Αν θεωρείς φίλε μου η έλλειψη σήματος, η υπερθέρμανση της μπαταρίας, η αδιαφορία για τις ελαττωματικές της συσκευές που ρίχνονται στην αγορά για πώληση, χωρίς κανένα έλεγχο, ότι μπορούν να διαγραφούν, με καινούργιο σμιλευμένο καπάκι, λίγο καλύτερη κάμερα, λίγη περισσότερο επεξεργαστική δύναμη και πολλά φανταχτερά γραφικά ότι μπορούν να απομακρύνουν αυτά τα προβλήματα, τότε τι να άλλο να σου πω;
Η έλλειψη ραδιοφώνου (δεν μιλώ επί πληρωμή και αναφέρομαι στο τοπικό ραδιόφωνο) , η έλλειψη αύξησης της χωρητικότητας, η έλλειψη HDMI, η έλλειψη σοβαρής αντιμετώπισης της ληστείας που γίνεται μέχρι και σήμερα απο τις εταιρείες που πωλούν τις συσκευές της και μιας καλά σχεδιασμένης πολιτικής αντιμετώπισης πελατών που αγόρασαν ελαττωματικές συσκευές της και η γρήγορη αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων, ότι είναι ασήμαντα πράγματα και ότι όλα τα διαγράφουν τα γραφικά και η τοποθέτηση της κάμερας αντί αριστερά στα δεξιά ή πάνω ή με το καπάκι που έγινε πιο λεπτό και απο άλλο υλικό, νομίζω ότι μένεις στο περιτύλιγμα και όχι στο ουσιώδες μέρος του πράγματος.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν θέλεις να βγάλεις την κάρτα πληρωμής που έχεις, πρέπει υποχρεωτικά να βάλεις λεφτά μέσα για να συνεχίσεις τις δωρεάν αγορές και σου τις απαγορεύει;
Επίσης δεν καταλαβαίνω τον λόγο που αναβάθμισε το app store και το έδωσε στην κυκλοφορία όταν σέρνεται η δεν παρουσιάζει ότι αναζητάς;
Θεωρώ ότι η apple παίζει μαζί μας, μαζεύοντας εκατοντάδες χρήματα, στοιχηματίζοντας στα ωραία γραφικά της και ότι δεν κάνει ουσιαστικά και σοβαρή δουλειά, όταν όλα αυτά τα προβλήματα που προανέφερα τα αφήνει να ταλανίζονται και αδιαφορεί πλήρως για την εξάλειψη τους.
Γι' αυτό λέω ότι δεν θα ξανά αγοράσω ποτέ apple συσκευή και βάζω ένα μεγάλο «ΟΧΙ» γιατί και οι οικονομικές συνθήκες είναι πολύ κρίσιμες και η υπομονή μου εξαντλήθηκε και δεν μπορώ να παίζω το παιχνιδάκι κάποιων που εκμεταλλεύονται την διαφημιστική τους καμπάνια για να θησαυρίσουν , χωρίς να τριπλοελέγξουν ότι φτιάχνουν.
Γιατί σκεφτείτε να κάνατε εσείς κάτι τέτοιο και να είχατε ανταγωνίστρια την apple, τι θα σας έλεγε ε; «Αδιαφορεί για τους πελάτες της και η απόδειξη ότι δεν κάνει καλά την δουλειά της είναι οι αναβαθμίσεις που ανεβάζει για να διορθώσει τα προβλήματα που δημιούργησε και τα οποία δεν διορθώνει ..» και άλλα πολλά.
Αλλά τώρα όλοι μιλούν γι' αυτήν με τα καλύτερα λόγια, γιατί πέρασε το μήνυμα της ότι είναι η δήθεν πρώτη εταιρεία στον τομέα των έξυπνων τηλεφώνων, αλλά χωρίς κανένα σεβασμό απέναντι στους πελάτες της, κατά την γνώμη μου.
Όταν τους εκβιάζει να αγοράσουν τις νέες συσκευές της, για να αυξήσει τις πωλήσεις της και για να κοκορεύεται στην συνέχεια για το νέο κατόρθωμα της, που στην ουσία θα το έχει κατασκευάσει η ίδια και δεν θα έχει επέλθει από την εκούσια θέληση των υποστηρικτών της.