Κοινοποίηση προς:
1.Plaisio computers
2.Vodafone
3.Arvato Teleservice
5.ΙΝΚΑ
6.Συνήγορο του καταναλωτή
7.Ευρωπαικό Κέντρο καταναλωτή
8.Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Στις 05.09.2013 αγόρασα από το κατάστημα του Πλαισίου από το The Mall Athens στο Μαρούσι ένα κινητό τηλέφωνο Αpple Ιphone 4s.
Το κινητό είχε γίνει παραγγελία την Πέμπτη 29.08.2013 από το κατάστημα του Περιστερίου αν δεν κάνω λάθος γιατί δεν υπήρχε στο κατάστημα του Αμαρουσίου. Μπαίνοντας σπίτι προσπαθώ να ανοίξω το τηλέφωνο αλλά δεν άνοιγε. Μου φάνηκε πολύ παράξενο για καινούριο τηλέφωνο γιατί αυτά δεν έρχονται ποτέ ξεφόρτιστα. Σκέφτηκα ότι επειδή το τηλέφωνο είναι παλιό ίσως να έχει μείνει πολύ καιρό στο κουτί του και έτσι να είχε εξαντληθεί η μπαταρία.
Το συνδέω λοιπόν στον φορτιστή και κάνω τηλέφωνο στο Plaisio να μιλήσω με την κοπέλα που μου το πούλησε και μου είπε ότι το έχει ξανακούσει αυτό για iphone ενώ ψάχνοντας στο Internet δεν βρήκα τίποτα παρά μόνο 2-3 μεμονωμένα περιστατικά…(λίγο σπάνιο για κινητό που πουλάει σαν ζεστό ψωμί)
Τα προσπερναω αυτά, τις μέρες που περνάνε χρησιμοποιώ το κινητό από το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι το βράδυ της Τρίτης 03.09.2013 όπου προσπαθώ να βγάλω φωτογραφιές με χαμηλό φωτισμό και με φλας.
Όλες οι φωτογραφίες βγαίνανε θολές και με μπλέ σημάδια και γενικά σαν να τύφλωνε την κάμερα το φλας.
Μπαίνω σπίτι αργά το βράδυ googlarw λίγο το φαινόμενο διαβάζω ότι δεν είναι φυσιολογικό (παρά μόνο αν το κινητό έχει ζελατίνα προστασίας ή θήκη)
Αφαιρώ και τα 2, και κάνω το τεστ. Συνεχίζει το ίδιο αποτέλεσμα.
Ξημερώνει Τετάρτη 04.09.2013 όπου βγάζω φωτογραφία με φως ημέρας αλλά βάζοντας πάλι φλας. Το αποτέλεσμα ίδιο. Όπου λέω κάτι πάει στραβά και συμβουλεύομαι φίλους που έχουν το ίδιο κινητό.
Τηλεφωνώ ο ίδιος στο service του Πλαισίου ξέροντας ότι δεν κάνουν doa στα iphone Και ρωτάω που μπορώ να πάω για service το κινητό μου.
Μου απαντάνε να το πάω στην arvato teleservice.
Γυρνάω από την δουλειά, κάνω τα απαραίτητα backup και την Πέμπτη 05.09.2013 στέλνω τον πατέρα μου με το κινητό στην arvato γιατί εγώ δούλευα.
Λόγω ότι είχα γνωρίσει μια από τις 2 κοπέλες της υποδοχής σε ένα σεμινάριο στέλνω τον πατέρα μου σε αυτήν. Παραλαμβάνει το κινητό και την παρακαλεί επειδή το τηλέφωνο είναι τόσο καινούριο να του ρίξουν μια ματιά κατ’εξαίρεση εκείνη την στιγμή.
Αφήνει λοιπόν το κινητό και σημειώνεται ότι βγάζει θολές φωτογραφίες. Σε 2 ώρες περίπου δέχομαι τηλέφωνο….ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ.
Η κοπέλα με ρωτάει αν έχω σπάσει το κινητό μου? (Σημειωτέων το κινητό ήταν μέσα σε 2 θήκες και δεν είχε πέσει ποτέ κάτω . ήταν αψεγάδιαστο)
Της λέω να μου εξηγήσει τι ακριβώς συμβαίνει..γιατί δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτα.
Μου λέει Γιώργο που έχεις πάει το κινητό σου? Τι σου έχουν κάνει?
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τίποτα…
Μου λέει λοιπόν ότι το καπάκι της πλάτης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ.
ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΒΙΔΑ ΣΤΟΝ CONNECTOR ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ
KAI OTI TO ΕΛΑΣΜΑ ΤΗΣ ΓΕΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟ
Μου λέει ότι το μη αυθεντικό καπάκι έχει μια ζελατίνα από μέσα και δεν έχει αφαιρεθεί και γιαυτό έβγαιναν έτσι οι φωτογραφίες.
Επιμένω ότι μου κάνει πλάκα, και την παρακαλώ αν μπορώ να τα πάρω όλα αυτά γραπτώς. Μου λέει φυσικά και κλείνουμε.
Το απόγευμα γυρνώντας από την δουλειά πάω μαζί με τον πατέρα μου στην Plaisio computers και ζητάω να δω τον υπεύθυνο του καταστήματος.
Του εξηγώ λοιπόν τι συμβαίνει. Με ρωτάει που το πήγα και γιατί .
Του λέω ότι έχω ακούσει για ανακατασκευασμένα τηλέφωνα και μου λέει ότι δεν φέρνουν τέτοια τηλέφωνα και με ρωτάει αν το τηλέφωνο ήταν σφραγισμένο.
Του εξηγώ ότι το τηλέφωνο ήταν σφραγισμένο με ναυλον, και είχε πάνω αυτοκολλητάκι Vodafone.
Κάνει κάποια τηλέφωνα και μου ζητάει να αφήσω το τηλέφωνο μου εκεί ώστε να το ερευνήσουν.
Φυσικά ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή του καταστήματος ο οπόιος ήρθε μετά από 30 λεπτά περίπου. Το όνομα του Νέτης Παναγιώτης.
Εξηγήσαμε και σε αυτόν τα ίδια και μου είπε να πάρω το τηλέφωνο μου, και θα με πάρει τηλέφωνο αύριο Παρασκευή το αργότερο μέχρι τις 2 το μεσήμερι.
Μέσα στην συζήτηση μας ρώτησε αν πήγαμε οι ίδιοι το τηλέφωνο στην arvato και μας είπε ότι δεν είναι το service τους αυτό.
Απαντήσαμε ότι από το πλαίσιο μας έστειλαν εκεί και του είπα ότι κανένας τεχνικός τους δεν ανοίγει τα iphone. Και ότι αν πήγαινα ο ίδιος το κινητό στο Μαρούσι θα το στέλνανε στην arvato και γω θα έμενα χωρίς κινητό για μέρες.
Μας απάντησε πάλι ότι δεν είναι το service του πλαισίου λες και είχε σημασία, αφού το τηλέφωνο θα κατέληγε εκεί.
Βγήκε φωτοτυπία ο έλεγχος του τεχνικού της arvato και φυσικά η απόδειξη μου και ελέχθηκε αν το τηλέφωνο έχει το ίδιο Imei με το κουτί του .
Αρνήθηκα να κρατήσω το τηλέφωνο, και μου ζήτησε να το αφήσω στο service όπου βγήκανε και φωτογραφίες με την κατάσταση του full package.
Ημέρα Παρασκεύη 06.09.2013
Μέχρι τις 2 δεν με είχε πάρει κανείς τηλέφωνο, καλώ τον κύριο Νέτη και μου λέει επειδή έχω δεύτερη γραμμή θα σας πάρω εγώ και κλείνουμε.
2μισι δέχομαι κλήση από τον κύριο Βασιλειάδη Λεωνίδα (από το τεχνικό τμήμα )και όχι από τον κύριο Νέτη όπως μου υποσχέθηκε.
Ο κύριος Βασιλειάδης μου είπε ότι επικοινώνησε με την arvato χωρίς να καταφέρει να τους βρεί και ότι ζήτησε με email φωτογραφίες από το εσωτερικό του κινητού.
Καλώς λέω μπορώ να επικοινωνήσω και γω ο ίδιος γιατί δεν θέλω να καθυστερήσουμε? Μου λέει φυσικά.
Επικοινωνώ με το τηλεφωνικό κέντρο της arvato Και ζητάω αν είναι εφικτό να λάβω αυτές τις φωτογραφίες στο email μου.
Άκρως εξυπηρετική η κυρία Πατρώνη Θεοδώρα μέσα σε λίγα λεπτά μου στέλνει τις φωτογραφίες,
Καλώ πάλι τον κύριο Βασιλειάδη και ζητάω email για να προωθήσω τις φωτογραφίες. Και του λεω ότι μέσα σε 5 λεπτά εξυπηρετήθηκα καλώντας ο ίδιος. Μου λεει να τις στείλω.
Καλώ πάλι τον κύριο Νέτη και του λέω ότι δεν με κάλεσε. Μου απάντησε ότι θα με καλούσε τεχνικός και ότι θέλει τις φωτογραφίες. Απάντησα ότι τις έχουν στα χέρια τους. Μου είπε ότι πρέπει να μιλήσουν με την arvato για να μάθουν πως ακριβώς συνέβη ότι είχε συμβεί μέσα στο κινητό.
Λες και στην arvato θα κάνανε τον detective ή ότι θα μυρίζαν τα νύχια τους για το πώς έγινε.
Του είπα ότι η ώρα είναι 3μισι, ότι στις 4 κλείνει η arvato Και απάντηση απαιτώ σήμερα.
Μου είπε ότι θα με καλέσουν σήμερα αλλά ότι πιθανόν δεν θα πάρω την απάντηση που θέλω.
Δέχομαι κλήση πάλι από τον Κύριο Βασιλειάδη και μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και το ζητάω γραπτως στο email Μου.
Μου ζητάει να πάω να παραλάβω το τηλέφωνο μου και κλείνουμε.
ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΖΕΛΑΤΙΝΑ και το τηλέφωνο έβγαζε φωτογραφίες χωρίς πρόβλημα…
Αν περνάγαν μήνες και πήγαινα στο service μια μέρα με ένα άλλο πρόβλημα και θα μάθαινα ότι λείπει βίδα, ότι έχει μπει ξένο χέρι, ότι είναι σπασμένο εσωτερικά και ότι το καπάκι δεν είναι αυθεντικό?
Και ακόμα και αν μου έδιναν καινούριο τηλέφωνο θα έπρεπε να το πάω σφραγισμένο να το ανοίξουν στην arvato Να μου κάνουν τεχνικό έλεγχο
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ αυτό που συμβαίνει. Νιώθω ότι με έχουν κοροιδέψει και δεν ξέρω που να βρώ το δίκιο μου καθώς κανεις δεν παίρνει την ευθύνη και το Πλάισιο πετάει το μπαλάκι στην Vodafone Και η Vodafone στην apple.
Είναι κομικοτραγικό να εκτίθεται ένα κατάστημα έτσι, με αυτό τον τρόπο και να μην κάνει τίποτα.
Είναι ανήκουστο αυτό που ζω και που μου συμβαίνει. Ξεκινάει μια απίστευτη ταλαιπωρία. Μένω φυσικά χωρίς κινητό τηλέφωνο. Και κατά 600 ευρώ λιγότερα στην τσέπη μου και με απάντηση ότι το τηλέφωνο μου είναι εκτός εγγυήσης…και γιατί όλα αυτά?
Επειδή δε το πήγα από την πρώτη μέρα να γίνει έλεγχος και επειδή δεν θα μου πέρναγε από το μυαλό όλη αυτή η ιστορία.
έτσι απλά. Τα σχόλια δικά σας. Και προσοχή στις αγορές σας για ένα κινητό χωρις αντιπροσωπεία και με μηδενική υποστήριξη.