Έχετε iPhone 5?
Βαρεθήκατε να βλέπετε την μπαταρία σας να τελειώνει πριν καν να προλάβετε να φτάσετε σε πρίζα?
Πολλοί από εσάς μπορεί ήδη να έχετε απευθυνθεί σε κάποιο επίσημο service και να έχετε αλλάξει την μπαταρία σας εντός της διετούς εγγύησης.
Για όλους τους υπόλοιπους, η Apple έχει καλά νέα μιας και πριν λίγο ανακοίνωσε πρόγραμμα αντικατάστασης για iPhone 5 με πρόβλημα στην μπαταρία.
Συγκεκριμένα η Apple στην ανακοίνωσή της αναφέρει:
Apple has determined that a very small percentage of iPhone 5 devices may suddenly experience shorter battery life or need to be charged more frequently. The affected iPhone 5 devices were sold between September 2012 and January 2013 and fall within a limited serial number range.
If your iPhone 5 is experiencing these symptoms and meets the eligibility requirements noted below, Apple will replace your iPhone 5 battery, free of charge.
Έχετε λοιπόν αγοράσει το iPhone 5 σας μεταξύ του Σεπτεμβρίου του 2012 και του Ιανουαρίου του 2013? Κατά πάσα πιθανότητα το τηλέφωνό σας είναι στη συγκεκριμένη παρτίδα. Φυσικά μιας και η ανακοίνωση μιλάει για ημερομηνίες πωλήσεων, καλό θα είναι να τσεκάρετε τον σειριακό σας αριθμό έτσι και αλλιώς.
Η διαδικασία λίγο πολύ γνωστή από το άλλο, πρόσφατο πρόγραμμα αντικατάστασης για τα iPhone 5.
Μπαίνετε στην αντίστοιχη σελίδα που έχει ανοίξει η Apple κάνοντας κλικ εδώ και βάζετε στο αντίστοιχο πεδίο τον σειριακό σας αριθμό και ελέγχετε αν το τηλέφωνό σας συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο από τώρα σε ΗΠΑ και Κίνα και στις υπόλοιπες χώρες συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας θα ξεκινήσει από τις 29/8/2014.
Πού θα απευθυνθείτε?
Στο πρόγραμμα ΔΕΝ συμμετέχουν οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας. Συνεπώς, ανεξαρτήτως το από που αγοράσατε το τηλέφωνό σας θα απευθυνθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Service Provider της Apple.
Για Αθήνα τα σημεία που μπορείτε να απευθυνθείτε είναι αυτά.
Για Θεσσαλονίκη είναι αυτά.
Για όσους βρίσκεστε εκτός των δύο μεγάλων πόλεων μπορείτε απλά να επικοινωνήσετε με την Infoquest που θα σας κατατοπίσει καταλλήλως.
Άλλαξα ήδη μπαταρία. Τι κάνω?
Εάν έχετε ήδη αλλάξει μπαταρία το σύστημα το αναγνωρίζει αυτόματα (εάν αυτό έγινε σε κάποιο επίσημο service). Εάν πληρώσατε για την αλλαγή αυτή, τότε μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση και υπάρχουν οι σχετικές οδηγίες.
Εάν πάλι αλλάξατε μπαταρία σε ΜΗ επίσημο service, η λογική λέει ότι δεν δικαιούστε ούτε αλλαγή ούτε αποζημίωση (τουλάχιστον μέχρι να ξεκινήσει το πρόγραμμα και να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες). Στην περίπτωση αυτή το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τοποθετήσετε την αρχική μπαταρία στη θέση της και να στείλετε το τηλέφωνο για αντικατάσταση εφόσον ο σειριακός του είναι εντός προγράμματος. Δεν είναι βέβαιο ότι θα "περάσει" αλλά είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε. Και πάλι, προτού κάνετε οτιδήποτε καλό είναι να περιμένετε μέχρι την άλλη εβδομάδα ώστε να ενημερωθούμε πληρέστερα από τους αρμόδιους.
Θα λάβω νέο ανακατασκευασμένο τηλέφωνο ή θα αλλαχτεί απλά η μπαταρία?
Πολύ πιθανό να γίνει ΜΟΝΟ αντικατάσταση της μπαταρίας. Τελευταία όλο και πιο συχνά γίνονταν αντικαταστάσεις μπαταριών ακόμα και από τα service των παρόχων με τις ευλογίες της Apple (προσωπική μου εμπειρία). Οπότε αν δεν συντρέχει άλλος λόγος αντικατάστασης όλης της συσκευής δεν αποκλείεται απλά να δούμε να αντικαθίσταται η μπαταρία. Για άλλη μια φορά, θα είμαστε 100% σίγουροι μόνο όταν αρχίσει το πρόγραμμα και υπάρχει πλήρης ενημέρωση από την Infoquest.
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 28/01/2016 - 15:34