Εδώ θα διαφωνήσω Κώστα. Μιλάμε για το customer care της APPLE, όχι της Α ή Β ελληνικής εταιρίας... Και είναι άψογο. DOA 30 μέρες, και μου άλλαξανε την 31η μέρα το κινητό με ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ.
Το θέμα είναι ότι εγώ δεν μένω σε κάποια χώρα του εξωτερικού αλλά στην Ελλάδα και στην Ελλάδα το customer care της είναι χάλια .Μια μεγάλη εταιρεία πρέπει να έχει χαρούμενους πελάτες παντού και όχι επιλεκτικά σε κάποιες χώρες .Δεν δέχομαι η Ελλάδα να την έχουν σαν δευτερεύον ανεξαρτήτα από το πόσες πωλήσεις κάνει .Αν δεν τους αρέσει σε όποια εταιρεία να μην τα πουλάει.Όχι να έρχεται να πουλάει και μετά δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις .