To iPhone 5C βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στο προσκήνιο και έλαμψε μέσα από τις τηλεοπτικές και μη διαφημίσεις της Apple, η οποία παραμέρισε το iPhone 5S. Αυτό αλλάζει, ωστόσο, καθώς εντοπίστηκαν ήδη οι πρώτες έντυπες διαφημίσεις για το iPhone 5S που αναδεικνύουν το χρυσό χρώμα της συσκευής αλλά και τον αισθητήρα Touch ID της συσκευής.
Υπάρχει κάτι ενδιαφέρον στο κείμενο της διαφήμισης όπως εμφανίστηκε στο New Yorker (η έμφαση δική μου):
Your finger is the password.
Touch ID was created not only to protect all the important and personal information on your phone, but to be so easy to use, you’ll actually use it. Its state-of-the-art technology learns your unique fingerprint, so you can unlock your phone or even authorize purchases with just a simple touch.Touch ID. Only on iPhone 5s.
'Μόνο στο iPhone 5S' αναφέρει η Apple. Σε μια διαφήμιση μία μέρα πριν ανακοινωθούν τα νέα iPad και iPad mini (το τεύχος θα κυκλοφορήσει τη Δευτέρα). Μπορεί να μην σημαίνει και τίποτα αλλά από άποψη marketing είναι αρκετά περίεργη αυτή η δήλωση εάν έχεις σκοπό εφοδιάσεις νέες συσκευές με το Touch ID.