Ενα χαρτί που προφανώς θα μου δώσει η κούριερ αύριο ότι παρέλαβε το μηχανημα
Επίσης μου έστειλε και η εταιρία κούριερ ενα Mail με ενα pdf να το τυπώσω και να το δώσω υπογεγραμμένο στον κούριερ
apple care @ greece
Από
komos
, 13/11/2014 14:36
19 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#16
Δημοσίευση 17/11/2014 - 17:27
Ad
#17
Δημοσίευση 17/11/2014 - 17:30
Οκ, ρώτησα για να μην παρερμηνεύσω κατι .
Την πρώτη φορά που που το πηγές για επισκευή στα πλαίσια του apple care, σου ζήτησαν τιποτα τότε ;
Την πρώτη φορά που που το πηγές για επισκευή στα πλαίσια του apple care, σου ζήτησαν τιποτα τότε ;
#18
Δημοσίευση 17/11/2014 - 17:35
Και πάλι όχι όσες επισκευές έκανα (4-5) απλά έδινα το serial του υπολογιστή
Ποτέ δε μου ζητήθηκε απόδειξη αγοράς
Ποτέ δε μου ζητήθηκε απόδειξη αγοράς
#19
Δημοσίευση 17/11/2014 - 17:41
Πολύ ωραία, σε ευχαριστώ για την βοήθεια .
Να χαρείς τον μακ μετα απο τόση ταλαιπωρία
Να χαρείς τον μακ μετα απο τόση ταλαιπωρία
#20
Δημοσίευση 24/11/2014 - 14:54
Μόλις παρελήφθη το νέο μηχάνημα χωρίς προειδοποίηση με πήρε η κούριερ κ μου λέει παράδοση δέμα σε μισή ώρα
Κρίμα που δουλεύω μέχρι αργά σήμερα και δεν μπορώ να δω τι ήρθε
Όλα καλά λοιπόν και ένα μπράβο πάλι στην apple για την υποστήριξη και το σέρβις τους
Κρίμα που δουλεύω μέχρι αργά σήμερα και δεν μπορώ να δω τι ήρθε
Όλα καλά λοιπόν και ένα μπράβο πάλι στην apple για την υποστήριξη και το σέρβις τους
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες