Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 2 ψήφοι

H Apple αναγνωρίζει περιορισμένο αριθμό iPhone 5S με πρόβλημα στην μπαταρία


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
108 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 30/10/2013 - 09:47

iphone_5s_5c_iph_review_23-copy.jpg


Με ανακοίνωσή της στους New York Times η Apple ενημερώνει ότι ένα κατασκευαστικό πρόβλημα επηρεάζει έναν πολύ περιορισμένο αριθμό iPhone 5S που μπορεί να εμφανίσουν χαμηλότερη διάρκεια μπαταρίας και αργούς χρόνους φόρτισης. Δεν έχει γίνει γνωστός ακόμα ο ακριβής αριθμός των συσκευών που είναι ελαττωματικές αλλά η εκτίμηση κυμαίνεται σε μερικές χιλιάδες.

Η Apple θα επικοινωνήσει με τους πελάτες που έχουν τα προβληματικά τηλέφωνα και θα τους παρέχει καινούργιες συσκευές.

[via TechCrunch]

Follow me on twitter


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16.726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 30/10/2013 - 09:59

Πως θα επικοινωνήσει η apple δλδ ξέρει ποια είναι τα προβληματικά τηλέφωνα ; Μάλλον είναι κάποια σειρά ;
Αλλιώς δεν εξηγείται .

Αναρτημένη εικόνα


#3   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 30/10/2013 - 10:32

προφανος ειναι λαθος τις εταιριας που βγαζει τις μπαταριες, θα τους ειπαν ειχαμε ελατωματικη παρτιδα απο κωδικο ταδε εως ταδε, φυσικα ξερουν αυτες σε πια παρτιδα iphone μπηκαν! και με το imei θα βγαλει λογικα καποια ανακοινωση, γιατι να ξερει ποιος το αγορασε δυδκολο, εκτος αν εχει βαλει id οποτε ξερει χαχαχαχαχαχ


Τελευταία επεξεργασία από: valsamis, 30/10/2013 - 10:32

IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#4   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 30/10/2013 - 11:43

Η Apple θα επικοινωνήσει με τους πελάτες που έχουν τα προβληματικά τηλέφωνα και θα τους παρέχει καινούργιες συσκευές

 

γελαω....απο ποτε επικοινωνει;;;

και πως θα γινει αυτο;

για πειτε μας


iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#5   Kmphotographer

Kmphotographer

    iPH Member

  • 239 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/10/2013 - 11:49

Και αν η συσκευή έχει αγοραστεί από κανένα Γερμανό στην Ελλάδα (που δεν έχει Apple Store) να δω πως θα τους στείλουν καινούρια συσκευή και πως θα πάρουν πίσω την παλιά!



#6   sepsis

sepsis

    iPH Hero

  • 8.236 μηνύματα
  • Twitter:@hsouris
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 30/10/2013 - 11:51

Ή θα δημοσιευθεί μια λίστα με τα προβληματικά IMEI/UDID ή εφόσον αυτά τα IMEI/UDID ξέρει σε ποιο Apple ID αντιστοιχούν θα στείλει ενημερωτικά e-mails. Ή μπορεί να στείλει σε όλους e-mail με μια διεύθυνση ιστοσελίδας όπου θα ελέγχει αυτόματα εάν η συσκευή μας είναι προβληματική. Ο τρόπος επικοινωνίας μας πείραξε;

Follow me on twitter


#7   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 30/10/2013 - 11:54

Ή θα δημοσιευθεί μια λίστα με τα προβληματικά IMEI/UDID ή εφόσον αυτά τα IMEI/UDID ξέρει σε ποιο Apple ID αντιστοιχούν θα στείλει ενημερωτικά e-mails. Ή μπορεί να στείλει σε όλους e-mail με μια διεύθυνση ιστοσελίδας όπου θα ελέγχει αυτόματα εάν η συσκευή μας είναι προβληματική. Ο τρόπος επικοινωνίας μας πείραξε;

πολυ πιθανο και με μια συνδεση στο itunes να μπορει να δει αν συνδεθηκε και να εμφανηστει μυνημα...


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#8   grigorisP

grigorisP

    iPH Member

  • 264 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/10/2013 - 12:03

εδω βλεπω να στελνει παντως ανακατασκευασμενα, δεν υπαρχει αππλεστορ

#9   Kmphotographer

Kmphotographer

    iPH Member

  • 239 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/10/2013 - 12:29

Ή θα δημοσιευθεί μια λίστα με τα προβληματικά IMEI/UDID ή εφόσον αυτά τα IMEI/UDID ξέρει σε ποιο Apple ID αντιστοιχούν θα στείλει ενημερωτικά e-mails. Ή μπορεί να στείλει σε όλους e-mail με μια διεύθυνση ιστοσελίδας όπου θα ελέγχει αυτόματα εάν η συσκευή μας είναι προβληματική. Ο τρόπος επικοινωνίας μας πείραξε;

 

Και που θα πας να δώσεις την ελλατωματική σου συσκευή; Στο καταστημα που την πήρες; Οι resellers - providers θα δεχτούν την συσκευή σου πίσω και θα σου δώσουν μία καινούρια ή θα μήπως είναι καλύτερα για αυτούς να κλείσουν άλλο ενα 18μηνο συμβόλαιο και να δώσουν την συσκευή εκεί; Μήπως σου πούνε πήγαινε στην Infoquest που είναι το επίσημο service;



#10   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 30/10/2013 - 12:32

Και που θα πας να δώσεις την ελλατωματική σου συσκευή; Στο καταστημα που την πήρες; Οι resellers - providers θα δεχτούν την συσκευή σου πίσω και θα σου δώσουν μία καινούρια ή θα μήπως είναι καλύτερα για αυτούς να κλείσουν άλλο ενα 18μηνο συμβόλαιο και να δώσουν την συσκευή εκεί; Μήπως σου πούνε πήγαινε στην Infoquest που είναι το επίσημο service;

 

Τα ερώτημα σου -και φυσικά όλων των υπολοίπων- θα απαντηθούν σύντομα από την ίδια την Apple. Ο Χάρης δεν νομίζω να μπορεί να σου απαντήσει, ούτε κανείς άλλος μέσα στο forum :)

 

Υπομονή λοιπόν καθώς αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της Apple...


Behind the Scenes...

#11   Kmphotographer

Kmphotographer

    iPH Member

  • 239 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/10/2013 - 13:03

Τα ερώτημα σου -και φυσικά όλων των υπολοίπων- θα απαντηθούν σύντομα από την ίδια την Apple. Ο Χάρης δεν νομίζω να μπορεί να σου απαντήσει, ούτε κανείς άλλος μέσα στο forum :)

 

Υπομονή λοιπόν καθώς αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της Apple...

 

Δεν ζήτησα απάντηση από τον Χάρη προφανώς, αλλά το να γράφει: Ο τρόπος επικοινωνίας μας πείραξε; μπορεί να παραφραστεί από τους αναγνώστες εύκολα. Δηλαδή αν ήταν ο Χάρης που είχε το πρόβλημα δεν θα σκεφτόταν το ίδιο πραγμα όπως όλοι οι άλλοι ξέρωντας το πρόβλημα που υπάρχει στις χώρες που δεν έχουν AppleStore; Πιστεύω πως και εσύ σαν Administrator το είδες για αυτό επενέβεις στο θέμα.

 

Είναι μια εύλογη και σεβαστή (ρητορική θα έλεγα ερώτηση) απορία των μελών του φόρουμ που φυσικά δεν ψάχνουν την απάντηση εδώ αλλά σηζητάνε για το θέμα. Η είδηση για σας είναι οτι η Apple παραδέχτηκε πως υπάρχει παρτίδα με πρόβλημα και την μεταφέρετε. Πέρα απο αυτό δεν μπορείτε φυσικά να δώσετε περισσότερες λεπτομέριες.



#12   giorgosh

giorgosh

    iPH User

  • 143 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 30/10/2013 - 13:05

Συνήθως όταν ένα εργοστάσιο εντοπίζει τέτοια προβλήματα κατά την παραγωγή ενημερώνει τους διανομείς που έχουν τις ελατωματτικές παρτίδες και αντιστοίχως ενημερώνουν τους πελάτες τους, είτε είναι καταστήματα είτε end-users. Ειδάλλως βγάζει ανακοίνωση η Apple με τα S/N και επιστρέφεις το τηλέφωνο από το μαγαζί που το πήρες,το οποίο σίγουρα έχει ενημερωθεί και είναι υποχρεωμένο να στο αντικαταστήσει (αν υπάρχει τέτοια οδηγία)



#13   stevobmw

stevobmw

    iPH Hero

  • 5.082 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 30/10/2013 - 13:39

Η Apple θα επικοινωνήσει με τους πελάτες που έχουν τα προβληματικά τηλέφωνα και θα τους παρέχει καινούργιες συσκευές

 

φανταζομαι και το καινουριες τροπος του λεγειν......

 

 

για ελλαδα ισχυει το ανακατασκευασμενο...και μην πειτε δεν υπαρχουν παμε στον τριτο μηνα κυκλοφοριας του....


Τελευταία επεξεργασία από: stevobmw, 30/10/2013 - 13:44

iPhoneHellas Quality Test Labs (IHQTL)

#14   galimanas

galimanas

    iPH newbie

  • 80 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 30/10/2013 - 13:59

καλα κρασια παλι απο την apple!!!να εχεις δωσει τοσα λεφτα και να σου ειναι προβληματικη η συσκευη....και δεν ειναι η πρωτη φορα για την apple....



#15   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 30/10/2013 - 14:09

καλα κρασια παλι απο την apple!!!να εχεις δωσει τοσα λεφτα και να σου ειναι προβληματικη η συσκευη....και δεν ειναι η πρωτη φορα για την apple....

Σωστά. Απαράδεκτη η Apple που μόνη της (άκουσον άκουσον!) παραδέχτηκε το θέμα και θα επικοινωνήσει η ίδια (άκουσον άκουσον ξανά!) με τους πελάτες για την ανικατάσταση των τηλεφώνων τους!

 

Βέβαια το να βγάζουμε συμπεράσματα βασιζόμενοι σε υποθέσεις περί του πως θα κινηθεί η Apple στην υπόθεση από τον εκάστοτε stevobmw (και αναφέρω αυτον γιατί ξέρει ότι δεν το λέω κακοπροαίρετα) δεν ξέρω το κατά πόσο είναι ασφαλές.


Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 30/10/2013 - 14:10


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες