Σύμφωνα με νέα έκθεση της Interbrand που δημοσιεύουν οι New York Times η Apple βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο ρίχνοντας από την πρώτη θέση την Coca-Cola.
«Ήταν θέμα χρόνου», αναφέρει ο Jez Frampton, στέλεχος της Interbrand. «Φέτος βασιλιάς είναι η Apple». Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που η Coca-Cola δεν βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μετά από 13 ολόκληρα χρόνια καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση. Η Interbrand εκτιμά την αξία του brand της Apple στα $98.3 δις (αύξηση 28 τοις εκατό από την περσινή έκθεση) ενώ το brand της Coca-Cola παρόλο που σημείωσε και αυτό αύξηση δύο τοις εκατό παρέμεινε στα $79.2 δις.
Στην δεύτερη θέση της κατάταξης έρχεται η Google ανερχόμενη από την τέταρτη θέση πέρσι. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι στο Top 10 οι πέντε θέσεις καλύπτονται από εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft (5η), Samsung (8η) και Intel (9η) – η IBM (4η) κατηγοριοποιείται ως εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών.
«Εταιρείες όπως η Apple και η Google και η Samsung αλλάζουν τη συμπεριφορά μας: πως αγοράζουμε, πως επικοινωνούμε μεταξύ μας, ακόμα και το αν μιλάμε μεταξύ μας», αναφέρει ο Frampton. «Έχουν κυριολεκτικά αλλάξει τον τρόπο που ζούμε».
via Macuser.gr