Πρόβλημα με μπαταρία μετά απο update σε 7.0.4
#46
Δημοσίευση 10/12/2013 - 21:01
Αλλα με παραξενευει οτι το εκανε αμεσως μετα το update και οτι το ιδιο προβλημα το εχουν και αλλοι.
Τοσο τυχαιο να ειναι;
Ad
#48
Δημοσίευση 10/12/2013 - 21:29
Για μπαταρια απο που προτεινετε;
Σε ευχαριστω.
#49
Δημοσίευση 10/12/2013 - 21:52
νικολα πως το κανω το downgrade στα carier settings για το τροποποιημενο ipcc ;
#51
Δημοσίευση 11/12/2013 - 00:32
Δες για αρχή τα στατιστικά της. Τη συσκευή έχεις?
4s 32gb εχω.
Λοιπον εκανα ελεγχο:
CycleCount:821
DesignCapacity: 1430
FullChargeCapacity: 1155
#53
Δημοσίευση 11/12/2013 - 00:41
Σε ευχαριστω θα την παραγγειλω.
Αλλαζει ευκολα;Να το δοκιμασω;
#55
Δημοσίευση 11/12/2013 - 02:22
να το κλεισεις πρωτα!μην ξεχαστεις και του βγαλεις καπακι ενω ειναι ανοχτο.
legit
#56
Δημοσίευση 12/12/2013 - 19:23
Λοιπόν παιδιά πήρα στην Apple στο παραπάνω τηλέφωνο.Ο υπάληλος ήταν ευγενέστατος και μόλις του είπα το πρόβλημα με το κινητό μου πριν προλάβω να αναφερθώ σε εγγυήσεις και ημερομηνίες αγοράς μου είπε το εξής ανήκουστο!!!! Κύριε εμείς εδώ στην Apple δεν αναλαμβάνουμε πια το iphone! Ειμαστε υπεύθυνοι μόνο για mac,ipad,ipod!
Άκουσων,άκουσων φίλοι μου η Apple δεν αναλαμβάνει το iphone στην μπανανία που λέγεται Ελλάδα!!!
Ο υπάληλος λοιπόν συνέχισε λέγοντάς μου ότι δεν είναι πρόβλημα να μου δώσει case id και πράγματι μου το εστειλε με mail άμμεσα.Μου εξήγησε όμως ότι στην ουσία θα μου είναι άχρηστο αφού αυτοί δεν είναι πλέον αρμόδιοι για το iphone.
Στην ερώτησή μου που να απευθυνθώ για να κάνω χρήση της εγγύησης μου είπε ότι ο μόνος αρμόδιος είναι το μαγαζί που το πήρα ,στην περίπτωσή μου ο Γερμανός! Επίσης μου είπε να απευθυνθώ και στον πάροχο που στην περίπτωσή μου είναι η cosmote.
Τον ευχαρίστησα αφού πήρα ταστοιχεία του όπως με έχετε συμβουλέψει και αμέσως πήρα τον αγαπητό cosmote.
Εκεί αφού μίλησα με μια κοπελίτσα και της εξιστόρισα το πρόβλημα με την μπαταρία μου με παρέπεμψε σε κάποια άλλη κυρία η οποία αφού με άκουσε χωρίς να με διακόψει μου είπε ότι την συντήρηση την έχει αποκλειστικά ο Γερμανός και φυσικά όχι η Apple αλλά ούτε και ο cosmote.
Παίρνω τις αποδείξεις αγοράς και όλα όσα μου είπατε να εκτυπώσω και έφυγα για τον Γερμανό που έχω κάνει και την αγορά.
Τους άρχισα και εκεί τα ίδια τους έδειξα τις εκτυπώσεις και φυσικά την απόδειξή αγοράς αλλά το μόνο που μου είπαν όσο και αν τους απείλησα με μηνύσεις ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα αφού η εντολή που έχουν είναι για ένα χρόνο εγγύηση τελεία και παύλα! (το κινητό μου έχει βγει από την εγγύηση του ενός χρόνου εδώ και 17 ημέρες).Μετά από αρκετή διένεξη μου είπαν ότι θα καλέσουν τα κεντρικά για να μιλήσω και με αυτούς.Πράγματι μίλησα με τα κεντρικά του Γερμανού με μια κυρία που πάλι κράτησα το όνομά της αλλά το μοναδικό που κατάφερα ήταν να μου πει τα ίδια και ότι θα με παραπέμψει αλλού σε πιο αρμόδιο τμήμα αλλά θα με καλέσουν αυτοί αύριο από τις 9 μέχρι τις 5 το απόγευμα που είναι η ώρες λειτουργίας του.Μέ άλλα λόγια το μόνο που κατάφερα είναι να κάνω ένα αίτημα για το οποίο θα με καλέσουν αύριο.
Και σας ερωτώ.Αξίζει να το κυνηγήσω?Αφού από ότι κατάλαβα και να δεχτούν το αίτημα μου θα πάρω ένα άλλο κινητό από ανακατασκευή η οποία θα έχει γίνει από το τεχνικό τμήμα του Γερμανού με ότι αυτό συνεπάγεται και όχι από την ίδια την Apple!
Και λέω με ότι αυτό συνεπάγεται γιατί είμαι ηλεκτρονικός και γνωρίζω με τι standards δουλεύουν στα τεχνικά τους τμήματα.Με παιδάκια που είναι στην αρχή της εργασιακής τους καριέρας και τους δίνουν τρεις και εξήντα λιώνοντας τα στην δουλειά αλλά και με ελλειπή εκπαίδευση τόσο πάνω στο αντικείμενο αλλά και στον τρόπο που πρέπει να διαχειρίζονται ηλεκτρονικά εξαρτήματα και τρόπους συγκόλησης κ.τ.λ.π
Ελπίζω να μη σας κούρασα αλλά νομίζω ότι πρέπει να τα γνωρίζετε αυτά όσοι θέλετε να διεκδικήσετε την εγγύηση της αγαπητής μας μηλοσυσκευής.
Καλησπέρα σε όλους.Τελικά εχθές το πρωί με πήραν από το αρμόδιο τμήμα του Γερμανού και μου είπαν να στείλω το τηλεφωνό μου για να το ελέγξουν στο service και να αποφασίσουν τι θα γίνει με το θέμα της εκπρόθεσμης εγγύησης κατά 17 ημέρες.Σήμερα το απόγευμα λοιπόν πήγα και παρέδωσα το τηλέφωνό μου στο κατάστημα του Γερμανού από όπου και το είχα παραλάβει με επιδότηση.Μαζί με το χαρτί που έφτιαξε εκεί ο υπάλληλος τον έβαλα να γράψει ότι έλεγξε και τον σένσορα της υγρασία και τον βρήκε Ok!
Επίσης μαζί έστειλα και τα χαρτιά που μου είπε ο φίλος Νίκος να εκτυπώσω.
Τι πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει? Θα μου το αλλάξουν άραγε ή θα το στείλουν πίσω όπως το έστειλα?
Ο υπάλληλος μου είπε ότι αύριο θα σταλεί και ότι σε περίπου δύο εβδομάδες θα έχουμε νέα.Επίσης μου είπε ότι σε περίπτωση αντικατάστασης με ανακατασκευασμένο η συσκευασία θα είναι σε κουτί του Γερμανού και το κινητό θα συνοδεύεται από χαρτιά που θα παντρεύουν το ΙΜΕΙ του κουτιού μου με αυτό της νέας συσκευής και ότι η εγγύηση για αυτό θα είναι 3 μήνες.Είναι σωστά αυτά ή ισχύει κάτι άλλο και θα πρέπει να το προσέξω?
Ευχαριστώ πολύ όλους για την μέχρι τώρα πολύτιμη βοήθεια σας και ειδικά τον φίλο Νίκο.
#58
Δημοσίευση 12/12/2013 - 19:29
Θα στο αλλάξουν..
Και εγώ αυτό ελπίζω ρε φίλε.
Αυτά που μου είπαν για την συσκευασία του ανακατασκευασμένου και για την εγγύηση γνωρίζεις αν ισχύουν?
#60
Δημοσίευση 22/12/2013 - 21:27
Aυτό που γίνεται έτσι και αλλιώς σου είπαν.
Ανακατασκευασμένο με νέο ΙΜΕΙ θα πάρεις.. Όπως και να 'χει εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα.
Τελικά φίλε Νίκο έγινε όπως τα έλεγες.Προχθές με πήραν από τα κεντρικά του Γερμανού και μου είπαν ότι θα μου το αλλάξουν με άλλη συσκευή.Οταν τους ρώτησα αν θα είναι ανακατασκευασμένο μου απάντησαν ότι αυτό δεν το γνωρίζουν.
Τέλος πάντων η εγγύηση είναι όντως 3 μήνες.Τι θα πρέπει να προσέξω την ώρα που θα το παραλάβω. Μπορεί να είναι ανακατασκευασμένο από πρόβλημα μπαταρίας και αυτό? αν ναι υπάρχει τρόπος να το τσεκάρω?Υπάρχει τρόπος να μάθω τί πρόβλημα είχε παρουσιάσει αυτό το κινητό πριν την ανακατασκευή?
Εχω αγχωθεί λίγο γιατί δεν μπορώ να ξέρω τι ζημιά μπορεί να είχε πριν το νεο μου iphone.Μήπως είμαι υπερβολικός χαχα.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες