Καλησπέρα στην παρέα..παρέλαβα σήμερα από info quest το Κίν.το είχα στείλει για αλλαγή μπαταρίας σύμφωνα με το προγράμμα...από ότι είδα όμως δεν αλάχθηκε!τι γίνεται μας δουλεύουν;
ετρεξαν διαγνωστικο και εκριναν οτι δεν εχει προβλημα.
Δημοσίευση 17/09/2014 - 15:44
Καλησπέρα στην παρέα..παρέλαβα σήμερα από info quest το Κίν.το είχα στείλει για αλλαγή μπαταρίας σύμφωνα με το προγράμμα...από ότι είδα όμως δεν αλάχθηκε!τι γίνεται μας δουλεύουν;
ετρεξαν διαγνωστικο και εκριναν οτι δεν εχει προβλημα.
Δημοσίευση 17/09/2014 - 16:52
Καλησπέρα στην παρέα..παρέλαβα σήμερα από info quest το Κίν.το είχα στείλει για αλλαγή μπαταρίας σύμφωνα με το προγράμμα...από ότι είδα όμως δεν αλάχθηκε!τι γίνεται μας δουλεύουν;
ποτε το ειχες στειλει?περιμενες πολλες μερες?
Δημοσίευση 17/09/2014 - 17:14
Δημοσίευση 17/09/2014 - 17:20
Την προηγούμενη Δευτέρα...παραλαβή σήμερα...το διαγνωστικο που τρέχουν μάλλον έχει πρόβλημα μαζί μ αυτούς. !!!καλησπερα
εγω που πηρα σημερα τηλ μου λεει θα παει ολλανδια για επισκευη και θα κανει 10 με 15 εργασιμες..σχετικα γρηγορα εκανε εσενα να ερθει..
Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:11
Πάντως εγώ σήμερα πήρα ανακατασκευασμένο και αγρατσούνιστο iphone 5 μαύρο, 3 μήνες πριν το πέρας της 2ετούς εγγύησης.
Ήταν στο πρόγραμμα αλλαγής μπαταρίας και κουμπιού on/off. Από την αγορά του όμως παρουσίαζε και μικρότερη ισχύ σήματος σε σχέση με το 4.
Θα τσεκάρω το "καινούργιο" με το field test και αφού απενενεργοποιήσω το lte για να δω τι ψάρια πιάνει...
Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:23
Πάντως εγώ σήμερα πήρα ανακατασκευασμένο και αγρατσούνιστο iphone 5 μαύρο, 3 μήνες πριν το πέρας της 2ετούς εγγύησης.
Ήταν στο πρόγραμμα αλλαγής μπαταρίας και κουμπιού on/off. Από την αγορά του όμως παρουσίαζε και μικρότερη ισχύ σήματος σε σχέση με το 4.
Θα τσεκάρω το "καινούργιο" με το field test και αφού απενενεργοποιήσω το lte για να δω τι ψάρια πιάνει...
infoquest το εστειλες?και εμενα 3 μηνες ειναι πριν το περας της 2ετους εγγυησης..αλλα μου ειπαν οτι θα το κανουν επισκευη..ειναι μεσα στο προγραμμα και στη μπαταρια και στο κουμπι..κατι γινετε η ειναι ιδεα μου?καποιος παιζει με τους καταναλωτες..
Δημοσίευση 17/09/2014 - 20:24
infoquest, στην Καλλιθέα. Φαίνεται πως το πρόβλημα στο σήμα ήταν αυτό που έγειρε προς την αντικατάσταση στην περίπτωσή μου...
Δημοσίευση 29/09/2014 - 11:52
Καλημερα... επικοινώνησα σήμερα το πρωί με την iSystem μέσω email και σας παραθετω την απάντηση τους... ελπίζω να αληθέυει
"Εφόσον ο σειριακός αριθμός του iPhone ανήκει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα και από την στιγμή που το διαγνωστικό της Apple βγάλει το πρόβλημα στην μπαταρία, η αντικατάσταση μπορεί να γίνει εντός 2-3 εργάσιμων ημερών"
Καλύτερα απο Quest, που στο κάθε τηλεφωνο που έκανα, μου λέγανε και διαφορετικά πραγματα... Το έχει δώσει κάνενας εκεί;
Καλησπερα... τελικα το πήγα την προηγουμενη τεταρτη το πρωι. Επιτοπου ο τεχνικος εκανε ελεγχο στη μπαταρια μεσα σε 10 λεπτα και αφου ειδε οτι όντως εχει προβλημα, το κρατησε για να μου την αλλαξει. Πεμπτη μεσσημερι μου ηρθε μνμ στο κινητο να παω να παραλαβω. 1 μερα και το κινητο σαν καινουριο
Μετα απο αυτο, δεν νομιζω να ξανασχοληθω με οποιοδηποτε αλλο service center ποτε... οποιος δεν εχει αλλαξει τη μπαταρια του ακομα, του προτεινω να περασει απο εκει
Δημοσίευση 29/09/2014 - 16:06
Δημοσίευση 06/10/2014 - 15:15
Παιδια ξεχαστε infoquest κλπ. Εγω το πηγα στο iSystem, ετρεξαν κατευθειαν το διαγνωστικο ελεγχο και μου ειπαν πως υπηρχε οντως προβλημα και μου αλλαξαν τη μπαταρια μεσα σε 1,5 ωρα. Να πατε πρωινες ωρες που δεν εχουν πολυ δουλεια για να σας το φτιαξουν κατευθειαν! Και φυσικα δε χρειαστηκε να κανω ουτε επαναφορα ρυθμισεων, ουτε τιποτα.. μονο το κωδικο εβγαλα.
Δημοσίευση 07/10/2014 - 00:19
Δημοσίευση 17/10/2014 - 18:39
Δημοσίευση 19/10/2014 - 17:39
Δημοσίευση 30/10/2014 - 08:22
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες