Ευχαριστώ πολύ Νίκο!
Πρόγραμμα αντικατάστασης iPhone 5 με ελαττωματικό Sleep/Wake button
#376
Δημοσίευση 15/06/2014 - 21:15
Ad
#378
Δημοσίευση 15/06/2014 - 22:19
Τόσο σιγουράκι;
#379
Δημοσίευση 15/06/2014 - 22:36
Τόσο σιγουράκι;
Υποθέτω αν έρθει refurbished θα είναι με την 7.1.1 λογικά, ε;
#381
Δημοσίευση 16/06/2014 - 03:51
Υποθέτω αν έρθει refurbished θα είναι με την 7.1.1 λογικά, ε;
Το δικό μου ήταν με 7.0.6! Οπότε πήρε το jailbreak του κανονικά!
#382
Δημοσίευση 16/06/2014 - 08:40
Καλά εσύ έπιασες το λαχείο πραγματικά!
#383
Δημοσίευση 16/06/2014 - 16:48
Πήγα το τηλεφωνο στην infoquest και ο υπάλληλος στην υποδοχή, ο οποίος ήταν ευγενεστατος, μου είπε ότι εφοσον το τηλεφωνο ειναι μέσα στην εγγύηση θα "το περάσει στην εγγύηση" και οχι στο προγραμμα αντικατάστασης κουμπιού.
Μου τόνισε δυο φορές ότι "ειναι άλλη η διαδικασία". Μου είπε ότι θα ελεγχθεί και εφοσον υπάρχει πρόβλημα θα γίνει αντικατάσταση, εκτός αν διαπιστωθεί κάποιο θέμα (π.χ. να φανεί ότι έχει πάρει υγρασία ή εχει ανοιχθεί απο μη εξουσιοδοτημένο service) οπότε θα μου γίνει μια προσφορά ώστε να πληρώσω κάποια χρήματα προκειμένου να το αντικαταστήσουν.
Αν ήταν εκτός εγγύησης θα πήγαινε στην Ολλανδία το τηλεφωνο και θα έκανε περίπου 15 μέρες, ενώ στην περίπτωση μου θα ειναι πιο γρήγορη η ολοκλήρωση του θέματος.
Εντωμεταξύ, μιας και το τηλεφωνο τα εχει τα χτυπήματα του, το κοίταξε καλά καλά.
Δεν ξέρω αν αυτή ήταν η διαδικασία ως τωρα ή αν ειναι κατι το καινούριο,
Ίδωμεν...
#385
Δημοσίευση 16/06/2014 - 16:58
Ευχαριστώ!
#386
Δημοσίευση 17/06/2014 - 18:30
Καλημέρα σε όλους,
Θέλω να σας ενημερώσω επειδή εγώ έχω ήδη προβεί σε συμμετοχή για το εν λόγω πρόγραμμα αντικατάστασης.
Έστειλα το τηλ. την 7/5/2014 στην Infoquest και οι απαντήσεις έχουν ως εξής:
1. Θέλει 3-4 εργάσιμες για να διαπιστωθεί από τον εδώ τεχνικό έλεγχο εαν όντως συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα.
2. Εν συνεχεία αποστέλλεται στην Ολλανδία (Apple) όπου εκεί θα γίνει η διόρθωση του προβλήματος. Το πρόβλημα είναι πως επειδή είναι η αρχή του προγράμματος δεν έχουν σαφή χρονική ένδειξη για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για να επιστραφεί (το δικό μου εστάλει στις 13/5/2014).
Προσωπικά σήμερα Τετάρτη 21/5/2014 ακόμα δεν το έχω παραλάβει.
3. Αρχικά είχε διατυπωθεί πως θα παραλάβουμε ανακατασκευασμένα τηλέφωνα. Όμως όπως με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ΔΕΝ θα συμβεί αυτό αλλά θα διορθωθεί το ίδιο το τηλέφωνο εφόσον όμως δεν διαπιστωθεί και άλλο πρόβλημα. μόνο τότε θα έρθει ανακατασκευασμένο.
Ότι αναφέρω παραπάνω είναι πληροφορίες που λαμβάνω τηλεφωνικά από το service.
Για οτιδήποτε προκύψει και τι θα πάρω τελικά θα σας ενημερώσω.
Με εκτίμηση
Χρήστος
Τελικά το πήρα μετά από τρεις εβδομάδες. Όντως πήγε Ολλανδία και γύρισε το δικό μου τηλέφωνο διορθωμένο. Όλα Οκ από τεχνικής πλευράς. Θεωρώ απαράδεκτο το χρονικό διάστημα.
Το πρόβλημα όμως που ανακάλυψα για΄τι προσωπικά δεν το ήξερα, είναι πως όταν ρώτησα για την εγγύηση (γιατί είναι μέσα) μου απάντησαν πως επειδή το είχα πάρει από το Πλαίσιο και η απόδειξη έγραφε Apple Cosmote που σημαίνει πως η παραλαβή έγινε από COSMOTE, για οποιαδήποτε βλάβη να το πάω σε Cosmote. Αυτό δεν είναι παράλογο; Σε όλα τα προϊόντα απευθύνεσαι σε έναν. Προφανώς θα συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία της Apple στην Ελλάδα.
Ευχαριστώ
Χρήστος
#387
Δημοσίευση 18/06/2014 - 11:33
Χρήστο το τηλέφωνό σου ήταν εντός της μονοετούς εγγυήσεως ή όχι;
#388
Δημοσίευση 19/06/2014 - 12:07
Χρήστο το τηλέφωνό σου ήταν εντός της μονοετούς εγγυήσεως ή όχι;
Το τηλέφωνο αγοράστηκε 03/2013. Οπότε για ενάμιση μήνα ήμουν εκτός.
#389
Δημοσίευση 20/06/2014 - 11:19
Καλημέρα σε όλες και όλους!
Σε εμένα στο repair status τέσσερις μέρες αφού το παρέδωσα στην Infoquest (εντός μονοετούς εγγύησης και με eligible serial) μου βγάζει αυτό:
Έχει γίνει παραγγελία του αντ/κου στον προμηθευτή και αναμένεται η παραλαβή του.
#390
Δημοσίευση 21/06/2014 - 09:19
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες