Ναι τα έκανα και τα δύοΕπανεκκινηση ρουτερ και οτε δοκιμασες;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 07/04/2019 - 10:46
Ναι τα έκανα και τα δύοΕπανεκκινηση ρουτερ και οτε δοκιμασες;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 07/04/2019 - 12:33
Καλησπέρα, αυτό στο βγάζει εξαρχής η κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής;Καλημέρα παιδιά.
Προσπαθώ να δω μια σειρά στο CosmoteTV plus αλλά όσο κι αν προσπάθησα μου βγάζει μήνυμα ότι η σύνδεση μου δεν επαρκεί για αναπαραγωγή (ούτε καν για sd). Η σύνδεση μου κλειδώνει σταθερά στα 10 mbps, επίσης δεν έχω κανένα θέμα με Netflix όπου στριμαραω hd.
Sent from my iPad using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: ThodorisZ, 07/04/2019 - 12:43
Δημοσίευση 07/04/2019 - 12:51
Μου το βγάζει από την αρχή. Ο αποκωδικοποιητής είναι συνδεδεμένος μέσω power line.Καλησπέρα, αυτό στο βγάζει εξαρχής η κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής;
Edit: Επίσης, ο αποκωδικοποιητής είναι συνδεδεμένος μέσω LAN απευθείας στο router (έχω ως δεδομένο ότι είναι δορυφορική σύνδεση)?
Τελευταία επεξεργασία από: georgeol, 07/04/2019 - 12:52
Δημοσίευση 07/04/2019 - 13:00
Δημοσίευση 07/04/2019 - 13:49
Τα έχω κάνει όλα αυτά και το πρόβλημα παραμένει.Κατά πάσα πιθανότητα τα powerplugs σου κάνουν το θέμα. Ό,τι σου πω θα σου πουν ακριβώς αν καλέσεις στην τεχνική υποστήριξη, οπότε ίσως σου γλιτώσω λίγη ταλαιπωρία.
Για αρχή, στο μενού του αποκωδικοποιητή θα πας ρυθμίσεις-γενικές ρυθμίσεις-έλεγχος δικτύου και θα απενεργοποιήσεις τον έλεγχο ταχύτητας. Αυτό το προτείνω σε κάθε περίπτωση.
Μετά θα χρειαστεί να αφαιρέσεις τα πριζάκια, πιθανολογώ έχεις 2, ένα κοντά στο router και ένα κοντά στον αποκωδικοποιητή. Θα πρέπει να τα βγάλεις και τα δυο και να τα ξαναβάλεις, θα χρειαστούν 2-3 λεπτά να επικοινωνήσουν-συγχρονιστούν.
Μόλις συγχρονίσει και το router, δοκιμάζεις πάλι, με 10 είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα παίξει μια χαρά, προτείνω να μην κατεβάζεις από κάποια άλλη συσκευή κατά τη δοκιμή.
Αν δοκιμάσεις μου λες, και το βλέπουμε..
Δημοσίευση 07/04/2019 - 18:50
Τα έχω κάνει όλα αυτά και το πρόβλημα παραμένει.
Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι μπορεί να είναι πρόβλημα του αποκωδικοποιητή
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 07/04/2019 - 19:08
Δημοσίευση 07/04/2019 - 19:14
Δημοσίευση 07/04/2019 - 19:23
Μόλις δοκίμασα με καλώδιο από το ρουτερ στον αποκωδικοποιητή και το πρόβλημα παραμένει, άρα δεν φταίνε τα power line, σωστά;
Replay tv βλέπω κανονικά
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 07/04/2019 - 19:26
Αν ήταν θέμα γραμμής δεν θα είχα θέμα και με το ote tv go;Σωστά, άρα όντως δεν ευθύνονται τα plugs. Δεν νομίζω να φταίει η υποδοχή LAN του router επίσης.
Αν σου πέρασαν αντικατάσταση, κάνε τον κόπο να αλλάξεις το STB, ίσως βοηθήσει. Αν δεν βοηθήσει, μετα τίθεται ζήτημα γραμμής πιθανότατα..
Τελευταία επεξεργασία από: georgeol, 07/04/2019 - 19:26
Δημοσίευση 07/04/2019 - 19:40
Για κάποιο λόγο το go έχει καλύτερη μετάδοση και παίζει μια χαρά. Ο αποκωδικοποιητής πιστεύω για λίγα mbps σου κάνει τα τρελά του τώρα..αν κλείσεις το WLAN στο ρούτερ, μήπως ξεκινάει έστω;Αν ήταν θέμα γραμμής δεν θα είχα θέμα και με το ote tv go;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: ThodorisZ, 07/04/2019 - 19:40
Δημοσίευση 07/04/2019 - 20:15
Μπα! Τίποτα.Για κάποιο λόγο το go έχει καλύτερη μετάδοση και παίζει μια χαρά. Ο αποκωδικοποιητής πιστεύω για λίγα mbps σου κάνει τα τρελά του τώρα..αν κλείσεις το WLAN στο ρούτερ, μήπως ξεκινάει έστω;
Δημοσίευση 07/04/2019 - 22:18
Για κάποιο λόγο το go έχει καλύτερη μετάδοση και παίζει μια χαρά. Ο αποκωδικοποιητής πιστεύω για λίγα mbps σου κάνει τα τρελά του τώρα..αν κλείσεις το WLAN στο ρούτερ, μήπως ξεκινάει έστω;
Δημοσίευση 07/04/2019 - 22:31
Ο αποκωδικοποιητή της Cosmote δεν μπορεί να διαχειριστεί το streaming όπως κάνουν οι υπόλοιπες συσκευές με το tv go.
Sent from my iPad using Tapatalk
Δημοσίευση 08/04/2019 - 20:22
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες