και γω δεν πιανω γιατι δεν καταλαβαίνεις ότι το κατάλαβα αυτο μια χαρα. Το ότι είπα την εμπειρία μου και το ότι συνέστησα να προσέξει κάποιος πριν αγοράσει δεν σημαίνει ότι δεν κατάλαβα τι λέτε. Παραπάνω πράγματα ξέρετε, αλλά μην μου την λες μόνο και μόνο επειδή έχω πάθει και ήθελα απλα να πω την εμπειρία μου και να συνηστίσω ψάξιμο πριν την αγορά για περισσότερη προστασία μην την πάθει και κάποιος άλλος. Και κάποιοι θέλουν και εγγύηση αντιπροσωπίας και όχι μόνο του μαγαζιού, γιατί εγώ όταν στο μισό μηνα ειχε χαλάσει πήρα την αντίροσωπεία να το δουν και δ το αναλαμβαναν και το πηγα σ καταστημα και οι τεχνικοι τους μονο π δεν το έφτιαξαν. Ας το κλείσουμε εδω, μια γνώμη απλα αναφέρω και το τι έχω πάθει ακριβως χωρίς να τα κρινω σεβασου το απλα.
Το ότι αγόρασες λοιπόν δύο κινητά με πρόβλημα από κάποια καταστήματα δε μου λέει κάτι.
Θα μπορούσε το ίδιο να έχει συμβεί και με κινητό από "επώνυμο" κατάστημα.
Και για να τελειώσει το θέμα εδώ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ αντιπροσωπείας.
Η εγγύηση είναι μία, ΔΙΕΤΗΣ, και παρέχεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από αυτόν που σου πούλησε το κινητό. Αυτόν που έκοψε την απόδειξη και φαίνεται το ΑΦΜ του επάνω αν το θες.
Αυτός ΚΑΙ ΜΟΝΟ αυτός βάση νόμου έχει την υποχρέωση να σου παρέχει εγγύηση.
Τι σημαίνει εγγύηση? Δωρεάν επισκευή του κινητού σου. Το με ποιόν τρόπο θα γίνει πάλι δεν θα πρέπει να σε ενδιαφέρει εφόσον αυτός σε καλύπτει για δύο χρόνια όπως οφείλει.
Το ότι "κάποιοι θέλουν εγγύηση αντιπροσωπείας" όπως λες λοιπόν δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Και εγώ θέλω μία κόκκινη Ferrari έξω από το σπίτι μου.
Μάθετε τη νομοθεσία και πάνω από όλα μάθετε ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.
Σε μία εποχή που παράγονται εκατομμύρια τηλέφωνα όλων των ειδών σε γραμμές παραγωγής, είναι λογικό κάποια να βγαίνουν ελαττωματικά.
Μην χάφτετε θεωρίες συνωμοσίας περί σπρωξίματος σκάρτων παρτίδων σε συγκεκριμένες διόδους. Αυτά δεν υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν αποδεικνύονται με κανένα τρόπο.