουν) θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα..

Αναρτημένη εικόνα


#53   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9,378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 09/06/2013 - 20:53

Εκεί είναι το πρόβλημα με την μη φυσική παρουσία της Apple εδώγια εμένα.

Ότι δεν μπορεί να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους από μακρυά και θεωρεί ότι αφού δεν υπάρχουν παράπονα όλα είναι ΟΚ.

Όντως εάν επέτρεπε στο 800άρι της το ελληνικό να γίνουν και παράπονα σχετικά με την εξυπηρέτηση του iPhone ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα.

Σε κάθε περίπτωση όμως πιστεύω ότι πρέπει να ενεργοποιηθούμε και εμείς. Να αναφέρουμε τα στραβά στην εταιρεία ακόμα και με κουτσά Αγγλικά.

Θυμηθείτε ότι μετά από μαζικά παράπονα η εταιρεία έχει αλλάξει στάση για πράγματα στο παρελθόν. Δε βλέπω το λόγο να μην "τρίξει" λίγο τα δόντια στους υπεργολάβους του iPhone Service αν δει ότι κάτι δεν πάει καλά.

#54   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16,726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/06/2013 - 20:59

Δεν έχει λόγο και συμφέρον να έχει φυσική παρουσία η Apple στην Ελλάδα. Εδώ δεν έχει σε πολύ μεγαλύτερες χώρες-αγορές πχ Τουρκία-Πολωνία-Ουκρανία-Ρωσσία-Ινδία κτλ κτλ..

Αναρτημένη εικόνα


#55   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113,590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/06/2013 - 20:59

Όταν είσαι σοβαρή εταιρεία στο μέγεθος της Apple, οφείλεις να κάνεις συνεχείς ελέγχους έτσι και αλλιώς.

Δε περιμένεις απο το όποιο Feedback, δε κρίνεις απο το αν υπάρχουν παράπονα.

Και 'γω σου λέω απο την άλλη, έχουν γίνει καταγγελίες. Το ξέρεις? Όχι. Ξέρεις αν έχει ασχοληθεί με μια μικρή αγορά όπως εδώ? Πάλι όχι.

Το αποτέλεσμα μετράει και στο συγκεκειμένο κομμάτι είναι για γέλια. Να φοβάσαι αν αναβαθμίσεις το 4S σου για να μη τη πατήσεις με το WiFi..

Εκεί τι ακριβώς έκανε? Ασε.. Ξέρω..
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#56   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9,378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 09/06/2013 - 21:05

Σε αυτό είμαι μαζί σου. Και μάλιστα είναι από τα #gate που άξιζε να βγουν στην επιφάνεια και δεν πήρε ποτέ την παγκόσμια προσοχή που του άξιζε.

Αλλά εδώ μιλάμε για το εγχώριο service, όχι για το κομμάτι της αξιοπιστίας.

Συμφωνούμε ότι το εγχώριο service είναι πολύ πιο κάτω του μετρίου και ειδικά του προσφερόμενου από την ίδια την Apple όπου αυτή υπάρχει.

Αλλά όταν μιλάς για ελέγχους πως τους κάνεις? Έρχεσαι και ελέγχεις τις εγκαταστάσεις των service providers και κοιτάς αν υπάρχουν παράπονα. Τι άλλο μπορεί να γίνει?

Ένα ωραίο κόλπο θα ήταν για κάθε συσκευή που μπαίνει στο service να λαμβάνει ένα αυτόματο email για feedback ο λογαριασμός Apple iD στον οποίο είναι δηλωμένη.

Αλλά και πάλι στο ίδιο καταλήγουμε. Ότι αν ο κόσμος καταπίνει αγόγγυστα την όποια απαράδεκτη συμπεριφορά των service provider τότε δύσκολα θα αλλάξει κάτι.

#57   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16,726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 09/06/2013 - 21:08

Όλα αρχίζουν και τελειώνουν από τις χώρες-αγορές που στοχεύει πρωτίστως η Apple.Η Ελλάδα με το 0.0001% του συνολικού τζίρου της Apple προφανώς δεν είναι προτεραιότητα. Εδώ δεν είναι προτεραιότητα η Ινδία ή η Τουρκία που έχουν 1 δις και 100εκ κόσμο.Η Ελλάδα θα είναι ο στόχος; Σκεφτείτε λογικά..;)

Αναρτημένη εικόνα


#58   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9,378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 09/06/2013 - 21:15

Όλα αρχίζουν και τελειώνουν από τις χώρες-αγορές που στοχεύει πρωτίστως η Apple.Η Ελλάδα με το 0.0001% του συνολικού τζίρου της Apple προφανώς δεν είναι προτεραιότητα. Εδώ δεν είναι προτεραιότητα η Ινδία ή η Τουρκία που έχουν 1 δις και 100εκ κόσμο.Η Ελλάδα θα είναι ο στόχος; Σκεφτείτε λογικά.. ;)

Exactly...

Ας πήγαινε να κάνει ο Αντώνης κανά deal όπως ο Ερντογάν για iPad παντού και ίσως κάτι να άλλαζε...

Αλλά τώρα χλωμό.

#59   Notis7

Notis7

    iPH Member

  • 241 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • GameCenter:Notis7

Δημοσίευση 23/06/2013 - 02:27

Η αστεια μπαταρια του και η κακης ποιοτητας βαφη του.τιποτα αλλο..Αλλα βασικα η μπαταρια απο μονη της ειναι αρκετη, ειμαι ετοιμος να το σουταρω για το λογ αυτο και μονο..
Παω τουαλετα και βαζω στοιχημα με ον εαυτο μου ποσο % θα χει πεσει μεχρι να τελειωσω.


Εμένα προσωπικά με ενοχλή πολύ η άθλια ποιότητα κατασκευής της Samsung. Άλλο η Ferrari (Apple) κ άλλο το WV Samsung).
Η πλαστικούρα σε όλο το μεγαλείο της.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες