Ας γράψω μια ακόμη φορά την εμπειρία μου να γελάσει κάθε πικραμένος με το πως καταντάει σιγα σιγα το πρωην εξαιρετικό after sales της Apple...
23/9 παραλαμβάνω το νέο 6αρι της apple στα χέρια μου... πανευτυχής όπως πάντα...
σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος... δυστυχώς και ενώ είχα ζητήσει να μου φέρουν και θήκη, η θήκη δεν έφτασε ποτέ στα χέρια μου απο Αμερική...
20/10 βγαίνω απο το αυτοκίνητο στο γκαραζ και πάω να βάλω το κινητό στην τσέπη μου, δυστυχώς φοράω φόρμα και δεν καταλαβαίνω μαζί με τσάντες γυμναστηρίου κλπ οτι δεν το έχω βάλει στην τσέπη αλλα απέξω από αυτή. Το κινητο πέφτει στο παρκιν απο ύψος 1 μέτρο *δεν ειμαι και ο Φασούλας, και γίνεται ΘΡΙΨΑΛΑ... αλλά όταν λέω θρίψαλα εννοώ: πετάγεται η οθόνη εκτός πλάτης, σπάει σε 1000 κομματάκια, η πλάτη λυγίζει και η οθόνη δεν μπορεί να ξανακουμπώσει πάνω στην πλάτη.
Σκέφτομαι οτι ευτυχώς είχα πάρει ένα 6 plus για ενα φίλο μου και πόσο άτυχος ειναι που δεν θα το παραλάβει ποτέ... Επίσης σκέφτομαι τι τυχερός που είμαι που 24/10-28/10 λόγω 28ης θα πάω ταξιδάκι Ρώμη και Α(!) τι ωραία έχουν apple store οποτε θα πάω να το αντικαταστήσω. Κλείνω ραντεβού στις 25/10 και είμαι έτοιμος.
25/10 Επισκέπτομαι το Apple store Porta di Roma στο genius bar. Αγγλικά του υπαλλήλου αστεία, αλλά οκ συνεννοούμαστε. Με ενημερώνει πως η οθόνη θα χρεωθεί ενω το bent στο πίσω μέρος θα καλυφθεί από εκείνους ως Fault. Για το λόγο αυτό θα γίνει η αντικατάσταση του τηλεφώνου με νέο με κόστος όσο κάνει η επισκευή της οθόνης ήτοι 108,99 ευρώ. Πράγμα που σκέφτομαι πως ας μην είχα μανταλάκια για χέρια... και αποδέχομαι το κόστος. 5 λεπτά αργότερα με ενημερώνει πως δεν έχει συσκευή προς αντικατάσταση και για το λόγο αυτό μου επιστρέφει το δικό μου το σπασμένο, βάζει παραγγελία την νέα συσκευή αλλά πως δεν είναι σίγουρος πως θα έχει έρθει μέχρι εγώ να φύγω από Ρώμη...
28/10 επικοινωνώ με το σερβις και φυσικά 3 μέρες μετά η νέα συσκευή δεν έχει φτάσει στο κατάστημα. Γυρίζω Ελλάδα με το θριψαλακι μου...
29/10 επισκέπτομαι το istorm οπου αρχίζουν οι γνωστές ξερολιάσεις... "δεν μπορω να παραλάνω το τηλεφωνό σας, δεν εχει κυκλοφορήσει ακόμη στην Ελλάδα..." Φυσικά το παραλαμβάνει... Μαζί του κάνω προώθηση το μεηλ από το κατάστημα της Ρώμης που έχει παραγγελθεί η νέα συσκευή με κόστος 108,99 ευρώ.
30/10 με πέρνει τηλέφωνο ο ημιμαθής φίλος και με ενημερώνει οτι το κόστος είναι 325,99 ευρώ για την αντικατάσταση... Βαριέμαι να ασχολήθω άλλο μαζί του και επικοινωνώ με τον προϊστάμενο επισκευής συσκευώς apple στην Info Quest (δεν τον γνώριζα, απλό google search). Ευγενέστατος, ομιλιτικότατος, εξυπηρετικότατος. Μου ζητά συγγνώμη για τους ημιμαθείς υπαλλήλους των σερβις και προχωράει στην άμεση εξυπηρετησή μου directly.
Καθημερινή επικοινωνία και follow up για το που βρίσκεται το case μου.
5/11 λαμβάνω τηλέφωνο από Αγγλία οτι έχει ζητηθεί κωδικός για έκπτωση στο όνομα μου από την Info Quest για την αντικατάσταση της συσκευής. Με ενημερώνει πως η αντικατάσταση θα γίνει χωρίς καμία χρέωση.
5/11 8 το βράδυ λαμβάνω τηλεφωνο από τον υπεύθυνος της info quest οτι η παραγγελία δείχνει να έρχεται Ελλάδα δυστυχώς 12/11... Πρωτη φορά τέτοια καθυστέρηση... με ενημερώνει πως δεν εχει έρθει κανένα 6 & 6 plus από τα παραγγελμένα για αντικαταστάσεις από την Apple...
12/11 Ενημερώνομαι πάλι πως δεν έχει έρθει η παραγγελία. Κανενός οχι μονο η δική μου.
13/11 Το ίδιο. - Στέλνω email στον υπάλληλο που ειχε επικοινωνήσει από Αγγλία. Τον ρωτάω που βρισκόμαστε. Με καλεί τηλεφωνικά και με ενημερώνει πως δεν γνωρίζει. Δεν βλέπει διαθέσιμα τηλεφωνα στο συστημα για αντικαταστάσεις. Ανοίγω νέο case για τον χρόνο καθυστέρησης...
14/11 ΤΩΡΑ - Περιμενώ... περιμένω ... περιμένω....
Τί ήξερα και τι δυστυχώς ξέχασα;
Αν είχε συμβεί πέρσι αυτό, θα ήμουν στις 25/10 με -108.99 ευρώ κ με νέα συσκευή στα χέρια μου...
Αν είχε πέσει το 5s (που έχει πέσει έτσι άπειρες φορές) εκτός από καμια γρατζουνιά δε θα είχα κανένα άλλο θέμα...