Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά που εισήγαγε η Apple με το iOS 7 ήταν το Activation Lock, μία νέα δικλίδα ασφαλείας για τους χρήστες που σε ενδεχόμενη απώλεια της συσκευής αφαιρεί 3 βασικά δικαιώματα, αν προηγουμένως δεν εισαχθεί ο κωδικός του τελευταίου λογαριασμού Apple ID με τον οποίο η συσκευή ήταν συνδεδεμένη:
- Turn off Find My iPhone
- Erase device
- Reactivate device
Μία ομολογουμένως πολύ χρήσιμη λειτουργία για τον τελικό χρήστη που μπορεί να δράσει αποτρεπτικά για τους επίδοξους ελαφροχέρηδες που καραδοκούν να αρπάξουν την αγαπημένη σας συσκευή καθώς την καθιστά πρακτικά άχρηστη.
Τι γίνεται όμως σε περίπτωση που αγοράζετε κάποια μεταχειρισμένη iOS συσκευή; Πως μπορείτε να βεβαιωθείτε πως το μεταχειρισμένο iPhone/iPad που βρήκατε σε κάποια αγγελία, δεν είναι κλεμμένο και δεν έχει ενεργοποιημένο το Activation Lock - οπότε και είναι πρακτικά άχρηστο;
- Ζητάμε από τον πωλητή να ανοίξει την συσκευή και να μπει στα Settings. Αν ζητηθεί κάποιο passcode κατά την διαδικασία προσπέλασης της Lock screen θα πρέπει να το γνωρίζει ως κάτοχος της συσκευής.
- Ζητάμε να γίνει reset της συσκευής μπροστά μας ( Settings > General > Reset >Erase All Content and Settings). Αν ο πωλητής χρησιμοποιεί το Find My iPhone θα πρέπει να εισάγει το Apple ID password του για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.
- Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του Reset θα ξεκινήσει το Setup της συσκευής, όπου μετά την δήλωση γλώσσας χειρισμού, χώρας και δικτύου Wi-Fi θα πρέπει να σας ζητηθεί το Apple ID και password. Εάν όλα πάνε καλά και δεν εμφανιστεί κάποιο μήνυμα όπως στο screenshot που ακολουθεί, μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά της μεταχειρισμένης συσκευής:
Αν ο πωλητής αρνηθεί, προφανώς δεν γνωρίζει/κατέχει τα απαραίτητα στοιχεία για να ολοκληρώσει τις άνωθεν διαδικασίες και εσείς θα πρέπει να μην προχωρήσετε στην αγορά της συσκευής η οποία ενδεχομένως να είναι κλεμμένη και ουσιαστικά άχρηστη στα χέρια σας.
Διαβάστε επίσης: iOS 7 Activation Lock: Οδηγός ενεργοποίησης για όσους ξέχασαν το Apple ID ή/και το Password