Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iPhone ανακατασκευασμένο από Apple (flat cost)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
32 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#31   iUs3r

iUs3r

    iPH Member

  • 294 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 07/11/2013 - 12:58

Λοιπόν επειδή είχα πει ότι θα σας ενημερώσω.....

 

Έχουν γίνει ΠΟΛΛΕΣ επικοινωνίες, αλλά στη παρούσα δεν έχει νόημα να περιγράψω όλο το ιστορικό....παραθέτω μόνο τα τελευταία 2 emails, (1) το δικό μου προς Γερμανό και (2) την απάντηση του Customer Care 

 

Όπως θα διαβάσετε η επίσημη θέση του Γερμανού δεν είναι ακριβώς όπως νομίζετε......

 

________________________________________________________________________________________________________

(1)

Αγαπητή κυρία/κύριε,
 
Δράττομαι της ευκαιρίας που μου δίνετε και της προτροπής σας "για να γινόσαστε συνεχώς καλύτεροι", όπως γράφεται, για να σας εκφράσω κατ' αρχήν τη βαθύτατη λύπη μου για την εταιρεία σας, η οποία είχα την εντύπωση ότι είναι από τις σοβαρές εταιρείες στον Ελλαδικό χώρο, κάτι που προφανώς και εξ αντικειμένου, είμαι πεποισμένος πλέον ότι δεν ισχύει.  
 
Είτε ηθελημένα είτε άθελα σας, κάτι το οποίο προφανώς εμένα σαν πελάτη ουδόλως με αφορά, γράφετε ένα κείμενο μερικών αράδων ως απάντηση του email μου το οποίο βρίθει από ανακρίβειες. 
Σας επισημαίνω τις σημαντικότερες εξ' αυτών:
 
1. Γράφεται το "επισκευαστικό κέντρο της κατασκευάστριας εταιρείας": Μπορείτε να μου πείτε ποιό είναι αυτό, μιας και η Apple εξ' όσων γνωρίζω ΔΕΝ ΕΧΕΙ στην Ελλάδα παρουσία, είτε ως κατάστημα (Apple Shop) είτε ως επισκευαστικό κέντρο (repair center). Στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο Apple Resellers. Τα κινητά εισάγονται μόνο από τους Carriers (δηλαδή Cosmote, Vodafone και Wind) και ελέγχονται ως προς την λειτουργία τους κυρίως σε τρία "επισκευαστικά κέντρα" (ΠΟΥ ΔΕΝ ANHKOYN στην Apple), α) την εταρεία Arvato, β) τον Γερμανό και γ) εταιρεία του ομίλου Infoquest.
 
2. Αναφέρεται ότι "η συσκευή δεν προορίζεται για την ελληνική αγορά", όταν αυτό γνωρίζεται ΠΟΛΥ καλά ότι δεν έχει απολύτως ΚΑΜΙΑ σημασία, διότι το τηλέφωνο έχει αγοραστεί από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ιταλία) και έχει εγγύηση ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. 
 
3. Γράφεται "σύμφωνα με την ενημέρωση του προμηθευτή που αναλαμβάνει τις συσκευές Apple εξωτερικού": Μπορείτε να με ενημερώσετε ποιός είναι αυτός ο προμηθευτής; Αν ο Γερμανός δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με την εν λόγω εταιρεία, γιατί ανέλαβε την "επισκευή" του τηλεφώνου; Μήπως η εταιρεία αυτή είναι η Infoquest; Παρακαλώ διευκρινήστε.
 
4. Γράφεται "το κόστος επισκευής ανέρχεται…": Μα για ποιό κόστος επισκευής αναφέρεστε όταν η συσκευή ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ. Η συσκευή ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ με ανακατασκευασμένη (refurbished) όμοια συσκευή, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρείας Apple. Αυτή είναι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ πολιτική της Apple και δεν αλλάζει σε καμία χώρα του κόσμου (ούτε στην Ελλάδα, δεν "επισκευάζονται" τηλέφωνα στην Ελλάδα !!! ) Σας έστειλα κείμενο της εταιρείας Apple δημοσιευμένο στην επίσημη ιστοσελίδα της (την Αμερικάνικη, αλλά υπάρχει ίδιο στις ιστοσελίδες σχεδών όλων των χωρών, όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, κτλ) όπου αναφέρεται καθαρά ότι για συσκευές out-of-warranty (ΟΠΩΣ η δική μου) το κόστος αντικατάστασης είναι συγκεκριμένο και είναι ίσο με 265$ (αντίστοιχο flat κόστος υπάρχει σε όλα τα κράτη, ΕΚΤΟΣ της Ελλάδας !!!!).
 
Έρχετε τώρα ο Γερμανός και λέει ότι το κόστος "επισκευής" (sic!) ενός τηλεφώνου που ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ με ανακατασκευασμένο εξαρτάται από τη βλάβη του αρχικού τηλεφώνου. Και επί πλέον, επιμένει η εταιρεία σας ότι αυτές είναι οι οδηγίες της κατασκευάστριας εταιρείας προς εσάς (!!!!!). Επειδή έχω ζητήσει τηλεφωνικά και από την κα. Π από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών με την οποία έχω μιλήσει, αλλά και με μια δεύτερη κυρία της οποίας το όνομα μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή, να μου στείλετε τις "οδηγίες" τις οποίες κατέχει ο Γερμανός για κόστος επισκευής τηλεφώνων που αντικαθίσταντε ανάλογα με την βλάβη του αποσυρθέντος τηλεφώνου, και δυστυχώς ακόμη περιμένω να μου τις στείλετε. 
 
Έχει ο Γερμανός ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία στην Ελλάδα τέτοιες οδηγίες;;;;; Παρακαλώ αν έχετε κάτι τέτοιο στα χέρια σας να μου το αποστείλετε. 
 
Επειδή θεωρώ αδύνατο να συμβαίνει κάτι τέτοιο, η πολιτική της Apple είναι ίδια σε όλα τα κράτη του κόσμου, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι η εταιρεία Γερμανός αυθαιρετεί ΣΦΟΔΡΑ όταν κρύβεται πίσω από την κατασκευάστρια εταιρεία Apple για να δικαιολογήσει μια δική της εντελώς απαράδεκτη και αστήρικτη πολιτική, με μοναδικό σκοπό το οικονομικό όφελος της εταιρείας εις βάρος του - ανυποψίαστου - καταναλωτή!   (Μήπως αυτός είναι ο λόγος που η εταιρείας σας δέχτηκε εξαρχής να αναλάβει το κινητό μου τηλέφωνο για αντικατάσταση;;;; - Να σας υπενθυμίσω ότι αυτό έγινε αφού πρώτα εστάλει email από το κατάστημα Γερμανός στο Golden Hall προς το Service του Γερμανού και έλαβε το κατάστημα θετική απάντηση ότι αντικαθίσταται κανονικά το τηλέφωνο….)  
 
Παρακαλώ όπως 
(α) μου απαντήσετε στα ερωτήματά μου, 
(β) μου αποστείλετε - όπως οφείλετε μετά τις αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες και διαβεβαιώσεις που είχα με υπαλλήλους σας - τις "οδηγίες" της κατασκευάστριας εταιρείας Apple προς τον Γερμανό ή οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που να αφορούν τα κόστη "επισκευής" συσκευών που αντικαθίστανται με ανακατασκευασμένα, τις οποίες αναμένω εδώ και πολλές ημέρες.
 
Επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου, όπως και τη δυνατότητα που έχω να γνωστοποιηθεί η επικοινωνία μας και το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την εταιρεία Γερμανός σε κάθε πιθανό μέσο ενημέρωσης κοινού (όπως Ελληνικές ανεξάρτητες αρχές, Internet, fora, ΜΜΕ, κτλ)
 
 
Με εκτίμηση,
 
__________________________________________________________________________________________________
(2)
 

Αξιότιμε κύριε XXXXX, 

Όπως ήδη έχετε ενημερωθεί στις προφορικές και έγγραφες επικοινωνίες μας αναφορικά με το ζήτημα που σας έχει προβληματίσει, η Εταιρία μας διαθέτει τη σχετική εξουσιοδότηση από την κατασκευάστρια εταιρία Apple προκειμένου να εκτελεί όλους τους απαραίτητους ελέγχους καθώς και να υλοποιεί με το ανάλογo κάθε φορά προτεινόμενο κόστος, την πράξη επισκευής που κρίνει απαραίτητη ανά περίπτωση βασιζόμενη στα ποιοτικά κριτήρια που έχει θέσει η κατασκευάστρια εταιρία. 

Ως πράξη επισκευής, λογίζεται η διαχείριση συσκευών – προϊόντων Apple για τα οποία πραγματοποιείται είτε αναβάθμιση - επανεγκατάσταση λειτουργικού συστήματος, είτε αντικατάσταση ηλεκτρονικού κυκλώματος με διαφορετικό imei και serial number και επιστρέφεται αρτίως λειτουργούσα στα χέρια του καταναλωτή. 

Πρόσθετα θα επιθυμούσαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι οι συσκευές που έχουν διακινηθεί μέσω του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ όπως και συσκευές που έχουν διατεθεί από ξένες αγορές, διαχειρίζονται, επεξεργάζονται και ελέγχονται κεντρικά από την Εταιρία μας χωρίς - για τη δεύτερη περίπτωση - να απορρέει σχετική υποχρέωση προς τούτο. 

Το προτεινόμενο κόστος για τη δική σας περίπτωση όπως έχετε ενημερωθεί ανέρχεται σε 363,04€ και προκύπτει από τη φύση της βλάβης για την οποία αιτηθήκατε τις υπηρεσίες μας (σπασμένη οθόνη) καθώς θα προχωρήσουμε σε αντικατάστασή της από άλλη, η οποία έχει διατεθεί από τον κατασκευαστή προς το αρμόδιο επισκευαστικό κέντρο ακριβώς για κάλυψη των αναγκών αυτών. 

Βάσει των ανωτέρω, μπορείτε να δηλώσετε στο κατάστημα που έχετε ήδη παραδώσει τη συσκευή σας την απάντησή σας αναφορικά με την έγκριση αποδοχής κόστους αποκατάστασης της συσκευής σας. 
Σε περίπτωση άρνησης αυτού, το κινητό σας τηλέφωνο θα επιστραφεί το ταχύτερο δυνατό στο ανωτέρω σημείο πώλησης, χωρίς μάλιστα να υπάρξει για εσάς η επιβάρυνση των 9€ όπως προβλέπεται από την παράγραφο 6 της υπ΄αριθμ. RJXXXXXXX αναφοράς εργασίας επισκευής που ενυπόγραφα έχετε αποδεχθεί.

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση χρειάζεστε.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία,

Τμήμα Διαχείρισης Πελατών

Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ

 

Τελευταία επεξεργασία από: iUs3r, 07/11/2013 - 12:59


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#32   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 07/11/2013 - 13:45

Το προτεινόμενο κόστος για τη δική σας περίπτωση όπως έχετε ενημερωθεί ανέρχεται σε 363,04€ και προκύπτει από τη φύση της βλάβης για την οποία αιτηθήκατε τις υπηρεσίες μας (σπασμένη οθόνη) καθώς θα προχωρήσουμε σε αντικατάστασή της από άλλη, η οποία έχει διατεθεί από τον κατασκευαστή προς το αρμόδιο επισκευαστικό κέντρο ακριβώς για κάλυψη των αναγκών αυτών. 

 

δλδ αλλαζει οθονες ο γερμανος σε iphone 5 και κοστολογει τοσο;ενω σε οποιοδηποτε apple store ανα τον κοσμο σου αλλαζουν οθονη με 146 ευρω....ενδιαφερον βρε παιδια εδω του ΓΕΡΜΑΝΟΥ...

 

 

 

 

ο γερμανος σαφως και παιζει με την ορολογια.

παραθετω......

Ως πράξη επισκευής, λογίζεται η διαχείριση συσκευών – προϊόντων Apple για τα οποία πραγματοποιείται είτε αναβάθμιση - επανεγκατάσταση λειτουργικού συστήματος, είτε αντικατάσταση ηλεκτρονικού κυκλώματος με διαφορετικό imei και serial number και επιστρέφεται αρτίως λειτουργούσα στα χέρια του καταναλωτή. 

 

τα συμπερασματα δικα σας κυριοι....

γιαυτο δεν τους δινω ουτε τον ιδρωτα μου....πσο μαλλον τα λεφτα μου...


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#33   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 07/11/2013 - 13:47

κατι ξερει το τμημα marketing του ΓΕΡΜΑΝΟΥ....

ΓΕΡΜΑΝΟΣ.....ΚΑΙ ΕΦΥΓΕΣ...!!!!


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες