βασικα είπα τη γνώμη μου(15η ανάρτηση).ξερω το πόσο έχουν ανάγκη τη θετική κριτική οι πωλητες(ιδίως οι κινέζοι οι οποίοι ειναι λαμογακια γι αυτο και παρακαλάνε άλλωστε σχεδόν στα 4 θετική κριτική).μπορει να ψαρωνουν περισσότερο απο άλλους πωλητές (Αμερική-Αγγλία) αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι ακολουθούμε συγκεκριμένη πολιτική αγοραπωλησίας και ετσι τους πατάμε στο λαιμό. Γι αυτο είπα ότι ο κάθε πωλητής αντιδράει διαφορετικά.οσο για τα γαϊδούρια που λες το ξερω.δεν τους νοιάζει γιατι μετα κλείνουν το μαγαζάκι τους στο eBay και το ανοίγουν ξανά εκεί του μηδενος με αλλα στοιχεία,mail,κάρτες,PayPal,όλα...-στην τελική,πρότεινα κάτι στο φίλο αλλα είχε ήδη προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες οπότε η όλη φάση πήρε το δρόμο της.τελος πάντων,εύχομαι καλά αποτελέσματα στο θανο και σίγουρα και εσύ προσπαθήσεις να βοηθήσεις.απλως εγώ αντέδρασα λίγο επιθετικά... Εντάξει,είχαμε μια μίνι αντιπαράθεση,αλλα δεν τρέχει κάτι.σιγουρα φαίνεται ότι είχες καλή προαίρεση και εγώ σου την είπα λιγάκι αν και δεν θα έπρεπε.ενταξει όλα καλά,καλό ξημέρωμα και καλή συνέχεια στο φόρουμ γενικά!Κώστα μέσα σε 4 χρόνια έχω κάνει αγορές πάνω από 50000€ από eBay, πίστεψε με ξέρω πως δουλεύει. Το αν πήρα κάποιον στο λαιμό μου δε θα το κρίνεις εσύ ούτε και εγώ. Εγώ έδωσα μια συμβουλή του τι θα έκανα εγώ και του τι κάνω. Και σε πληροφορώ πως πιάνει τουλάχιστον σε πωλητές που ενδιαφέρονται να συνεχίσουν να πουλάνε στο eBay. Δεν ξέρω τις γνώσεις σου περί eBay, αλλά αν δεν το ξέρεις μετά από κάποιες αρνητικά feedback το eBay μπορεί να διαγράψει τον πωλητή, οπότε ναι τον καίς με την αξιολόγηση σου. Βέβαια υπάρχουν και γαίδούρια που δε χαμπαριάζουν. Εσύ δεν είδα να προτείνεις κάτι στο φίλο?
ερωτηση για ανοιγμα case στο ebay
#46
Δημοσίευση 27/06/2014 - 03:31
Ad
#47
Δημοσίευση 27/06/2014 - 20:30
βασικα είπα τη γνώμη μου(15η ανάρτηση).ξερω το πόσο έχουν ανάγκη τη θετική κριτική οι πωλητες(ιδίως οι κινέζοι οι οποίοι ειναι λαμογακια γι αυτο και παρακαλάνε άλλωστε σχεδόν στα 4 θετική κριτική).μπορει να ψαρωνουν περισσότερο απο άλλους πωλητές (Αμερική-Αγγλία) αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι ακολουθούμε συγκεκριμένη πολιτική αγοραπωλησίας και ετσι τους πατάμε στο λαιμό. Γι αυτο είπα ότι ο κάθε πωλητής αντιδράει διαφορετικά.οσο για τα γαϊδούρια που λες το ξερω.δεν τους νοιάζει γιατι μετα κλείνουν το μαγαζάκι τους στο eBay και το ανοίγουν ξανά εκεί του μηδενος με αλλα στοιχεία,mail,κάρτες,PayPal,όλα...-στην τελική,πρότεινα κάτι στο φίλο αλλα είχε ήδη προχωρήσει σε κάποιες ενέργειες οπότε η όλη φάση πήρε το δρόμο της.τελος πάντων,εύχομαι καλά αποτελέσματα στο θανο και σίγουρα και εσύ προσπαθήσεις να βοηθήσεις.απλως εγώ αντέδρασα λίγο επιθετικά... Εντάξει,είχαμε μια μίνι αντιπαράθεση,αλλα δεν τρέχει κάτι.σιγουρα φαίνεται ότι είχες καλή προαίρεση και εγώ σου την είπα λιγάκι αν και δεν θα έπρεπε.ενταξει όλα καλά,καλό ξημέρωμα και καλή συνέχεια στο φόρουμ γενικά!
Κώστα δεν έχω πρόθεση για αντιπαράθεση, ίσα ίσα, πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να βοηθηθεί, απο τις δικές μου και τις δικές σου γνώσεις.Προσωπικά πιστεύω πως το case είναι ποιο σκληρό χαρτί απο το feedback και πρέπει να το ρίχνει κανείς στο τέλος. Τώρα όσον αφορά την επιστροφή, εγώ προσωπικά δε θα το επέστρεφα, γιατί παίζει να μη πάρει ποτέ τα λεφτά που έδωσε, και να πληρώσει και τα μεταφορικά της επιστροφής.
#48
Δημοσίευση 27/06/2014 - 21:53
#49
Δημοσίευση 30/06/2014 - 00:13
θα κλείσει από μόνο τουΣυμφωνω με τον petros29! Δεν το στελνω πισω γιατι βλεπω να χανω και τα μεταφορικα! Το θεμα ειναι πως κλεινω το case στο ebay? η θα κλεισει μονο του;
#50
Δημοσίευση 01/07/2014 - 18:10
θα κλείσει από μόνο του
ok !
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5
0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες