Πήγα χθες Κωτσόβολο, η υπεύθυνη του καταστήματος μου είπε δεν είναι πρόβλημα αυτό, μίλα με την κοπέλα στα κινητά. Η πωλήτρια με είπε να πάω αύριο, Δευτέρα για να μιλήσει με τα κεντρικά. Τι να κάνω; Θεωρητικά δεν έπρεπε να το αλλάξουν αφού έχω DOΑ έως την Τετάρτη; Αν ζητήσω υπαναχώρηση και παραγγείλω άλλο θα πουν κάτι; Γιατί το κιν.είναι με επιδότηση..
Στο μεταξύ τσέκαρα με μία εφαρμογή και είναι TLC κάτι που απευχόμουν και τώρα έχω έναν λόγο ακόμη να θέλω αντικατάσταση. Τι να κάνω;;
Κάτι άσχετο, τo TLC τι είναι ? Επειδή έχω 2 μέλη στην οικογένεια με iphone 6.
Τελευταία επεξεργασία από: wh0ami, 30/12/2014 - 10:33