Φίλε κυριακή ποιόν θα βρεί? Μόνο τα ρολόγια και μ....ες δουλεύουν σήμερα!!!
Εγω ανηκω σε αυτην την κατηγορια , φαινεται .....
Δημοσίευση 23/11/2014 - 18:32
Φίλε κυριακή ποιόν θα βρεί? Μόνο τα ρολόγια και μ....ες δουλεύουν σήμερα!!!
Εγω ανηκω σε αυτην την κατηγορια , φαινεται .....
Δημοσίευση 23/11/2014 - 18:35
Εγω ανηκω σε αυτην την κατηγορια , φαινεται .....
Δουλειά να υπάρχει και ας είναι και Κυριακή
Δημοσίευση 23/11/2014 - 19:11
εγώ έχω πρόβλημα με το ακουστικό σε iPhone 5 και δεν το παραδέχονται... και πλήρωσα 20 euro για να πάρω την συσκευή μου από την isystem... ενώ το πρόβλημα είναι καθαρά εμφανές... μου λέει ο άλλος θα έχει πιάσει σκόνη και δεν θα ακούγεται.... δυστυχώς όλο δικαιολογίες.... θα πας στο κατάστημα το κάιζερ λοιπόν και θα απαίτησης άμεσα νέα συσκευή... δεν το κατάλαβα αυτό που είπε ο τύπος... δυστυχώς δεν γίνετε?? άκου εκεί.... μην το αφήσεις έτσι φιλε μου και εύχομαι πραγματικά να βρείς άκρη... αλλα μην δεχτής άλλη συσκευή... στην τελική απέτισε άμεσα τα λεφτά σου πίσω....
Δημοσίευση 23/11/2014 - 20:28
Eσείς που λέτε kaizershop, εννοείτε αυτό εδώ http://www.kaizersho...ute=common/home, σας πληροφορώ ότι σε θέμα DOA δεν είναι έτσι όπως νομίζετε. Πριν λίγους μήνες αγόρασα απο το εν λόγω μαγαζί samsung galaxy s4 i9506, μόλις το αγόρασα τους ρώτησα doa ? Μου απάντησαν αν έχει το οποιοδήποτε θέμα θα ελεγχθεί απο την Samsung και αν έχει θέμα και μπορεί να επισκευαστεί θα επισκευαστεί αλλιώς θα αντικατασταθεί. Μου είπαν χαρακτηριστικά ότι δεν διαθέτουν δικό τους service για αυτό υπάρχει αυτή η διαδικασία. Όλα στα λόγια μια χαρά αλλά στην πράξη είναι κάπως διαφορετικά..
Εννοείται πως το κινητό ήταν κομπλέ!!
Πάμε άλλη μια. Το DOA δε το ορίζει ο καθένας όπως του κατέβει ή τον συμφέρει.
Μη κάνετε τη χάρη σε κανέναν. Και αυτοί ο,τι αρπάξουμε είναι.
Δημοσίευση 23/11/2014 - 22:27
Δημοσίευση 23/11/2014 - 22:36
θα ενημερωσω αυριο το forum που θα μιλησω μαζι του...επειδη ο τροπος του δεν μου αρεσε καθολου θα παω για επιστροφη χρηματων.μια φραση που ειπε ηταν:ρε φιλε πουλαω κινητα απο το 1990 και παντα ετσι γινεται που σου λεω....
Πεσ του ότι τότε μαθαίναμε το καιρό από την ΥΕΝΕΔ στην εκπομπή <<καιρός για τους αγρότες>> για να δούμε αν θα βρέξει. Τώρα βλέπουμε στο ίντερνετ, όπως και για τα δικαιώματα μας. Οι αμαθείς τελειώσανε. Να δου δώσει τα χρήματα πίσω και να σκάσει.
Δημοσίευση 24/11/2014 - 00:26
Στην τελική ας σου απαντήσει σε ένα πράγμα.
Παραδέχτηκε ότι το τηλέφωνο είναι σε DOA και ότι η συνήθης διαδικασία σε αυτήν την περίπτωση (σύμφωνα με αυτόν) είναι service και αντικατάσταση.
Σε περίπτωση που ήσουν εκτός DOA ποιά θα ήταν η διαφορά στη διαδικασία? Καμία. Πάλι service θα πήγαινε και θα έπαιρνες ανακατασκευασμένο.
Άρα ρώτησέ τον τι σου προσφέρει το DOA που υποστηρίζει ότι προσφέρει σε σχέση με την κανονική κάλυψη εγγύησης?
Δημοσίευση 24/11/2014 - 10:15
οπως γραφει στο site του επειδη δεν εχει service τα τηλ. πρεπει να ελεγθουν απο την Infoquest.αρα πως μπορει να καλυψει doa?
Δημοσίευση 24/11/2014 - 10:23
προφανως θα απαντηση πως μετα τον ελενχο και αν διαπιστωθει οντως προβλημα θα παρει καινουργιο και οχι ανακατασκευασμενο !
Δημοσίευση 24/11/2014 - 10:23
οποιος μπλεξει με kaizersop ειναι χαμενος εγω πιο παλια με 4s ειχε κενο μεταξυ πλαισιου κ οθονης το πηρα απογευμα το πηγα πισω πρωι κ δεν μου εδινε καινουριο το d.o.a. που λεει οτι δινει ειναι μονο στα λογια...απο τοτε δεν ξαναπαταω εκει ποτε.το ιδιο καντε κ εσεις
Δημοσίευση 24/11/2014 - 10:36
Πάμε άλλη μια. Το DOA δε το ορίζει ο καθένας όπως του κατέβει ή τον συμφέρει.
Μη κάνετε τη χάρη σε κανέναν. Και αυτοί ο,τι αρπάξουμε είναι.
Μα έτσι και αλλιώς, έχει δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών.
Ποιος ενδιαφέρεται για το doa που και καλά δίνουν....
Είναι τρομερό να μην μπορούμε να χωνέψουμε τα δικαιώματά μας!!! (δεν το λέω για εσένα, είσαι ο μόνος εδώ μέσα που τα φωνάζεις συστηματικά).
Δημοσίευση 24/11/2014 - 15:44
οποιος μπλεξει με kaizersop ειναι χαμενος εγω πιο παλια με 4s ειχε κενο μεταξυ πλαισιου κ οθονης το πηρα απογευμα το πηγα πισω πρωι κ δεν μου εδινε καινουριο το d.o.a. που λεει οτι δινει ειναι μονο στα λογια...απο τοτε δεν ξαναπαταω εκει ποτε.το ιδιο καντε κ εσεις
ποιο καταστημα εννοεις? το kaizershop.gr εννοεις? για να ξερουμε ,γιατί με το kaizer.gr εχει προβλημα ο petrosv
Δημοσίευση 24/11/2014 - 16:00
Δημοσίευση 24/11/2014 - 16:08
αυτο λεω kaizer shop 3ης σεπτεμβριου 1 ομονοιαποιο καταστημα εννοεις? το kaizershop.gr εννοεις? για να ξερουμε ,γιατί με το kaizer.gr εχει προβλημα ο petrosv
Δημοσίευση 24/11/2014 - 16:14
Μα έτσι και αλλιώς, έχει δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών.
Ποιος ενδιαφέρεται για το doa που και καλά δίνουν....
Είναι τρομερό να μην μπορούμε να χωνέψουμε τα δικαιώματά μας!!! (δεν το λέω για εσένα, είσαι ο μόνος εδώ μέσα που τα φωνάζεις συστηματικά).
Θεωρητικά το δικαίωμα της υπαναχώρησης είναι η τελευταία σου λύση.
Εφόσον το κατάστημα υποστηρίζει πως δίνει DOA και θέλει να είναι εντάξει απέναντι σε αυτόν που τα σκάει, θα κάνει το αυτονόητο.
Δυστυχώς όμως τα περισσότερα καταστήματα απο Skroutz ερμηνεύουν το θέμα DOA όπως γουστάρουν.
Και είνα και η άλλη αρνητική αυτή τη φορά διαφορά με τα γνωστά μεγάλα καταστήματα. Εκεί δεν έχει μα, γιατί κτλ. Αντικατάσταση.
0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες