Προσοχή υποψήφιοι αγοραστές των iPhone 6 & 6 Plus...!
#1
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:14
Να αγοράσετε από καταστήματα με doa και φυσικά να το τσεκάρετε
Παραθέτω μερικά links
http://forums.macrum...d.php?t=1792178
http://forums.macrum...d.php?t=1785134
http://www.reddit.co...wo_dead_pixels/
https://discussions..../thread/6594156
Ad
#2
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:21
επειδή βλέπω το DOA αναφέρεται συχνά. Dead on Arrival σημαίνει να μην λειτουργεί.
π.χ. απο το kinito.gr
Τι σημαίνει doa; καλύπτει Tokinito.gr doa;
Tokinito.gr παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας αγοράστηκε από εμάς, όταν λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή θα επισκευάζεται από το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο servis.
Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οποιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή ότι είναι σε ισχύ το DOA.
Επίσης από την apple
http://store.apple.c...iesedindiv.html
8.1 An Apple-branded hardware product is considered DOA if it shows symptoms of a hardware failure, preventing basic operability, upon its first use out of the box. If you believe that your product is DOA, please call Apple Care Technical Support at 133 MAC (133 622) within 10 calendar days of the invoice date. Apple Care Technical Support will determine whether the product is DOA and offer you the following options:
οπότε 1-2 καμμένα pixel μάλλον δεν εντάσσουν την συσκευή σε DOA
Οπότε καλό είναι σε κάθε κατάστημα να ξέρουμε τι καλύπτει το DOA από αυτούς
Τελευταία επεξεργασία από: ilpap, 03/11/2014 - 20:22
#3
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:25
Ουδέν πρόβλημα μέχρι τώρα! Όλα οκ με την οθόνη!
#4
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:26
#5
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:36
το δικο μ 6αρι κομπλε
IOS Developer & Instructor www.valsamis.me
#6
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:37
επειδή βλέπω το DOA αναφέρεται συχνά. Dead on Arrival σημαίνει να μην λειτουργεί.
π.χ. απο το kinito.gr
Τι σημαίνει doa; καλύπτει Tokinito.gr doa;
Tokinito.gr παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας αγοράστηκε από εμάς, όταν λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή θα επισκευάζεται από το αρμόδιο εξουσιοδοτημένο servis.
Σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οποιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή ότι είναι σε ισχύ το DOA.
Επίσης από την apple
http://store.apple.c...iesedindiv.html
8.1 An Apple-branded hardware product is considered DOA if it shows symptoms of a hardware failure, preventing basic operability, upon its first use out of the box. If you believe that your product is DOA, please call Apple Care Technical Support at 133 MAC (133 622) within 10 calendar days of the invoice date. Apple Care Technical Support will determine whether the product is DOA and offer you the following options:
οπότε 1-2 καμμένα pixel μάλλον δεν εντάσσουν την συσκευή σε DOA
Οπότε καλό είναι σε κάθε κατάστημα να ξέρουμε τι καλύπτει το DOA από αυτούς
Πολύ σωστό αυτό που λες.
Για να το διατυπώσουμε καλύτερα, να αγοράζετε από καταστήματα που τηρούν τη νομοθεσία για αναιτιολόγητη επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες, σε αγορές μέσω ίντερνετ.
Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για να ελέγξουμε τα καμμένα πίξελς?
Τελευταία επεξεργασία από: ddr2, 03/11/2014 - 20:39
#7
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:45
Αναφορές αρκετές στο εξωτερικό αλλά και εδώ είδα λόγος για καμμένα pixels...
Να αγοράσετε από καταστήματα με doa και φυσικά να το τσεκάρετε
Παραθέτω μερικά links
http://forums.macrum...d.php?t=1792178
http://forums.macrum...d.php?t=1785134
http://www.reddit.co...wo_dead_pixels/
https://discussions..../thread/6594156
Ευχαριστούμε Στέλιο για την ενημέρωση , εγώ όπως τα πήρα απο τις αναβαθμίσεις τα έδωσα εσυ να προσέχεις
#8
Δημοσίευση 03/11/2014 - 20:57
Επειδή σκέφτομαι για το 6 αρι ξέρει κανείς τι ισχύει στις αντιπροσωπείες εδω της APPLE σχετικά με DOA ? εννοώ i river κλπ....παλιά οταν είχα πάρει το 5 αρι μου είχαν πεί για 3 μερες DOA,,ισχύει DOA για τα pixel ?τρόμαξα με το δημοσίευμα...
#9
Δημοσίευση 03/11/2014 - 23:08
Υπάρχει το spotter....
Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για να ελέγξουμε τα καμμένα πίξελς?
#10
Δημοσίευση 04/11/2014 - 07:58
Ευχαριστω! Χρησιμο!Υπάρχει το spotter
#11
Δημοσίευση 08/11/2014 - 20:08
Σωστά όλα αυτά του Stevobmw αλλά απο ότι βλέπω και οι οθόνες στα 6αρια κιτρινίζουν..
#12
Δημοσίευση 09/11/2014 - 01:10
Πολύ σωστό αυτό που λες.
Για να το διατυπώσουμε καλύτερα, να αγοράζετε από καταστήματα που τηρούν τη νομοθεσία για αναιτιολόγητη επιστροφή μέσα σε 14 ημέρες, σε αγορές μέσω ίντερνετ.
Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για να ελέγξουμε τα καμμένα πίξελς?
Και ποιά είναι αυτά τα καταστήματα στην Ελλάδα να ξέρουμε δηλαδή;
#13
Δημοσίευση 09/11/2014 - 09:52
απο την πειρα μου, το you.gr , τα media markt, qelectronics. (Προφανως και πολλα αλλα, απλα σε αυτα μου εχει συμβει και εχω κανει χρηση ).Και ποιά είναι αυτά τα καταστήματα στην Ελλάδα να ξέρουμε δηλαδή;
Αλλα καθε φορα μπορουμε να ρωταμε, για να μην εχουμε μετα παρατραγουδα
#14
Δημοσίευση 09/11/2014 - 10:00
Αν κι εγώ σε άλλη περίπτωση είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση απο media markt. Το καλύτερο είναι να πηγαίνετε στο επίσημο service και όχι στα καταστήματα τα οποία στην Ελλάδα επι το πλείστον λειτουργούν με τη λογική "στο πούλησα το παντρευτηκες " .
Δεν λέω ότι είναι αδύνατο να πάρει κάποιος μια αντικατάσταση συσκευής απο το καταστημα , αλλά για να μην πρήζετε τα συκοτια σας και όρια άλλο έχετε , πηγαίνετε κατευθείαν στα επίσημα service .
Τελευταία επεξεργασία από: Valmac, 09/11/2014 - 10:05
#15
Δημοσίευση 09/11/2014 - 10:13
Το δικο μου αγχος ειναι αν ανοιξω το κουτι και η συσκευη εχει καποιο αισθητικο προβλημα (γρατζουνια κλπ). Εκει μονο η υπαναχωριση μπορει να με καλυψει, γιατι το σερβις δεν ασχολειται με αισθητικα προβληματα.
Τελευταία επεξεργασία από: ddr2, 09/11/2014 - 10:14
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 5
0 μέλη, 5 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες