Παιδιά ερώτηση. Πήγα το τηλέφωνο ξαδέρφου μου στην Ινφο για πρόβλημα μπαταρίας και μερικές φορές έχανε το σήμα. Όταν τι παρέλαβα είχε στη πλάτη δυο βαθουλώματα που δεν τα είχε πριν. Επίσης δεν τς είχαν σημειώσει στο χαρτί. Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση;
(Μπαταρία δεν άλλαξαν γιατί είπαν ότι δεν είχε θέμα)
H Info και το όλο θέμα με τα εξουσιοδοτημένα και τη παραλαβή των συσκευών, αρχίζει να εξελίσσεται σε νέο "Γερμανό".
Ξεκίνησαν, καλά, ήταν τυπικότατοι, αλλά πλέον δείχνουν να έχουν χάσει τη μπάλα και να μη μπορούν να διαχειριστούν όλο αυτό εδώ με τόσες συσκευές που αναλαμβάνουν.
Με αυτά και με αυτά επιστρέφουμε στο φύλλο γνωστό αναφοράς την κατάσταση της συσκευής.
Όσοι λοιπόν πηγαίνετε συσκευή εκεί και δεν έχει το παραμικρό, θα βάζετε τον υπάλληλο που παραλαμβάνει να γράφει "εξωτερικά δεν έχει ούτε γρατσουνιά, σε άριστη κατάσταση".
Εκεί φτάσαμε.
Στη δική σου περίπτωση, προφανώς και μιλάς μαζί τους να το πάρουν πίσω.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 16/07/2016 - 12:22.