Δημοσίευμα της βρετανικής Telegraph αναφέρεται σε έρευνα της Kantar Worldpanel ComTech, η οποία δείχνει ότι το iPhone 5S συνεχίζει να πουλάει περίπου τρεις φορές περισσότερο από το iPhone 5C στη χώρα αλλά το iPhone 5C διεισδύει κατά πολύ περισσότερο στην προτίμηση καταναλωτών από «αντίπαλα» στρατόπεδα.
Από ότι φαίνεται το iPhone 5C αποτελεί μια αρκετά δελεαστική επιλογή για αυτούς που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το iPhone. Στις Ηνωμένες Πολιτείες η μεγαλύτερη ζήτηση για το iPhone 5C προέρχεται από τα χαμηλά εισοδήματα με το 42 τοις εκατό των αγοραστών να κερδίζουν λιγότερα από $49.000 ετησίως σε σχέση με το 21 τοις εκατό για το iPhone 5S.
Επίσης, φαίνεται ότι παραδόξως οι χρήστες του iPhone 5C είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι με μέσο όρο ηλικίας τα 38 έτη σε σχέση με τα 34 για το iPhone 5S.
«Σχεδόν οι μισοί αγοραστές του iPhone 5C προέρχονται από άλλες ανταγωνιστικές εταιρείες, κυρίως Samsung και LG», αναφέρει ο Dominic Sunnebo, επικεφαλής της Kantar Worldpanel ComTech. «Αυτό συγκρίνεται με το 80 τοις εκατό των ιδιοκτητών iPhone 5S που αναβάθμισαν από μοντέλο προηγούμενων ετών».
Στη Μεγάλη Βρετανία το 86 τοις εκατό των συσκευών που πουλήθηκαν τους προηγούμενους τρεις μήνες ήταν smartphones. Το Android παραμένει στο νούμερο ένα με 56 τοις εκατό μερίδιο αγοράς με την Apple να ακολουθεί στο 29 τοις εκατό.
«Γενικά, το μερίδιο αγοράς της Apple παραμένει χαμηλότερο από όταν είχε κυκλοφορήσει το iPhone 5, αλλά αυτό δεν είναι εντελώς αναπάντεχο καθώς οι καταναλωτές τείνουν να αντιδρούν πιο θετικά σε "πλήρεις" κυκλοφορίες αντί για μικρές βελτιώσεις όπως τα 5S και 5C».
[via Telegraph]