χωρις να εχω καποιες ιδιαιτερες γνωσεις απο νομους κλπ..εφοσον εχω την αποδειξη για τον 1ο χρονο δεν το συζηταμε αλλα για τον δευτερο χρονο εφοσον εχω την αποδειξη εγω θα μιλησω απευθειας με infoquest για το προβλημα δεν θα μπλεξω καθολου τον πωλητη γιατι δεν θα βγαλω και ακρη..τωρα αν εχει κλεισει δεν νομιζω οτι θα πρεπει να με απασχολει εμενα σαν καταναλωτη για την εγγυηση.
ας πει και καποιος αλλος που ξερει πιο πολλα απο μενα.
Εχοντας την αποδειξη στο χερι σου αισθανεσαι σιγουρια...? Και πως ξερεις ξερεις αν αυτη η αποδειξη που κρατας ειναι γνησια.... ποσοι ξέρουν τους νομους που διέπουν τη γνησιότητα μιας απόδειξης. Πάλια έβλεπες από το μπλοκ που κοβόντουσαν αν είναι διάτρητες και τέλος. Τώρα που οι αποδείξεις βγαίνουν από εκτυπωτές, πρέπει να ελέγξεις ΑΡΜΑΕ, ΑΦΜ, να έχει την ανάλογη σήμανση κ.ο.κ. Αν λοιπόν είναι πλάστή και το μαγαζί εχει κλείσει τι κάνεις? Αν το τηλέφωνο είναι αγορασμένο καινούριο από εξωτερικό πως ελέγχεις την γνησιότητα της απόδειξης?
Δε προσπαθώ να αποτρέψω κανέναν από φτηνές αγορές, απλά εμπεριέχουν και κινδύνους που πρέπει να σαι γνώστης πολλών πραγμάτων για να μην την πατήσεις. Μπορεί βέβαια να σαι και τυχερος και να πάνε όλα καλά!
Πάντως έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις που άνθρωποι βρέθηκαν ακάλυπτοι. Καλή και η Γ.Γ.Κ. που εμένα προσωπικά με έχει καλύψει σε θέματα σε όλες μας τις συνεργασίες, αλλά έχασα και κάτι δίμηνα με φαξ, email και τηλεφωνα και ταλαιπωρία και κυρίως χωρίς το καλό μου τηλέφωνο μεχρι να λήξει το θέμα.
Αξίζει λοιπόν για 100 ευρώ να διαλέξεις ένα αγνωστο κατάστημα από ένα κατάστημα με κύρος και χρονια στο χώρο και να μπεις σ αυτό το παιχνίδι. Ο καθένας κρίνει μόνος του και κάνει τις επιλογές του!
Και κάτι άλλο, μπαίνοντας στο site της Apple και επιλέγοντας support για service συκευών iPhone σε οδηγεί σ αυτή τη σελίδα, που σε παραπέμπει στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, κάντε μια δοκιμή και εσεις, δε ξέρω αν αυτό λέει κάτι....
https://getsupport.a...F9&locale=el_GR
Τελευταία επεξεργασία από: hionatos, 13/12/2014 - 21:50