Μόλις πήρα τηλέφωνο την Infoquest.
Μου είπαν να το στείλω με έξοδα δικά μου με courier και θα μου το στείλουν πάλι με έξοδα δικά μου.
Τους είπα το serial number και το τσέκαρε η κοπέλα και είπε πως παίζει για το πρόγραμμα αντικατάστασης κουμπιού. Με ρώτησε αν έχει όντως πρόβλημα και είπα πως καμια φορά δεν πιάνει με την πρώτη.Στην πραγματικότητα μια χαρά δουλεύει. Είπα πως έχει και θέμα με την μπαταρία. Η κοπέλα μου είπε πως θα αλλαχτεί και η μπαταρία αν και όταν το κοίταξα εγώ δεν ήταν στο πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας.
Τους είπα πως δεν έχω την απόδειξη γιατί εχει περάσει ένας χρόνος και μου είπαν δεν πειράζει. Μου είπε πως θα πάει Ολλανδία για την επισκευή. Όταν ρώτησα αν θα γίνει αντικατάσταση ή επισκευή μου είπε επισκευή.
Τι να κάνω, να το στείλω;