Μια απο τα ιδια και σε εμένα ...ελπίζω να διορθωθεί με κανένα update!Καλημέρα σε όλους.
Μετά απο αναβάθμηση στο 7.0.4 η μπαταρία δείχνει ότι να' ναι. Για να γίνω πιο σαφής, ενω δείχνει 12% κλείνει το κινητό ή ενώ φτάνει στο 1% μόλις το συνδέσω για φόρτιση πάει στο 15% κατευθείαν.
Επίσης μπορεί να αλλάζει το νούμερο της φόρτισης ακομη και όταν δεν τελιώνει η μπαταρία. Να δείχνει δλδ τη μια στιγμή 47% και μετά απο λίγο, χωρίς κάποια χρήση 28%.
Έχει συμβεί το ίδιο και σε φίλου μου κινητό μετά το update. Το γράφω εδώ μήπως έχει συμβεί και σε άλλους και είναι θέμα λογισμικού γιατί μου φαίνεται κάπως να συνέβει σε 2 κινητά μετά απο update.
Πρόβλημα με μπαταρία μετά απο update σε 7.0.4
#31
Δημοσίευση 10/12/2013 - 16:14
Ad
#32
Δημοσίευση 10/12/2013 - 18:58
Ναι δεν είπα ότι είναι λάθος. Απλά από κινητό δεν μπορείς να τον πάρεις. Και από σταθερό πάλι δεν μπορώ γιατί στην δουλειά μου έχουν κόψει τα 00800......
Λοιπόν παιδιά πήρα στην Apple στο παραπάνω τηλέφωνο.Ο υπάληλος ήταν ευγενέστατος και μόλις του είπα το πρόβλημα με το κινητό μου πριν προλάβω να αναφερθώ σε εγγυήσεις και ημερομηνίες αγοράς μου είπε το εξής ανήκουστο!!!! Κύριε εμείς εδώ στην Apple δεν αναλαμβάνουμε πια το iphone! Ειμαστε υπεύθυνοι μόνο για mac,ipad,ipod!
Άκουσων,άκουσων φίλοι μου η Apple δεν αναλαμβάνει το iphone στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα!!!
Ο υπάληλος λοιπόν συνέχισε λέγοντάς μου ότι δεν είναι πρόβλημα να μου δώσει case id και πράγματι μου το εστειλε με mail άμμεσα.Μου εξήγησε όμως ότι στην ουσία θα μου είναι άχρηστο αφού αυτοί δεν είναι πλέον αρμόδιοι για το iphone.
Στην ερώτησή μου που να απευθυνθώ για να κάνω χρήση της εγγύησης μου είπε ότι ο μόνος αρμόδιος είναι το μαγαζί που το πήρα ,στην περίπτωσή μου ο Γερμανός! Επίσης μου είπε να απευθυνθώ και στον πάροχο που στην περίπτωσή μου είναι η cosmote.
Τον ευχαρίστησα αφού πήρα ταστοιχεία του όπως με έχετε συμβουλέψει και αμέσως πήρα τον αγαπητό cosmote.
Εκεί αφού μίλησα με μια κοπελίτσα και της εξιστόρισα το πρόβλημα με την μπαταρία μου με παρέπεμψε σε κάποια άλλη κυρία η οποία αφού με άκουσε χωρίς να με διακόψει μου είπε ότι την συντήρηση την έχει αποκλειστικά ο Γερμανός και φυσικά όχι η Apple αλλά ούτε και ο cosmote.
Παίρνω τις αποδείξεις αγοράς και όλα όσα μου είπατε να εκτυπώσω και έφυγα για τον Γερμανό που έχω κάνει και την αγορά.
Τους άρχισα και εκεί τα ίδια τους έδειξα τις εκτυπώσεις και φυσικά την απόδειξή αγοράς αλλά το μόνο που μου είπαν όσο και αν τους απείλησα με μηνύσεις ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αφού η εντολή που έχουν είναι για ένα χρόνο εγγύηση τελεία και παύλα! (το κινητό μου έχει βγει από την εγγύηση του ενός χρόνου εδώ και 17 ημέρες).Μετά από αρκετή διένεξη μου είπαν ότι θα καλέσουν τα κεντρικά για να μιλήσω και με αυτούς.Πράγματι μίλησα με τα κεντρικά του Γερμανού με μια κυρία που πάλι κράτησα το όνομά της αλλά το μοναδικό που κατάφερα ήταν να μου πει τα ίδια και ότι θα με παραπέμψει αλλού σε πιο αρμόδιο τμήμα αλλά θα με καλέσουν αυτοί αύριο από τις 9 μέχρι τις 5 το απόγευμα που είναι η ώρες λειτουργίας του.Μέ άλλα λόγια το μόνο που κατάφερα είναι να κάνω ένα αίτημα για το οποίο θα με καλέσουν αύριο.
Και σας ερωτώ.Αξίζει να το κυνηγήσω?Αφού από ότι κατάλαβα και να δεχτούν το αίτημα μου θα πάρω ένα άλλο κινητό από ανακατασκευή η οποία θα έχει γίνει από το τεχνικό τμήμα του Γερμανού με ότι αυτό συνεπάγεται και όχι από την ίδια την Apple!
Και λέω με ότι αυτό συνεπάγεται γιατί είμαι ηλεκτρονικός και γνωρίζω με τι standards δουλεύουν στα τεχνικά τους τμήματα.Με παιδάκια που είναι στην αρχή της εργασιακής τους καριέρας και τους δίνουν τρεις και εξήντα λιώνοντας τα στην δουλειά αλλά και με ελλειπή εκπαίδευση τόσο πάνω στο αντικείμενο αλλά και στον τρόπο που πρέπει να διαχειρίζονται ηλεκτρονικά εξαρτήματα και τρόπους συγκόλησης κ.τ.λ.π
Ελπίζω να μη σας κούρασα αλλά νομίζω ότι πρέπει να τα γνωρίζετε αυτά όσοι θέλετε να διεκδικήσετε την εγγύηση της αγαπητής μας μηλοσυσκευής.
Τελευταία επεξεργασία από: jzago, 10/12/2013 - 19:07
#33
Δημοσίευση 10/12/2013 - 19:14
Έτσι ειναι τι σου κάνει εντύπωση, η Apple εχει τους παρόχους υπεύθυνους για τα τηλέφωνα...Λοιπόν παιδιά πήρα στην Apple στο παραπάνω τηλέφωνο.Ο υπάληλος ήταν ευγενέστατος και μόλις του είπα το πρόβλημα με το κινητό μου πριν προλάβω να αναφερθώ σε εγγυήσεις και ημερομηνίες αγοράς μου είπε το εξής ανήκουστο!!!! Κύριε εμείς εδώ στην Apple δεν αναλαμβάνουμε πια το iphone! Ειμαστε υπεύθυνοι μόνο για mac,ipad,ipod!
Άκουσων,άκουσων φίλοι μου η Apple δεν αναλαμβάνει το iphone στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα!!!
Ο υπάληλος λοιπόν συνέχισε λέγοντάς μου ότι δεν είναι πρόβλημα να μου δώσει case id και πράγματι μου το εστειλε με mail άμμεσα.Μου εξήγησε όμως ότι στην ουσία θα μου είναι άχρηστο αφού αυτοί δεν είναι πλέον αρμόδιοι για το iphone.
Στην ερώτησή μου που να απευθυνθώ για να κάνω χρήση της εγγύησης μου είπε ότι ο μόνος αρμόδιος είναι το μαγαζί που το πήρα ,στην περίπτωσή μου ο Γερμανός! Επίσης μου είπε να απευθυνθώ και στον πάροχο που στην περίπτωσή μου είναι η cosmote.
Τον ευχαρίστησα αφού πήρα ταστοιχεία του όπως με έχετε συμβουλέψει και αμέσως πήρα τον αγαπητό cosmote.
Εκεί αφού μίλησα με μια κοπελίτσα και της εξιστόρισα το πρόβλημα με την μπαταρία μου με παρέπεμψε σε κάποια άλλη κυρία η οποία αφού με άκουσε χωρίς να με διακόψει μου είπε ότι την συντήρηση την έχει αποκλειστικά ο Γερμανός και φυσικά όχι η Apple αλλά ούτε και ο cosmote.
Παίρνω τις αποδείξεις αγοράς και όλα όσα μου είπατε να εκτυπώσω και έφυγα για τον Γερμανό που έχω κάνει και την αγορά.
Τους άρχισα και εκεί τα ίδια τους έδειξα τις εκτυπώσεις και φυσικά την απόδειξή αγοράς αλλά το μόνο που μου είπαν όσο και αν τους απείλησα με μηνύσεις ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αφού η εντολή που έχουν είναι για ένα χρόνο εγγύηση τελεία και παύλα! (το κινητό μου έχει βγει από την εγγύηση του ενός χρόνου εδώ και 17 ημέρες).Μετά από αρκετή διένεξη μου είπαν ότι θα καλέσουν τα κεντρικά για να μιλήσω και με αυτούς.Πράγματι μίλησα με τα κεντρικά του Γερμανού με μια κυρία που πάλι κράτησα το όνομά της αλλά το μοναδικό που κατάφερα ήταν να μου πει τα ίδια και ότι θα με παραπέμψει αλλού σε πιο αρμόδιο τμήμα αλλά θα με καλέσουν αυτοί αύριο από τις 9 μέχρι τις 5 το απόγευμα που είναι η ώρες λειτουργίας του.Μέ άλλα λόγια το μόνο που κατάφερα είναι να κάνω ένα αίτημα για το οποίο θα με καλέσουν αύριο.
Και σας ερωτώ.Αξίζει να το κυνηγήσω?Αφού από ότι κατάλαβα και να δεχτούν το αίτημα μου θα πάρω ένα άλλο κινητό από ανακατασκευή η οποία θα έχει γίνει από το τεχνικό τμήμα του Γερμανού με ότι αυτό συνεπάγεται και όχι από την ίδια την Apple!
Και λέω με ότι αυτό συνεπάγεται γιατί είμαι ηλεκτρονικός και γνωρίζω με τι standards δουλεύουν στα τεχνικά τους τμήματα.Με παιδάκια που είναι στην αρχή της εργασιακής τους καριέρας και τους δίνουν τρεις και εξήντα λιώνοντας τα στην δουλειά αλλά και με ελλειπή εκπαίδευση τόσο πάνω στο αντικείμενο αλλά και στον τρόπο που πρέπει να διαχειρίζονται ηλεκτρονικά εξαρτήματα και τρόπους συγκόλησης κ.τ.λ.π
Ελπίζω να μη σας κούρασα αλλά νομίζω ότι πρέπει να τα γνωρίζετε αυτά όσοι θέλετε να διεκδικήσετε την εγγύηση της αγαπητής μας μηλοσυσκευής.
Στο θέμα σου τώρα, ο Γερμανός δεν κάνει επισκευές, ανακατασκευασμένο δίνει..
Τώρα αν θα μπορέσεις να περάσεις εγγύηση κ μάλιστα για μπαταρία...καλή σου τύχη, αρκετοί τα κατάφεραν στο χέρι σου ειναι
#34
Δημοσίευση 10/12/2013 - 19:29
παιδια καλησπερα μπηκα κι εγω στον κοπο και αλλαξα μπαταρια αλλα παλη τιποτα το κινητο ρουφαει την μπαταρια σαν νερο.
οπως σας ειχα πει θεμα υγρασιας δεν υπαρχει .
και το εκανα restore setup as new .
τι κανουμε τωρα ;
#35
Δημοσίευση 10/12/2013 - 19:33
Έτσι ειναι τι σου κάνει εντύπωση, η Apple εχει τους παρόχους υπεύθυνους για τα τηλέφωνα...
Στο θέμα σου τώρα, ο Γερμανός δεν κάνει επισκευές, ανακατασκευασμένο δίνει..
Τώρα αν θα μπορέσεις να περάσεις εγγύηση κ μάλιστα για μπαταρία...καλή σου τύχη, αρκετοί τα κατάφεραν στο χέρι σου ειναι
Και το ανακατασκευασμένο που το βρίσκει?
Το παίρνει από την Apple?
Γιατί ρε φίλε η μπαταρία μέρος του κινητού δεν είναι?
Για μένα δεν είναι τίποτα να παραγγείλω μια μπαταρία με 20 euros μαζί με τα έξοδα απόστολής και να την βάλω στο κινητό αλλά είναι το γαμώτο και δεν θέλω να με περνάνε για ηλίθιο κάποιοι εκεί μέσα στο Γερμανό.
Τελευταία επεξεργασία από: jzago, 10/12/2013 - 19:37
#36
Δημοσίευση 10/12/2013 - 19:50
παιδια καλησπερα μπηκα κι εγω στον κοπο και αλλαξα μπαταρια αλλα παλη τιποτα το κινητο ρουφαει την μπαταρια σαν νερο.
οπως σας ειχα πει θεμα υγρασιας δεν υπαρχει .
και το εκανα restore setup as new .
τι κανουμε τωρα ;
Δες τα στατιστικά της όπως εδώ.
Και το ανακατασκευασμένο που το βρίσκει?
Το παίρνει από την Apple?
Γιατί ρε φίλε η μπαταρία μέρος του κινητού δεν είναι?
Για μένα δεν είναι τίποτα να παραγγείλω μια μπαταρία με 20 euros μαζί με τα έξοδα απόστολής και να την βάλω στο κινητό αλλά είναι το γαμώτο και δεν θέλω να με περνάνε για ηλίθιο κάποιοι εκεί μέσα στο Γερμανό.
Τα ανακατασκευασμένα τα στέλνει η Apple. Έχε υπόψη σου επίσης πως εδώ, απαγορεύεται να ανοίγουν τις συσκευές.
Και ακριβώς επειδή πάντα με αυτούς είναι "για το γαμώτο", μη το αφήσεις.
Γιατί απο την άλλη, η πλάκα είναι πως αν εσύ την αλλάξεις τη μπαταρία θα σε βγάλουν εκτός μετά αυτομάτως. Μια η άλλη ουσιαστικά.
Έχε υπόψη σου και το ΙΝ.ΚΑ..
#37
Δημοσίευση 10/12/2013 - 20:00
να ξαναδω τα στατιστικα για ποιο λογο ;
εβαλα σημερα καινουργια μπαταρια!!!
#39
Δημοσίευση 10/12/2013 - 20:10
μπορω να κατεβω στην 7.0.3 ;
#41
Δημοσίευση 10/12/2013 - 20:22
#42
Δημοσίευση 10/12/2013 - 20:23
νικολα δεν με ενδιαφερει το back up το κινητο το εχω καθαρο !!!! αυτο μου κανει εντυπωση γιατι τοση καταναλωση ξαφνικα χωρις λογο!!!!
μετα απο αυτο το καταραμενο update
#44
Δημοσίευση 10/12/2013 - 20:52
Απο 1 που κραταγε πριν το δικο μου τωρα κραταει μιση και ουτε..
Οταν φτασει το 50% η ενδειξη κανει βουτια μετα απο λιγο στο 30% και στο 15-20% κλεινει το κινητο..
Αν το ξανανοιξεις η θα ζηταει φορτιση η θα βγαλει παλι ενδειξη 30% και μετα τα ιδια..
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 8
0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες