Μεγάλη αναβάθμιση έρχεται στο AppleCare μέσα στις επόμενες βδομάδες σύμφωνα με δημοσίευμα του 9to5Mac που θα προσφέρει υπηρεσίες υποστήριξης 24 ώρες την μέρα, 7 μέρες την βδομάδα μέσω online chat. Η νέα υπηρεσία αναμένεται την ερχόμενη Δευτέρα, 12 Αυγούστου, αν και υπάρχει περίπτωση καθυστέρησης και από ότι φαίνεται θα ισχύει για χρήστες iOS και OS X συσκευών. Εάν το πρόγραμμα έχει επιτυχία - η Apple υπερηφανεύεται για τις υπηρεσίες υποστήριξης και την ικανοποίηση των καταναλωτών - θα εξεταστεί και η λειτουργία τηλεφωνικής υποστήριξης.
Για την προώθηση της ενέργειας αυτής η Apple θα προχωρήσει σε σημαντική ανανέωση της ιστοσελίδας του AppleCare με μεγαλύτερες εικόνες και απλούστερη διαδικασία εύρεσης πληροφοριών για το πρόβλημα στα πρότυπα του iOS έτσι ώστε οι καταναλωτές - η πλειοψηφία των οποίων χρησιμοποιεί iPhone, iPad και iPod touch - να είναι γνώριμοι με το περιβάλλον.
[via 9to5Mac]