καλημερα
επειδη την προηγουμενη εβδομαδα εφαγα το χρονο μου σε τηλεφωνα και επισκεψεις σε καταστηματα γιαυτα τα ερωτηματα
-για τον πρωτο χρονο δεν χρειαζεται αποδειξη ή τιμολογιο -το βρισκουν απο imei
-για το δευτερο χρονο πρεπει να στειλουν αιτημα στην apple για να το δεχτει
-απλα επειδη ειναι κατι νεο ο δευτερος χρονος δεν εχουν πολλες πληροφοριες και για τιμολογιο η απαντηση τους ειναι οτι θα καλυπτεται ο πελατης και οχι ο επαγγελματιας
παρολα αυτα υπαρχουν πολλα σημεια που χριζουν περαιτερω διερευνησης και θα λυθουν με τον καιρο,με φασαριες,με εκνευρισμο,με χασιμο εργατοωρων και με αυξηση πιεσης
Αυτό ακριβώς εννοούσα κι εγώ και είναι νομίζω το λογικό.
Μπορεί να έχω τιμολόγιο επειδή η δουλειά μου δικαιολογεί απόκτηση και χρήση κινητού τηλεφώνου στα έξοδά της, αλλά είμαι πελάτης - χρήστης του τηλεφώνου.
Δεν είμαι επαγγελματίας που θα έχω κέρδος από το τηλέφωνο ως μεσάζοντας.
Δεν είναι λίγα νομίζω τα τηλέφωνα που πωλούνται σε χρήστες - ιδιώτες με τιμολόγιο πώλησης στην ατομική τους επιχείρηση και κάτι τέτοιο πρέπει να διευκρινιστεί αν ισχύει ή όχι.
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω μαζί τους τη Δευτέρα, τουλάχιστον να προλάβω να ακυρώσω το τιμολόγιο από ΟΤΕ αν μου πουν κάτι τέτοιο τρελό.