Είμαι κάτοχος iPhone εδώ και 6 χρόνια περίπου. Στην αρχή με το 3GS, μετά με το 4 και εδώ και 2 χρόνια έχω το 5, συν το iPad mini. Πριν 15 μέρες μπήκα στην διαδικασία να δω αν δικαιούμαι αντικατάσταση μπαταρίας, έβαλα τον σειριακό αριθμό και ω του θαύματος δικαιούμαι. Ενθουσιασμένος γιατί μετά από 2 χρόνια επιτέλους δεν θα χρειαζόταν να φορτίζω το κινητό μου 2 και 3 φορές την ημέρα, δεν θα φοβόμουν ότι μόλις θα έδειχνε 27% ποσοστό μπαταρίας υπήρχε περίπτωση να κλείσει, δεν θα είχε υπερθέρμανση (όλα αυτά τα συμπτώματα τα είχε από την αρχή το κινητό. όταν απευθύνθηκα στον Γερμανό από όπου το αγόρασα μου είπαν ότι πρέπει να το στείλουν Αμερική και θα έκανε 40-50 μέρες γιαυτό και δεν το αποφάσισα ποτέ να αλλάξω μπαταρία) ξεκίνησα και πήγα στην InfoQuest για την διαδικασία. Ξαναέκαναν το τσεκάρισμα του σειριακού αριθμού και διαπίστωσαν και αυτοί ότι το τηλέφωνό μου είναι μέσα στο πρόγραμμα. Το κατέγραψαν, μου έδωσαν ένα χαρτί και μου είπαν ότι με αυτό θα το παραλάβω όταν ειδοποιηθώ ότι είναι έτοιμο. Χτες το βράδυ μου ήρθε μήνυμα ότι το κινητό μου είναι έτοιμο προς παραλαβή. Σήμερα το πρωί πήγα να το παραλάβω και.........απογοήτευση . Στην αναφορά επισκευής αναφέρει ότι δεν παρουσίασε πρόβλημα στα διαγνωστικά της Apple!!! Δεν άλλαξαν μπαταρία γιατί δεν υπήρχε, λέει, λόγος αντικατάστασης. Πρώτα έβγαλαν το πρόγραμμα για λόγους πρεστίζ και διασημότητας (μιας και έρχετε το 6) και μετά φάτε τον παπά, μαλάκες. Δηλαδή δεν είναι πρόβλημα η γρήγορη απώλεια μπαταρίας, δεν είναι πρόβλημα το κλείσιμο της συσκευής με 27% ποσοστό μπαταρίας. Σήμερα πέθανε η Apple για μένα. Δεν ξέρω αν είναι πρόβλημα της μαμάς εταιρείας ή του service provider, η InfoQuest μου έχει δώσει και παλιότερα άσχημα δείγματα γραφής, το θέμα είναι ότι εγώ δεν εξυπηρετήθηκα. Παραμύθι είναι η αντικατάσταση. Δηλαδή τι άλλο πρόβλημα πρέπει να έχει η μπαταρία για να γίνει αντικατάσταση; Μας δουλεύουν κανονικά οι Αμερικάνοι και οι φίλοι τους. Γιαυτό φεύγω για Κορέα. Τουλάχιστον η Samsung μου έχει δώσει και καλά δείγματα. Πριν 2 χρόνια είχα αγοράσει ένα λάπτοπ Samsung. Μετά από 6 μήνες γεμάτους προβλήματα και πήγαινε έλα στο σερβις δεν μου το άλλαξαν απλώς, μου έκαναν επαναχρηματοδότηση στον Κωτσόβολο με το αρχικό τίμημα για να αγοράσω ΟΤΙ θέλω. Όχι απλά Samsung, ότι θέλω. Αυτή είναι πολιτική aftersales κύριοι.