την απεσυρε για το s3 επιδη εκανε το τηλεφωνο να μη δουλευει σωστα... και τρεχαν ολοι να κανουν downgrade σε σημεια πωλησης, η σαμμυ εδω και μηνες λεει θα βγακει την 4.3 και ενω ηδη υπαρχει 4.4 δινει την 4.3 σε alpha κατασταση και μετα αο μια μερα την αποσειρει..... αυτο ειναι δεν προσεχω τον πελατη μου και οχι που πας σε αππλε στορε λες μου επεσε εσπασε και δεν μαρεσει και σου δινει δωρεαν νεο για prestige... αλλα εκει ειναι καλη α αππλε... τωρα ειναι κακια..
οσο για την οθονη η αππλε εχει κολημα με τα φυσικα χρωματα, αν η νεα igzo δεν τις κατσει οπως θελει θα την στειλει....
Apple used to have a great reputation for standing behind its products. But as Steve Jobs' memory fades, so does Apple's loyalty to its customers.
Late last year, I spent 45 minutes in a Apple store trying to exchange a full sized aluminum keyboard (fifty bucks) that I'd bought just a few weeks earlier and had abruptly stopped working. This was an Apple product with a supposed one year warranty. The manager tried for 30 minutes to prove that I had broken it myself. He kept insisting that I must have poured something on it, or dropped it or... SOMETHING. Finally, when he couldn't prove any of those theories, he hit upon the idea that I was retuning a DIFFERENT keyboard than the one I had actually bought. Fortunately, Apple's own anal retentive receipt system had the individual serial number of the keyboard and he finally relented and, unhappily, gave me a new keyboard.
Αυτο φίλε είναι ένα απόσπασμα απο λινκ που ειχε δοθεί στο προηγούμενο θέμα σχετικά με την αλλαγή πολιτικής της apple για την ανταλλαγη συσκευών και είναι από τα σχόλια που υπάρχουν. Εκτός και αν έχεις προσωπική εμπειρία δεν νομιζω να είναι τοσο ρόδινα όλα σχετικά με το prestige της πολυαγαπημένης.