Η ηγεσία της Apple πραγματοποίησε μυστική συνάντηση με τους επικεφαλής των Apple Store στο Fort Mason του San Francisco όπου και ανακοινώθηκαν αλλαγές σχετικά με την στρατηγική προώθησης των iPhone. Ο Tim Cook αναφέρεται ότι μίλησε για περίπου τρεις ώρες κατά τη διάρκεια των οποίων εξέφρασε ικανοποίηση για τον τρόπο προώθησης των Mac και iPad μέσω των Apple Store: ένα στα τέσσερα Mac που πωλείται παγκοσμίως αγοράζεται σε ένα Apple Store. Σημείωσε, ωστόσο, ότι το 80 τοις εκατό των iPhone αγοράζεται ακόμα εκτός Apple Store.
To iPhone θεωρείται ως «πύλη εισόδου» για άλλες συσκευές (iPad και Mac) και για αυτό η Apple θεωρεί υψίστης σημασίας να πωλούνται οι συσκευές μέσα από τα Apple Store ώστε οι καταναλωτές να έρχονται από την πρώτη στιγμή σε επαφή με τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας. Παρόλο που το 80 τοις εκατό των iPhone πωλείται εκτός Apple Store ο Cook υπογραμμίζει ότι το 50 τοις των τηλεφώνων που χρειάζονται service αναλαμβάνεται από το Genius Bar.
Η Apple θα προσφέρει ορισμένα κίνητρα στους καταναλωτές για να αυξήσει τις πωλήσεις iPhone μέσω του δικτύου της ξεκινώντας από την καμπάνια Back to School (δεν εφαρμόζεται στην Ελλάδα) όπου οι φοιτητές λαμβάνουν μια iTunes Card αξίας $50 με κάθε αγορά iPhone. Σύμφωνα με πληροφορίες περισσότερες λεπτομέρειες για την στρατηγική που θα ακολουθηθεί θα ανακοινωθούν στις 28 Ιουλίου κατά τη διάρκεια των τριμηνιαίων συναντήσεων στα καταστήματα. Μέρος αυτής φαίνεται ότι θα είναι και μια επίθεση κατά του Android. Ο Cook θεωρεί ότι η Apple προσφέρει το πλήρες πακέτο εμπειρίας σε αντίθεση με το κατακερματισμένο Android και αυτό είναι κάτι που πρέπει να τονίζεται στους καταναλωτές. Επίσης, το iOS 7 θα διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο όταν κυκλοφορήσει το ερχόμενο Φθινόπωρο μαζί με μια τεράστια γκάμα νέων συσκευών.
[via 9to5Mac]