εγω μια απορια εχω... σε αυτες τις 3-4 μερες με τι θα το φορτίζω αυτο το καημενο το μηλαρακι??
Πρόγραμμα ανταλλαγής τροφοδοτικού USB για Apple 5W Ευρώπη
#31
Δημοσίευση 14/06/2014 - 13:01
Ad
#32
Δημοσίευση 14/06/2014 - 13:02
εγω μια απορια εχω... σε αυτες τις 3-4 μερες με τι θα το φορτίζω αυτο το καημενο το μηλαρακι ??
απο pc
#33
Δημοσίευση 14/06/2014 - 13:03
#34
Δημοσίευση 14/06/2014 - 15:16
#35
Δημοσίευση 14/06/2014 - 20:03
αυτο που καταλαβα οταν ειναι να τα σκασεις ολοι εξουσιοδοτημενοι απο την apple ειτε λεγετε info quest ή public . οταν ειναι για τετοιες καταστασεις κανεις δεν ειναι εξουσιοδοτημενος και σε παραπεμπει αλλου . classic ! παω κολωνακι στο ινφο ρωταω το παιδι στο σερβις με παραπεμπει στο ινφο του κηφισου το οποιο ομως ειναι κλειστο κ στη λυση του pc . του εξηγω οτι δεν εχω pc και αφου η ιδια η εταιρια σου με παραπεμπει σε εσενα εγω τη δευτερα θα ειμαι εκτος αθηνας θα μεινω χωρις κινητο ? απο την ωρα που η εταιρια που εκπροσωπεις μου συνιστα την αποφυγη του συγκεκριμενου φορτιστη ... ξυπνησε μετα απο 3 χρονια !! τα ιδια και στα public ξαφνικα ολοι αναρμοδιοι για αντικατασταση ! εγω τωρα που θα παω σε ενα ξερονησι μονο απο vodafone cosmote ? βασικα δεν θα τον αλλαξω αλλα θαυμαζω την οργανωση της apple στην ελλαδα υπαρχει καποιος να παρω τηλ ??
#36
Δημοσίευση 14/06/2014 - 20:19
Δεν έχουν σταθεί ποτέ στο ύψος των περιστάσεων. Μόνο να τα αρπάξουν.
0 υποστήριξη. Πρέπει να σου σπάσουν τα νεύρα πρώτα για τα αυτονόητα. Προτείνω για αρχή ομαδικά emai παραπόνων με αναγραφή των καταστημάτων που ενώ πρέπει δεν εξυπηρετούν.
#37
Δημοσίευση 14/06/2014 - 22:55
Έτυχε να περάσω και σήμερα απο ένα Apple store για άλλο λόγο και έπιασα συζήτηση με ένα παλικάρι που δουλεύει εκεί και του είπα τι διαβάζω οτι ζητάνε στην Ελλάδα οι resellers και πόσες μέρες λένε οτι χρειάζεται.
Έμεινε άλαλος. Μου είπε οτι έχει σταλεί email απο τα κεντρικά εδώ και περίπου 3 βδομάδες για το πρόγραμμα αντικατάστασης και λογικά έχει σταλεί σε όλες τις χώρες.
Παιδιά, πάντα έτσι ήταν στην Ελλάδα οι resellers.
Είτε λέγονταν system graph (οι χειρότεροι), είτε info quest, είτε isystem, isquare, κτλ κτλ.
Είναι ανήδεοι και απίστευτα μη επαγγελματίες. Το λέω εκ πείρας και με μεγάλη αγανάκτηση και θυμό.
Για αυτό και δεν ανοίγει Apple store στην Ελλάδα. Δε το αξίζουμε. Η νοοτροπία μας είναι διαφορετική απο άλλων χωρών.
Άσχετο μα και σχετικό. Η Amazon γιατί σταμάτησε να στέλνει Ελλάδα εδώ και κάποια χρόνια;
Γιατί κάποιοι μαλ@κες Ελληνάρες, ενώ λάμβαναν κανονικά το πακέτο τους, έστελναν mail στην Amazon ότι δεν έχουν λάβει τίποτα και δε ξέρουν που το παρέδωσαν με αποτέλεσμα η Amazon να τους στέλνει νέο πακέτο. Μέχρι που ανακαλύφθηκε και μας έβαλε μαύρη λίστα.
Αυτά τα ωραία.
Και μετά λέμε έχουμε παιδεία. Αρχ!δια μάντολες έχουμε.
#38
Δημοσίευση 15/06/2014 - 00:00
Μήπως εννοείς το Amazon us? γιατί απο uk πριν κανά μήνα παρέλαβα πακέτο.... Τελικά τα μαγαζιά Vodafone cosmote wind θα κάνουν αντικατάσταση όπως λέει στο site της apple?Άσχετο μα και σχετικό. Η Amazon γιατί σταμάτησε να στέλνει Ελλάδα εδώ και κάποια χρόνια;
Γιατί κάποιοι μαλ@κες Ελληνάρες, ενώ λάμβαναν κανονικά το πακέτο τους, έστελναν mail στην Amazon ότι δεν έχουν λάβει τίποτα και δε ξέρουν που το παρέδωσαν με αποτέλεσμα η Amazon να τους στέλνει νέο πακέτο. Μέχρι που ανακαλύφθηκε και μας έβαλε μαύρη λίστα.
Αυτά τα ωραία.
Και μετά λέμε έχουμε παιδεία. Αρχ!δια μάντολες έχουμε.
#39
Δημοσίευση 15/06/2014 - 11:04
Όλα αυτά που λέτε όμως όταν έρθει η ώρα να τα σκάσετε (για να αγοράσετε apple products) να τα θυμάστε και να προσέξετε που θα ακουμπήσετε!!!
#40
Δημοσίευση 15/06/2014 - 15:54
Πριν απο 1 βδομαδα εκανε μπαμ ο φορτιστης απο το 4αρι του αδερφου μου.Ηταν στο ρευμα τα 2,5 απο τα 3 χρονια που τον χρησιμοποιει.
Την Παρασκευη διαβασα για το προγραμμα αντικαταστασης και πηρα καπακια την document.Τους ρωτησα αν ισχυει και μου ειπαν κανονικοτα,απλα χρειαζεται το serial του iphone για επιβεβαιωση.Ανεφερα επισης το γεγονος οτι εχει σκασει το μπριζακι,και μου ειπαν πως ολα καλως!!
Τους ειπα οτι αδυνατω να φερω το iphone λογο του οτι χρησιμοποιειται και πως θα φερω το κουτι.Τελεια μου λενε,οποτε θελετε.
Ετσι και εγω παω απο το καταστημα και συνανταω την γνωστη κυρια (για οσους εχουν επισκεφτει το document) η οποια μου λεει "Αχ,ξερετε,δεν εχουμε ξεκινησει ακομα το προγραμμα ανταλαγης,επειδη δεν εχουμε λαβει ανταλλακτικα μπριζακια απο την apple."
Την ενημερωνω για την επικοινωνια που ειχαμε νωριτερα με το καταστημα,και με το ΖΟΡΙ μου εκανε την χαρη οπως ειπε,και μου εδωσε ενα μπριζακι αντικαταστασης απο αυτα που εξυπηρετουν τους πελατες τους....
Στην συνεχεια την ακουσα να κατσαδιαζει τον υπαλληλο της που δεχτηκε να γινει η αλλαγη εκεινη την μερα,και που δεχτηκε την αλλαγη χωρις την συσκευη παρουσα.
Τελος,μετα απο 10 λεπτα εφυγα με καινουργιο μπριζακι Α1400 με ζελατινες, με μηδενικο κοστος και ενα εντελος ψευτικο και προσποιητο "Σας ευχαριστουμε" για το φιναλε.
#41
Δημοσίευση 15/06/2014 - 17:00
Τελευταία επεξεργασία από: giolnts, 15/06/2014 - 17:03
#42
Δημοσίευση 15/06/2014 - 17:36
εχω εναν ο οποιος ειναι χαλασμενος παω για καινουργιο
#43
Δημοσίευση 15/06/2014 - 17:49
#44
Δημοσίευση 16/06/2014 - 12:33
Θεσσαλονίκη κανείς που έκανε δουλειά; Πήρα iStorm Cosmos και είπαν ότι καλύτερα στην Τσιμισκή αλλά όχι άμεσα...
#45
Δημοσίευση 16/06/2014 - 13:03
Προτιμώ να τα σκάω σε μια εταιρία που έστω και αργα παραδέχεται το λαθος και προβαίνει σε διόρθωση του παρα σε εταιρία (βλέπε samsung) που σκάνε οι ίδιες οι συσκευές σε πάρα πολλες περιπτώσεις και η πολιτική της ειναι για να σου κανει αντικατάσταση Να υπογραψεις φόρμα που ζητά την αποσιώπηση του γεγονότος απο social media κτλ μετα απο την αντικατάσταση οτι δεν εχεις αλλη απαίτηση απο την εταιρία δηλαδη εαν εχεις τα ίδια και με την επομενη συσκευή θα παρεις τα @@ μουΌλα αυτά που λέτε όμως όταν έρθει η ώρα να τα σκάσετε (για να αγοράσετε apple products) να τα θυμάστε και να προσέξετε που θα ακουμπήσετε!!!
Τελευταία επεξεργασία από: DooMDiveR, 16/06/2014 - 13:05
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες