ερωτηση για ανοιγμα case στο ebay
#31
Δημοσίευση 23/06/2014 - 15:42
Ad
#32
Δημοσίευση 23/06/2014 - 18:05
to email που πηρα αυτα γραφει αρα εγω πληρωνω τα μεταφορικα?
Please complete these steps in the next 7 days to receive your refund:
1. Go to the Resolution Center and get the seller's return address from the "Case details" page:
http://resolutioncenter.ebay.com
Please ship the item back to the seller’s return address:
Yan XIAO
4th Floor, Building 2, Daerxun Industrial Area, Pinxin Road (N),
Pinghu, Longgang
Shenzhen, Guangdong Province
CN 518111
2. Ship the item back to the seller using tracking information, with required signature confirmation for transactions $750 USD so we can confirm that the seller received the item. You can use the shipping company of your choice.
3. Return to the Resolution Center and enter the tracking number from the package. After you enter the tracking information, you'll see another page where you'll be asked to confirm that the tracking information is correct. Be sure to click the "Submit" button--otherwise we won't receive your information. You must enter the tracking information in order to receive a refund.
You are given 7 days to send the item back and upload the tracking number, but I highly encourage you to send it back in the next 3 days to expedite the process and help you get your refund the soonest possible time.
Once we have confirmation that the item has been delivered, we'll issue you a refund within 3 business days for the cost of the item plus original shipping (as long as the seller hasn't already issued you a refund).
Once the seller receives the returned item, you'll be issued a refund within 3 business days.
We appreciate your help. Thank you for choosing eBay.
Sincerely,
#33
Δημοσίευση 23/06/2014 - 18:14
#34
Δημοσίευση 23/06/2014 - 18:21
Καλα κρασιά ... 18$ είπες οτι πληρωσες ; Τα μεταφορικά θα ειναι περίπου 7€ για συστημένο ( με tracking no ).
οποτε τι προτεινεις?
να στειλω ενα mail και να τους πω οτι δεν θελω τιποτα και ας τα κρατησει ο κινεζος να τα φαει ρυζι ?
#35
Δημοσίευση 23/06/2014 - 18:44
#36
Δημοσίευση 23/06/2014 - 18:47
οταν λες αλλαξα γνωμη τι εννοεις
τα ακυρωνω ολα?ουτε λεφτα πισω ουτε το αντικειμενο πισω?
#37
Δημοσίευση 23/06/2014 - 18:59
Γιατι αν δώσεις εσυ τα μεταφορικά ουσιαστικά πανε όλα τα χρήματα . Δεν πρέπει να πληρώσεις τα μεταφορικά , για να καταλάβεις έκανα μια παραγγελία απο ελλαδα και δεν μου έστειλαν αυτο που είχα παραγγείλει και το έστειλα με δικά τους μεταφορικά πίσω ..
#38
Δημοσίευση 23/06/2014 - 19:01
Οχι , εννοώ οτι δεν το θες επειδή άλλαξες γνώμη και οχι επειδή δεν ήταν οπως έλεγε στην περιγραφή !
Γιατι αν δώσεις εσυ τα μεταφορικά ουσιαστικά πανε όλα τα χρήματα . Δεν πρέπει να πληρώσεις τα μεταφορικά , για να καταλάβεις έκανα μια παραγγελία απο ελλαδα και δεν μου έστειλαν αυτο που είχα παραγγείλει και το έστειλα με δικά τους μεταφορικά πίσω ..
μολις τωρα εστειλα και ρωταω για τα μεταφορικα κτλ.
για να δουμε !
#39
Δημοσίευση 23/06/2014 - 21:36
τελικα όπως αποδείχτηκε δεν έκανα λάθος.επισης ακόμη και αν ο πωλητής ζητούσε απο τον αγοραστή να κάνει αναθεώρηση στην κριτική του αυτο ειναι λίγο να γίνει.το eBay σου επιτρέπει να αναθεωρηςεις μόνο 5 απο τις 1000 κριτικές.και το παλικάρι που εχει το πρόβλημα δεν νομίζω να εχει συμπληρώσει ικανό αριθμό feedbacks ώστε να μπορει να κανει την πρώτη του αναθεώρηση.φίλε κάνεις λάθος...ο πωλητής μπορεί να ζήτηση από τον αγοραστή να κάνει revise feedback, οπότε με την αρνητική πιέζει ακόμη ποιο πολύ τη κατάσταση
#40
Δημοσίευση 24/06/2014 - 02:57
αυτο που το είδες γραμμένο φίλε ; Εγώ έχω 840 feedback και έχω αλλάξει τουλάχιστον 30 φορές feedback. Στο eBay μπορει να την πατήσεις μια στο τόσο αλλά αν το παίξεις σωστά δε χάνεις σχεδόν ποτέ.τελικα όπως αποδείχτηκε δεν έκανα λάθος.επισης ακόμη και αν ο πωλητής ζητούσε απο τον αγοραστή να κάνει αναθεώρηση στην κριτική του αυτο ειναι λίγο να γίνει.το eBay σου επιτρέπει να αναθεωρηςεις μόνο 5 απο τις 1000 κριτικές.και το παλικάρι που εχει το πρόβλημα δεν νομίζω να εχει συμπληρώσει ικανό αριθμό feedbacks ώστε να μπορει να κανει την πρώτη του αναθεώρηση.
#41
Δημοσίευση 24/06/2014 - 21:42
λοιπον επειδη δεν βρισκω ακρη ποιος θα πληρωσει τα μεταφορικα,λεω να στειλω στο ebay mail να κλεισει το case και να παει να ................ ο κινεζος!
#42
Δημοσίευση 24/06/2014 - 23:30
#43
Δημοσίευση 25/06/2014 - 03:13
ετσι καθοθηγησες και το θανο φίλε μου και τον πήρες στο λαιμό σου.τον παροτρυνες να αφήσει αρνητική κριτική χάνοντας ότι διαπραγματευτικο μέσο είχε.και μετά τι να κανει με open case?"χεστηκε η φοράδα στ' αλωνι για τον πωλητή"!και το θέμα δεν ειναι να το παίξεις σωστά όπως λες.δεν ειναι τζόγος φιλαράκι,ανοικτή αγορά ειναι και ο κάθε πωλητής αντιδράει διαφορετικά.αυτο που το είδες γραμμένο φίλε ; Εγώ έχω 840 feedback και έχω αλλάξει τουλάχιστον 30 φορές feedback. Στο eBay μπορει να την πατήσεις μια στο τόσο αλλά αν το παίξεις σωστά δε χάνεις σχεδόν ποτέ.
#44
Δημοσίευση 26/06/2014 - 23:10
Κώστα μέσα σε 4 χρόνια έχω κάνει αγορές πάνω από 50000€ από eBay, πίστεψε με ξέρω πως δουλεύει. Το αν πήρα κάποιον στο λαιμό μου δε θα το κρίνεις εσύ ούτε και εγώ. Εγώ έδωσα μια συμβουλή του τι θα έκανα εγώ και του τι κάνω. Και σε πληροφορώ πως πιάνει τουλάχιστον σε πωλητές που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν να πουλάνε στο eBay. Δεν ξέρω τις γνώσεις σου περί eBay, αλλά αν δεν το ξέρεις μετά από κάποιες αρνητικά feedback το eBay μπορεί να διαγράψει τον πωλητή, οπότε ναι τον καίς με την αξιολόγηση σου. Βέβαια υπάρχουν και γαίδούρια που δε χαμπαριάζουν. Εσύ δεν είδα να προτείνεις κάτι στο φίλο?ετσι καθοθηγησες και το θανο φίλε μου και τον πήρες στο λαιμό σου.τον παροτρυνες να αφήσει αρνητική κριτική χάνοντας ότι διαπραγματευτικο μέσο είχε.και μετά τι να κανει με open case?"χεστηκε η φοράδα στ' αλωνι για τον πωλητή"!και το θέμα δεν ειναι να το παίξεις σωστά όπως λες.δεν ειναι τζόγος φιλαράκι,ανοικτή αγορά ειναι και ο κάθε πωλητής αντιδράει διαφορετικά.
#45
Δημοσίευση 26/06/2014 - 23:34
Δεν εννοω βαθμους αλλα ποσοστο τοις εκατο.
Τελευταία επεξεργασία από: skiace, 26/06/2014 - 23:35
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες