Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Τα iPhone 6 και iPhone 6 Plus σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα Android


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
154 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#121   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 30/09/2014 - 11:22

δεν πειραζει ... αμα θες θα σου πω εγω τ ειναι να θυμηθεις   :)

 

Tο virtual machine που τρέχει το τηλέφωνο, είτε ART είτε Dalvik, είναι το compiler (“πρόγραμμα”) που ανοιγοκλείνει τις εφαρμογές μας. Στην ουσία μετατρέπει το κώδικα που έγραψε ο developer της εφαρμογής σε κώδικα που καταλαβαίνει ο επεξεργαστής μας. Αυτό είναι η πολύ απλοποιημένη εξήγηση αλλά δεν είναι λάθος.

Ως τώρα, και ακόμα επίσημα, το Android λειτουργεί με default compiler το Dalvik. Το Dalvik χρησιμοποιεί το Just-In-Time πρωτόκολλο και κάθε φορά που ανοίγουμε μια εφαρμογή “μεταφράζει” το κώδικα της εφαρμογής σε κώδικα που καταλαβαίνει ο επεξεργαστής και την ανοίγει.

Το ART ή Android RunTime χρησιμοποιεί το Ahead-Of-Time πρωτόκολλο κάνει την ίδια διαδικάσία όταν κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε την εφαρμογή  και έτσι δε χρειάζεται να το ξανακάνει κάθε φορά που την ανοίγουμε. Έτσι, οι εφαρμογές ανοίγουν πιο γρήγορα σε σχέση το Dalvik. Αυτό σημαίνει ότι κερδίζουμε μπαταρία, αφού δε χρειάζεται να “κουράζουμε” το hardware μας κάθε φορά που θέλουμε να ανοίξουμε κάτι και όλα γίνονται γρηγορότερα. Είμαι σε καλό δρόμο αρχίζω να θυμάμε σιγά σιγά.Θα κλάψουν μανούλες απο την έκδοση Android L.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#122   Sakis

Sakis

    iPH User

  • 114 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 30/09/2014 - 11:27

Σάκη δεν νομίζω ότι έχει να κάνει τόσο με αυτό που λες λόγω μόδας. Προσωπικά το android και το δούλεψα σε 3-4 συσκευές δεν μπόρεσε να με κρατήσει. Λίγο τα κολλήματα, λίγο η μη συνεργασία με τις υπόλοιπες Apple συσκευές μου με κάνουν να θέλω να έχω iPhone. 

 

Βέβαια πλέον στις τιμές που βρίσκεις τα android τηλέφωνα σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι είναι τίμια τηλέφωνα. 

 

Jimmako δεν έχω παρά να συμφωνήσω με την τοποθέτηση σου. Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που λογω δουλειάς η καθημερινότητας έχουν συνδεθεί με το λειτουργικό της Apple και είναι δύσκολο πλέον να απεγκλωβιστούν. Απλά ίσως συμφωνήσεις και εσύ ότι υπάρχει σημαντική πρόοδος και στα λειτουργικά του ανταγωνισμού.



#123   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10.213 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 30/09/2014 - 11:29

Jimmako δεν έχω παρά να συμφωνήσω με την τοποθέτηση σου. Σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που λογω δουλειάς η καθημερινότητας έχουν συνδεθεί με το λειτουργικό της Apple και είναι δύσκολο πλέον να απεγκλωβιστούν. Απλά ίσως συμφωνήσεις και εσύ ότι υπάρχει σημαντική πρόοδος και στα λειτουργικά του ανταγωνισμού.

Μα σίγουρα υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός και μέσα από αυτόν τον ανταγωνισμό κερδισμένοι σε γενικές γραμμές βγαίνουμε εμείς οι καταναλωτές. 

 

Ο υγειής ανταγωνισμός πάντα κάνει καλό. 


Once You Go Mac You Never Go Back

#124   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 30/09/2014 - 11:29

 

Tο virtual machine που τρέχει το τηλέφωνο, είτε ART είτε Dalvik, είναι το compiler (“πρόγραμμα”) που ανοιγοκλείνει τις εφαρμογές μας. Στην ουσία μετατρέπει το κώδικα που έγραψε ο developer της εφαρμογής σε κώδικα που καταλαβαίνει ο επεξεργαστής μας. Αυτό είναι η πολύ απλοποιημένη εξήγηση αλλά δεν είναι λάθος.

Ως τώρα, και ακόμα επίσημα, το Android λειτουργεί με default compiler το Dalvik. Το Dalvik χρησιμοποιεί το Just-In-Time πρωτόκολλο και κάθε φορά που ανοίγουμε μια εφαρμογή “μεταφράζει” το κώδικα της εφαρμογής σε κώδικα που καταλαβαίνει ο επεξεργαστής και την ανοίγει.

Το ART ή Android RunTime χρησιμοποιεί το Ahead-Of-Time πρωτόκολλο κάνει την ίδια διαδικάσία όταν κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε την εφαρμογή  και έτσι δε χρειάζεται να το ξανακάνει κάθε φορά που την ανοίγουμε. Έτσι, οι εφαρμογές ανοίγουν πιο γρήγορα σε σχέση το Dalvik. Αυτό σημαίνει ότι κερδίζουμε μπαταρία, αφού δε χρειάζεται να “κουράζουμε” το hardware μας κάθε φορά που θέλουμε να ανοίξουμε κάτι και όλα γίνονται γρηγορότερα. Είμαι σε καλό δρόμο αρχίζω να θυμάμε σιγά σιγά.Θα κλάψουν μανούλες απο την έκδοση Android L.

 

μπραβο σε αυτον που εγραψε το θεμα και το εκανες copy paste!

 

βεβαια εχει και μερικες ελληψεις να στις επισυμανω λοιπον

 

1) οταν κανει ινσταλλ μια εφαρμογη στο τηλεφωνο σου περναει τα απαρετειτα αρχεια στη συσκευη! αυτα τα binaries ειναι γραμμενα σε java τα οποια για να τα διαβασει το τηλεφωνο κανει μια μεταφραση on the fly (JIT οπως λεει και το αρθρο) αυτο χανει σε ταχυτητα

 

2) το ART οταν περνας μια εφαρμογη και ενα δευτερο installation μεταφραζοντας αυτα τα binaries σε native κωδικα ωστε να μην χρειζετε να τα μεταφραχει καθε φορα!

με αυτο το τροπο κερδιζεις σε ταχυτητα ΑΛΛΑ εχει 3 μειωνεκτηματα

 

α) η εφαρμογη πιανει περισσοτερο χωρο στο δισκο λογο της δευτερης εγκαταστασης

β) η εφαρμογη θελει περισσοτερη ram για να τρεξει

γ) η εφαρμογη θελει περισσοτερο χρονο για να εγκατασταθει!

 

αρα τι εχουμε? ενα θετικο και 3 αρνητικα!!!! εχεις δικιο θα κλαψουν μανουλες με το L


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#125   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 30/09/2014 - 11:30

ART VS DALVIK

 

 

 

Παλιο Android ξουτ ξουτ



#126   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 30/09/2014 - 11:33

Που να γύριζε από Dalvik σε Android Runtime  , κακό Android που κολλάει. 

 

ΥΓ: Αστα τα περι αξιοπιστίας Αντώνη σε μένα δε πιάνουν , φουμαρα και μεταξωτες κορδελες στα πιστσιρικια που δεν ξέρουν μπας και πάρουν κανένα iPhone.

Στο ξαναλεω λοιπον μιας και ισχυριζεσαι οτι εισαι της δουλειας (εγω παλι πιστευω οτι ολα τα μαθηματα στο πανεπιστημιο τα περασες με αντιγραφη): 
Καθε μια απο τις εφαρμογες που ανοιξε ειναι network-bound. Καμμια δεν ειναι processor-bound. Εκτος και αν νομιζεις οτι το rendering ενος facebook/twitter feed 
χρειαζεται τεραστια υπολογιστικη ισχυ (βασικα εχοντας δει πως εχεις φαει την multicore παραμυθα μπορει και να το πιστευεις). Ετσι λοιπον, δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα για την αποδοση της CPU απο αυτο το test.
 
Δυστυχως, δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα ουτε για την αποδοση του network stack της καθε συσκευης. Καμμια απο τις παραμετρους του δικτυου δεν ελεγχεται, οι δυο συσκευες συναγωνιζονται για το δικτυο και γενικα η ολη μεθοδολγια του test αποπνεει μια κομπογιανιτικη δυσωδια.
Εχω κληθει πολλες φορες να κανω optimize σε διαφορα πραγματα τοσα χρονια στην δουλεια και καθε τετοιο effort ξεκιναει με μια σειρα μετρησεις (μιλαω για σκληρα νουμερα και οχι για sensational videos) για το προς βελτιστοποιηση συστημα που μπορουν να επαναλειφθουν και να επιβεβαιωθουν κατα βουληση.
Αν εδινες αυτο το video σε καποιον και του ελεγες να ξεκινησει ενα opimization effort μαλλον θα γελαγε..
 
Προσπαθησε να απαντησεις με επιχειρηματα τεχνικα (καταλαβαινω, μην ανυσηχεις) και ασε τις αηδιες κατα μερος ...


#127   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 30/09/2014 - 15:50

 

Στο ξαναλεω λοιπον μιας και ισχυριζεσαι οτι εισαι της δουλειας (εγω παλι πιστευω οτι ολα τα μαθηματα στο πανεπιστημιο τα περασες με αντιγραφη): 
Καθε μια απο τις εφαρμογες που ανοιξε ειναι network-bound. Καμμια δεν ειναι processor-bound. Εκτος και αν νομιζεις οτι το rendering ενος facebook/twitter feed 
χρειαζεται τεραστια υπολογιστικη ισχυ (βασικα εχοντας δει πως εχεις φαει την multicore παραμυθα μπορει και να το πιστευεις). Ετσι λοιπον, δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα για την αποδοση της CPU απο αυτο το test.
 
Δυστυχως, δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα ουτε για την αποδοση του network stack της καθε συσκευης. Καμμια απο τις παραμετρους του δικτυου δεν ελεγχεται, οι δυο συσκευες συναγωνιζονται για το δικτυο και γενικα η ολη μεθοδολγια του test αποπνεει μια κομπογιανιτικη δυσωδια.
Εχω κληθει πολλες φορες να κανω optimize σε διαφορα πραγματα τοσα χρονια στην δουλεια και καθε τετοιο effort ξεκιναει με μια σειρα μετρησεις (μιλαω για σκληρα νουμερα και οχι για sensational videos) για το προς βελτιστοποιηση συστημα που μπορουν να επαναλειφθουν και να επιβεβαιωθουν κατα βουληση.
Αν εδινες αυτο το video σε καποιον και του ελεγες να ξεκινησει ενα opimization effort μαλλον θα γελαγε..
 
Προσπαθησε να απαντησεις με επιχειρηματα τεχνικα (καταλαβαινω, μην ανυσηχεις) και ασε τις αηδιες κατα μερος ...

 

 

 

Η μοναδική εφαρμογή που "έπαιξε ρόλο το δίκτυο (Network Bound) ήταν το "Speedtest" που άνοιξε στο N5 και έψαχνε παραπάνω να βρει τον κοντινότερο server. 
Ολες οι άλλες εφαρμογές που ανοιξε ο τυπος ήταν καθαρά (CPU Bound) μιας και ο χρόνος εκτέλεσης εξαρτήθηκε καθαρά απο τoν επεξεργαστή.
 
ΥΓ: Η πιο κακογραμένη εφαρμογή στο Android ειναι το Facebook και παρόλο αυτά του έριξε στα αυτιά του iPhone 6.

Τελευταία επεξεργασία από: dream21, 30/09/2014 - 15:50


#128   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 30/09/2014 - 15:58

 

Η μοναδική εφαρμογή που "έπαιξε ρόλο το δίκτυο (Network Bound) ήταν το "Speedtest" που άνοιξε στο N5 και έψαχνε παραπάνω να βρει τον κοντινότερο server. 
Ολες οι άλλες εφαρμογές που ανοιξε ο τυπος ήταν καθαρά (CPU Bound) μιας και ο χρόνος εκτέλεσης εξαρτήθηκε καθαρά απο τoν επεξεργαστή.
 
ΥΓ: Η πιο κακογραμένη εφαρμογή στο Android ειναι το Facebook και παρόλο αυτά του έριξε στα αυτιά του iPhone 6.

 

 

 

Ποια ειναι CPU bound μωρε ?? Το twitter , το facebook η το Dropbox ?? Ειναι εντελως network bound ολες και μαλιστα η κυριαρχη ποσοτητα ειναι το network lattency (οχι φυσικα το bandwidth). To lattency ειναι αυτο που χαρακτηριζει τελικα και ολο το user experience σε αυτες τις εφαρμογες .

 

Οταν λεω οτι τα περασες ολα με αντιγραφη εχω δικιο !!! 



#129   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 30/09/2014 - 16:15

Ποια ειναι CPU bound μωρε ?? Το twitter , το facebook η το Dropbox ?? Ειναι εντελως network bound ολες και μαλιστα η κυριαρχη ποσοτητα ειναι το network lattency (οχι φυσικα το bandwidth). To lattency ειναι αυτο που χαρακτηριζει τελικα και ολο το user experience σε αυτες τις εφαρμογες .

 

Οταν λεω οτι τα περασες ολα με αντιγραφη εχω δικιο !!! 

 

Συνέχεια κάνεις ενα μεγάλο λάθος στις απαντησεις σου προς εμένα και ειλικρινα εκτίθεσαι. Κάνεις μεγαλό κακό στο κόσμο εδω μέσα στο φόρουμ που θέλουν να μάθουν και τους μαθαίνεις συνέχεια λάθος πράγματα καθαρά για εντυπώσεις . Οταν μου μιλάς για CPU bound λέμε όταν ο χρόνος εκτέλεσης μίας εφαρμογής εξαρτάται από την CPU, ενώ network bound από το δίκτυο αυτα μου έμαθαν εμένα.Τωρα εάν θεωρείς και θέλεις να με πείσεις οτι οι εφαρμογές που ανοιξε ο τυπος είναι Network bound οκ πάω πάσο "πετάει ο γαίδαρος; πετάει"


Τελευταία επεξεργασία από: dream21, 30/09/2014 - 16:17


#130   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 30/09/2014 - 16:20

Συνέχεια κάνεις ενα μεγάλο λάθος στις απαντησεις σου προς εμένα και ειλικρινα εκτίθεσαι. Κάνεις μεγαλό κακό στο κόσμο εδω μέσα στο φόρουμ που θέλουν να μάθουν και τους μαθαίνεις συνέχεια λάθος πράγματα καθαρά για εντυπώσεις . Οταν μου μιλάς για CPU bound λέμε όταν ο χρόνος εκτέλεσης μίας εφαρμογής εξαρτάται από την CPU, ενώ network bound από το δίκτυο αυτα μου έμαθαν εμένα.

Ετσι ειναι !! Αλλα αν δεν καταλαβαινεις οτι αυτο που βλεπεις ειναι network lattency τοτε δεν μπορω να σε βοηθησω περισσοτερο !! Στον OTE τι κανεις ?? Ελπιζω να μην εισαι σε τεχνικο ποστο !!

 

Το τελευταιο πραγμα που με ενδιαφερει σε διαβεβαιω ειναι οι εντυπωσεις των αλλων. Αυτα ειναι για σας που πηδατε απο την μια μοδα στην αλλη (καποτε ηταν η Apple τωρα μοδα ειναι να την χλευαζεις). 



#131   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 30/09/2014 - 16:21

Συνέχεια κάνεις ενα μεγάλο λάθος στις απαντησεις σου προς εμένα και ειλικρινα εκτίθεσαι. Κάνεις μεγαλό κακό στο κόσμο εδω μέσα στο φόρουμ που θέλουν να μάθουν και τους μαθαίνεις συνέχεια λάθος πράγματα καθαρά για εντυπώσεις . Οταν μου μιλάς για CPU bound λέμε όταν ο χρόνος εκτέλεσης μίας εφαρμογής εξαρτάται από την CPU, ενώ network bound από το δίκτυο αυτα μου έμαθαν εμένα.Τωρα εάν θεωρείς και θέλεις να με πείσεις οτι οι εφαρμογές που ανοιξε ο τυπος είναι Network bound οκ πάω πάσο "πετάει ο γαίδαρος; πετάει"

dream το twitter το μονο που κανει ειναι fetch απο τον server τα data και αυτο ειναι net-driven!  δεν εκτελει ιδιαιτερα πραγματα στην cpu


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#132   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 30/09/2014 - 16:43

Ετσι ειναι !! Αλλα αν δεν καταλαβαινεις οτι αυτο που βλεπεις ειναι network lattency τοτε δεν μπορω να σε βοηθησω περισσοτερο !! Στον OTE τι κανεις ?? Ελπιζω να μην εισαι σε τεχνικο ποστο !!

 

Το τελευταιο πραγμα που με ενδιαφερει σε διαβεβαιω ειναι οι εντυπωσεις των αλλων. Αυτα ειναι για σας που πηδατε απο την μια μοδα στην αλλη (καποτε ηταν η Apple τωρα μοδα ειναι να την χλευαζεις). 

 

 

dream το twitter το μονο που κανει ειναι fetch απο τον server τα data και αυτο ειναι net-driven!  δεν εκτελει ιδιαιτερα πραγματα στην cpu

 

 

 

@Valsamis Και το Facebook το ίδιο ε? Απλά "fetch τα data"  Μάλιστα .. btw το fetch των δεδομένων ΠΟΤΕ δεν πρέπει να καθυστερεί την εκτέλεση μίας εφαρμογής.Αν οι εφαρμογές στο iOS είναι κακογραμένες, και περιμένεται να .. πάρετε δεδομένα από τον server για να εμφανιστούν στο UI σας, Παιδιά ειλικρινά πρόβλημά σας.Η μεγαλύτερη πάντος "τσόντα" θα ήταν αν ήδη είχαν ανοιχθεί οι εφαρμογές και στο Android ήταν ήδη στην RAM, γιατί το iOS μετά από 2-3 εφαρμογές  τις κλείνει.
Ενημερωτικά το Nexus 5 κρατάει στην RAM πολύ περισσότερες εφαρμογές, και τις ανοίγει μετά στιγμιαία (κάτι το οποίο δυστυχώς δεν φάνηκε στο βίντεο) εκεί θα ήταν -ακόμα- μεγαλύτερη τσόντα


#133   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 30/09/2014 - 16:50

 

@Valsamis Και το Facebook το ίδιο ε? Απλά "fetch τα data"  Μάλιστα .. btw το fetch των δεδομένων ΠΟΤΕ δεν πρέπει να καθυστερεί την εκτέλεση μίας εφαρμογής.Αν οι εφαρμογές στο iOS είναι κακογραμένες, και περιμένεται να .. πάρετε δεδομένα από τον server για να εμφανιστούν στο UI σας, Παιδιά ειλικρινά πρόβλημά σας.Η μεγαλύτερη πάντος "τσόντα" θα ήταν αν ήδη είχαν ανοιχθεί οι εφαρμογές και στο Android ήταν ήδη στην RAM, γιατί το iOS μετά από 2-3 εφαρμογές  τις κλείνει.
Ενημερωτικά το Nexus 5 κρατάει στην RAM πολύ περισσότερες εφαρμογές, και τις ανοίγει μετά στιγμιαία (κάτι το οποίο δυστυχώς δεν φάνηκε στο βίντεο) εκεί θα ήταν -ακόμα- μεγαλύτερη τσόντα

 

ετσι μπραβο, λοιπον δεν ξερεις ουτε πως λειτουργει το multitask του android! χαιρομαι μας δειχνεις οτι τελικα μονο ψαγμενος δεν εισαι dream! και το ιοσ και το ανδροιδ οταν αλαχηστοποιεις μια εφαρμογη την κραταει στην μνημη μεχρι να αποφασησει το OS λογο ελλειψης να την κλεισει....

 

τωρα για το fetch που λες οτι δεν πρεπει να καθηστερει μια εφαρμογη δειχνει ακομα οτι δεν εχεις ιδεα, υπαρχει το synchronous kai to asynchronous fetch! το ενα περιμμενει να κατεβασει ολα τα δεδομενα ταυτοχρονα και το αλλο τα κατεβαζει σταδιακα!

 

τεσπα δεν ειμαι καθηγητης! ο καθενας οτι πιστευει


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#134   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 30/09/2014 - 16:59

 

@Valsamis Και το Facebook το ίδιο ε? Απλά "fetch τα data"  Μάλιστα .. btw το fetch των δεδομένων ΠΟΤΕ δεν πρέπει να καθυστερεί την εκτέλεση μίας εφαρμογής.Αν οι εφαρμογές στο iOS είναι κακογραμένες, και περιμένεται να .. πάρετε δεδομένα από τον server για να εμφανιστούν στο UI σας, Παιδιά ειλικρινά πρόβλημά σας.Η μεγαλύτερη πάντος "τσόντα" θα ήταν αν ήδη είχαν ανοιχθεί οι εφαρμογές και στο Android ήταν ήδη στην RAM, γιατί το iOS μετά από 2-3 εφαρμογές  τις κλείνει.
Ενημερωτικά το Nexus 5 κρατάει στην RAM πολύ περισσότερες εφαρμογές, και τις ανοίγει μετά στιγμιαία (κάτι το οποίο δυστυχώς δεν φάνηκε στο βίντεο) εκεί θα ήταν -ακόμα- μεγαλύτερη τσόντα

 

Ωραια !!! Να μην περιμενουμε δηλ... Να δειξουμε το UI προτου ερθουν τα data ... Και τι να δειχνει το UI κυριε εξυπνε μεχρι να ερθουν τα data ??

Ποσο δηθεν εισαι ρε φιλε !!! Κανε ενα απλο πειραμα (και 'συ και οσοι αλλοι θελετε ). Ανοιξτε το facebook απο το super-duper PC σας και ταυτοχρονα απο το κινητο σας (οποιο και να ειναι αυτο). Αν το επαναλαβετε αρκετες φορες καποιες φορες το κινητο θα ανοιξει πρωτο .. Τι σημαινει αυτο ? Οτι το κινητο ειναι ισχυροτερο απο το PC ?? 

 

Επειδη εχω καταλαβει οτι εχεις να κανεις με digital TV (και ισως IPTV) ρωτα τους μηχανικους συναδελφους σου για τα διαφορα trick που χρησιμοποιουνται για να μειωσουν τον χρονο που αντιλαμβανεται ο χρηστης κατα το channel change (αν δεν το ξερεις ηδη, to channel change time και ο ελεγχος του ειναι ενα σημαντικο challenge στο IPTV). Για παραδειγμα, πολλα συστηματα επειδη ειναι πιο ευκολο να εχουν ηχο πριν εχουν το πρωτο frame απο την εικονα παιζουν τον ηχο ενω το καναλι δεν εχει ακομη αλλαξει. Ειναι trick ομως. Η εικονα απο το καινουριο καναλι δεν θα ερθει γρηγοροτερα. Μην ξεγελιεσαι ! Απο αυτα τα κολπα δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα για την ισχυ του STB.



#135   dream21

dream21

    iPH Hero

  • 3.898 μηνύματα
  • Twitter:@dream2100
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:iPhonegr

Δημοσίευση 30/09/2014 - 17:02

ετσι μπραβο, λοιπον δεν ξερεις ουτε πως λειτουργει το multitask του android! χαιρομαι μας δειχνεις οτι τελικα μονο ψαγμενος δεν εισαι dream! και το ιοσ και το ανδροιδ οταν αλαχηστοποιεις μια εφαρμογη την κραταει στην μνημη μεχρι να αποφασησει το OS λογο ελλειψης να την κλεισει....

 

τωρα για το fetch που λες οτι δεν πρεπει να καθηστερει μια εφαρμογη δειχνει ακομα οτι δεν εχεις ιδεα, υπαρχει το synchronous kai to asynchronous fetch! το ενα περιμμενει να κατεβασει ολα τα δεδομενα ταυτοχρονα και το αλλο τα κατεβαζει σταδιακα!

 

τεσπα δεν ειμαι καθηγητης! ο καθενας οτι πιστευει

 

Το πρώτο σκέλος που έγγραψες δεν κολλάει , βασικά ΟΤΙ έγραψες δεν κολλάει. Δεν απάντησες καν, μάλλον μου απάντησες κατι τελειως διαφορετικό.Προσπαθεις να το παίξεις έξυπνος , ενω αυτο που λες είναι σαν να παραδέχεσαι ότι φταίει το κινητό (ή το πόσο κακογραμένες είναι οι εφαρμογες στο iOS για τις καθυστερήσεις) 
 
Anyway αφήστε το παιδια για κανέναν άλλον που να ξέρει γιατι δεν θα βγάλω άκρη.


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6

0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες