Καλημέρα. Οφείλω να ομολογήσω πως είναι ένα πολύ έξυπνo και μαθηματικά δομημένο tweak (είναι open source).
Ο dev εξομειώνει το force touch όταν πληρούνται οι παρακάτω συνθήκες:
- Όταν το touch density (αριθμός ευαισθητοποιημένων pixels ανά μονάδα επιφάνειας mm2) αυξηθεί κατά 10%
- Όταν το touch radius (η ακτίνα του νοητού κύκλου που δημιουργείται πάνω στην οθόνη όταν ακουμπά το δάκτυλο) αυξηθεί κατά 5%.
Στην πραγματικότητα το τελευταίο μετρά την μεταβολή του εμβαδού της επιφάνειας αφής μιας και το εμβαδόν ενός κύκλου είναι ανάλογο του τετραγώνου της ακτίνας του (E= π x R2)
- Όταν ταυτόχρονα με τα παραπάνω, το δάκτυλο μας δεν απομακρύνεται πάνω από 10 pixels από αρχικό σημείο επαφής.
(προφανώς για να αποφύγει false events σε περίπτωση που κάνουμε swipe).
Στην πράξη τώρα, πέρα από ένα μικρό bug με το vibration, το tweak λειτουργεί αλλά μου δίνει αρκετά false events κυρίως στο scrolling και σε μερικά swipes (πχ όταν πάω να απαντήσω μια κλήση). Η αλήθεια είναι πως πρέπει να εκπαιδεύσεις και λίγο τον αντίχειρα σου.
Ένα μικρό tip που θα ήθελα να δώσω σε όσους το υιοθετήσουν και να προλάβω καμία ραγισμένη οθόνη, είναι ότι όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με την πίεση στην οθόνη μιας και τα τηλέφωνα μας στερούνται προς το παρόν το force touch.
To simulation λειτουργεί όταν αυξήσουμε την επιφάνεια επαφής του δακτύλου μας στην οθόνη. Αυτό συμβαίνει όταν δώσουμε μια μικρή αλλά επαρκής κλίση στο δάκτυλο μας ενώ αυτό ήδη έχει έρθει σε επαφή με την οθόνη. Δεν υπάρχει λόγος να ασκείται μεγάλη πίεση.
Τελευταία επεξεργασία από: vrachamis, 21/09/2015 - 09:59