Mα ούτε εδώ σε μας πάει αυτόματα. Κάνεις την αίτηση για τη 2ετία βάσει της οδηγίας της Apple και περιμένεις απλά επιβεβαίωση.
Πρίν να αναλάβει η InfoQuest απλά παρακάλαγες και έκανες 200 μετάνοιες να μην ανακαλύψουν υγρασία και να σου δεχθούν χωρίς πολλά πολλά.
Δεν ξέρω για Ελλάδα, αλλα εδώ πάντως πάει αυτόματα σε 2 χρόνια η εγγύηση.
Ο δεύτερος πάντα από τον πωλητή/καταστημα αγορας.
Παράδειγμα: Χαλάει η κάμερα από το 5αρι στον δεύτερο χρόνο. Πάω στο αντίστοιχο κατάστημα που το αγόρασα, και μετά από έναν γρήγορο έλεγχο, η μου το επισκευάζουν δωρεάν, η μου δίνουν καινούργιο αν δεν επισκευάζεται.
Χωρίς μπλα μπλα και παρακάλια.
Στην συζήτηση μας τώρα. Στην Αγγλία, αν κάτι πάθει το τηλ. τον δεύτερο χρόνο, οπου και να πας, η Αππλ-Στορ, η από εκεί που το αγόρασες, θα σου πουν ''απόδειξε μας πρώτα ότι το τηλέφωνο έχει αυτό το πρόβλημα από όταν το παρέλαβες (εργοστασιακό λάθος δλδ), και εμείς τότε θα στο αλλάξουμε''.
Άντε απέδειξε τους εσύ τώρα κάτι τέτοιο!
Μιλάμε για πολύ τρέξιμο, και με καθόλου βέβαια αποτελέσματα.
Άλλη λεπτομέρεια για να καταλάβεις τι θέλω να πω.
Αν πάρεις τα κεντρικά της Αππλ στην Ελλάδα, ο αυτόματος τηλεφ. θα σου πει ότι ο νομος έχει αλλάξει, και πλέον είναι στα 2 χρόνια η εγγύηση και κάτι τέτοια τέλος πάντων πάνω κάτω.
Το ίδιο και στην Γαλλία, το ίδιο και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Έλα όμως που στο Αγγλικό Στορ δεν το λέει!
Τυχαίο;;
Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός, αλλα δυστυχώς δεν μπορώ να στο εξηγήσω πιο αναλυτικά.
Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 06/10/2014 - 14:12.