Όχι το ενεργοποίησα σαν καινούργιος χρήστης.
Από location έχω τον καιρό και το findmyiphone
Και όσες τρέχουν στο background
image.jpg
απενεργοποιησε το ΤΩΡΑ
Δημοσίευση 23/10/2014 - 21:22
Ωραια να ξερουμε απο που να μη ψωνιζουμε.
Tώρα το είδα ότι το αναφέρει και επίσημα στην ιστοσελίδα τους
Υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival)Η Υπηρεσία D.O.A. παρέχεται στους καταναλωτές συνοδευτικά της εγγύησης για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση).
Είναι μια έξτρα παροχή του καταστήματος και δεν είναι υποχρεωτική από το νόμο.
Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερών να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα kaizerstore.gr (Πανεπιστημίου 67, Αθήνα, 10564) ώστε να ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένο service για τη φύση του ελαττώματος.
Αν αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα τέτοιο ώστε να μην θεωρείται επισκευάσιμο, γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων.
Δεν ισχύει για περιπτώσεις μικρών βλαβών (π.χ. κάμερα, μικρόφωνο - ακουστικό, χαμηλές επιδόσεις, μπαταρία κλπ.). Σε αυτές τις περιπτώσεις το προϊόν περνά στην εγγύηση του κατασκευαστή.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση γίνεται επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή
Δημοσίευση 23/10/2014 - 21:34
απενεργοποιησε το ΤΩΡΑ
Tώρα το είδα ότι το αναφέρει και επίσημα στην ιστοσελίδα τους
Υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival)
Η Υπηρεσία D.O.A. παρέχεται στους καταναλωτές συνοδευτικά της εγγύησης για προϊόντα που δεν λειτουργούν κατά την παραλαβή (Νεκρά Κατά την Παραλαβή/Παράδοση).
Είναι μια έξτρα παροχή του καταστήματος και δεν είναι υποχρεωτική από το νόμο.
Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερών να επιστραφεί το προϊόν στο κατάστημα kaizerstore.gr (Πανεπιστημίου 67, Αθήνα, 10564) ώστε να ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένο service για τη φύση του ελαττώματος.
Αν αποδειχθεί ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα τέτοιο ώστε να μην θεωρείται επισκευάσιμο, γίνεται άμεση αντικατάσταση του προϊόντος, με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων.
Δεν ισχύει για περιπτώσεις μικρών βλαβών (π.χ. κάμερα, μικρόφωνο - ακουστικό, χαμηλές επιδόσεις, μπαταρία κλπ.). Σε αυτές τις περιπτώσεις το προϊόν περνά στην εγγύηση του κατασκευαστή.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απόθεμα για αντικατάσταση γίνεται επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή
http://kaizerstore.gr/doa
Δημοσίευση 23/10/2014 - 21:43
εαν είναι έτσι πάω και σε αλκατελ με ένα μήνα χρόνο αναμονής
Δηλαδή οι μεγάλο βλάβες ποιες είναι;
Να μην υπάρχει μέσα στο κουτί; Η να έρθει με σπασμένη οθόνη, άντε μετά να του πεις ότι έτσι ήταν και όχι ότι σου έπεσε.
οπως νομιζεις
..
Δημοσίευση 23/10/2014 - 21:46
εαν είναι έτσι πάω και σε αλκατελ με ένα μήνα χρόνο αναμονής
Δηλαδή οι μεγάλο βλάβες ποιες είναι;
Να μην υπάρχει μέσα στο κουτί; Η να έρθει με σπασμένη οθόνη, άντε μετά να του πεις ότι έτσι ήταν και όχι ότι σου έπεσε.
Κοίτα να δεις, κάποιες όντως μπορείς να τις απενεργοποιήσεις, μετοχές π.χ, Youtube.
Δημοσίευση 24/10/2014 - 00:32
Nίκο αυτό θεωρώ και εγώ αλλά εμένα μου είπε ακριβώς αυτό ότι αν δεν ανοίγει το κινητό καθόλου και είναι " νεκρό" τότε μου το αντικαθιστά σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είτε είναι pixel είτε μη σωστή απόδοση μπαταρίας στην αντιπροσωπεία. To συγκεκριμένο είναι σκρουτζομάγαζο και για λόγους διαφήμισης δεν το αναφέρω αλλά είναι απο τα πιο γνωστά.
Και δε γέλασες? Το DOA αναφέρεται σε ελλατωματική συσκευή. Δε γίνεται καμία διάκριση.
Άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα:
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)
Περάστικά τους και μη ξανασχοληθείς.
Δημοσίευση 24/10/2014 - 08:01
Να ρωτήσω κάτι αυτούς που έχουν ήδη πάρει το 6 και 6+.
Σχετικά με τον Safari, loadarei απο την αρχή την ιστοσελίδα που είσαι αν τον έχεις στο background και τον επαναφέρεις ή κρατάει τα data κανονικά χωρίς reload;
Δημοσίευση 24/10/2014 - 08:36
Δημοσίευση 24/10/2014 - 12:12
October 21, 2014 , 11:51 pm
Arrived at Sort Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
Your item has arrived at a sort facility at 11:51 pm on October 21, 2014 in ISC NEW YORK NY(USPS).
να αρχισω να ανισυχω? δεν αλλαξε τπτ ακομα...
Δημοσίευση 24/10/2014 - 12:57
Λοιπον παιδια μιλησα με την apple μεσω chat για το θεμα με το καμμενο πιξελ και μου ειπαν αμεσως οτι μπορουν να το αλλαξουν. Το θεμα τωρα ειναι να περιμενω να το παω στην infoquest η να το στειλω να το πανε στο apple store?
Τελευταία επεξεργασία από: michkal91, 24/10/2014 - 12:57
Δημοσίευση 24/10/2014 - 13:19
October 21, 2014 , 11:51 pm
Arrived at Sort Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
Your item has arrived at a sort facility at 11:51 pm on October 21, 2014 in ISC NEW YORK NY(USPS).
να αρχισω να ανισυχω? δεν αλλαξε τπτ ακομα...
Δημοσίευση 24/10/2014 - 13:21
ναι αμερικη ελλαδα- priority express mail international σταλθηκε..
Δημοσίευση 24/10/2014 - 13:22
October 21, 2014 , 11:51 pm
Arrived at Sort Facility
ISC NEW YORK NY(USPS)
Your item has arrived at a sort facility at 11:51 pm on October 21, 2014 in ISC NEW YORK NY(USPS).
να αρχισω να ανισυχω? δεν αλλαξε τπτ ακομα...
με express?me priority?η με first class?
SIA - MIDNIGHT DECISIONS
Δημοσίευση 24/10/2014 - 13:23
Δημοσίευση 24/10/2014 - 13:23
Λοιπον παιδια μιλησα με την apple μεσω chat για το θεμα με το καμμενο πιξελ και μου ειπαν αμεσως οτι μπορουν να το αλλαξουν. Το θεμα τωρα ειναι να περιμενω να το παω στην infoquest η να το στειλω να το πανε στο apple store?
Το θέμα της InfoQuest λογικά θα διορθωθεί μέχρι την επίσημη κυκλοφορία των συσκευών την άλλη βδομάδα.
Προσωπικά θα το έστελνα σε Apple Store. Aφού έχεις την επιλογή.
0 μέλη, 14 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες