![Φωτογραφία](http://www.iphonehellas.gr/forum/uploads/profile/photo-thumb-48343.jpg?_r=1419516797)
inFoquest & θεμα με εγγυηση
#16
Δημοσίευση 13/01/2015 - 18:00
Ad
#18
Δημοσίευση 13/01/2015 - 18:21
Καταρχάς αν έχεις αγοράσει απο Apple Store, είναι λίγο δύσκολο να σου κόψουν τιμολόγιο. Ξεκινάμε απο αυτό.
Κατά δεύτερον, ανέκαθεν την ευθύνη της εγγύησης πάντα την είχε και έχει ο πωλητής.
Ο μόνος λόγος που πας εσύ λοιπόν ή εγώ, τη συσκευή στα επίσημα εξουσιοδοτημένα, είναιγια να γλυτώσεις χρόνο.
#19
Δημοσίευση 13/01/2015 - 19:20
#20
Δημοσίευση 13/01/2015 - 19:46
#21
Δημοσίευση 13/01/2015 - 19:56
Και με απόδειξη που το καλύπτουν κανονικά χάρη κάνουν στην ουσία γιατί δέχονται να παίξουν το ρόλο του πωλητή ( ο πωλητής έχει την υποχρέωση παροχής 2ετους εγγύησης).Τι μπλέκεις το τιμολόγιο, αναφέρομαι στο ότι λες ότι πρέπει να πας στον πωλητή, όποτε στην αγορά από AppStore μπορεί να επικαλεστεί να το στείλεις στον πωλητή, μιλάμε όταν κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε ειναι...τεσπα
Τωρα με το τιμολόγιο γιατί το αρνούνται μάλλον είναι θέμα πολιτικής τους , το πιο πιθανό γιατί θα μαζευόταν ένας με μαζικές αγορές και θα τους έστελνε 1000 συσκευές ή δεν ξερω για ποιον άλλον λόγο.
Όσο γι αυτο που σου ειπα περί τιμολογίου απο Apple Store μάλλον εσυ κανεις ότι δεν καταλαβαίνεις . Με απόδειξη απο Apple Store αναλαμβάνουν κανονικά .
#22
Δημοσίευση 13/01/2015 - 19:56
Τι μπλέκεις το τιμολόγιο, αναφέρομαι στο ότι λες ότι πρέπει να πας στον πωλητή, όποτε στην αγορά από AppStore μπορεί να επικαλεστεί να το στείλεις στον πωλητή, μιλάμε όταν κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε ειναι...τεσπα
Εσύ κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.
Σε περίπτωση που έχεις τιμολόγιο η αγορά έγινε σίγουρα από Ελλάδα οπότε μια χαρά μπορείς να πας στον πωλητή.
Εάν έχεις απόδειξη σε δέχεται κανονικά η Infoquest. Αλλά μάλλον ευκαιρία έψαχνες να πιαστείς από την αρχή.
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 13/01/2015 - 19:57
#23
Δημοσίευση 13/01/2015 - 20:12
http://www.myphone.g...ad.php?t=385624
Το μελος με username:robby
#24
Δημοσίευση 13/01/2015 - 20:13
Τι μπλέκεις το τιμολόγιο, αναφέρομαι στο ότι λες ότι πρέπει να πας στον πωλητή, όποτε στην αγορά από AppStore μπορεί να επικαλεστεί να το στείλεις στον πωλητή, μιλάμε όταν κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε ειναι...τεσπα
Δε το λέω εγώ. Ο νόμος το λεέι. Στο ξαναλέω. Το οτι πας εσύ απευθείας το κάνεις μόνο για να γλυτώσεις χρόνο.
Το ποιός δε καταλαβαίνει ασ'το.
#25
Δημοσίευση 13/01/2015 - 20:57
Αυτό με το τιμολόγιο δεν το ήξερα, πήρα από σκρουτζομάγαζο iPhone 6 UK με τιμολόγιο.
Αν δηλαδή τώρα το ''πουλήσω'' στη γυναίκα μου με απόδειξη θα έχει και δεύτερο χρόνο αλλιώς εγώ όχι;;;
Τι χαζομάρα είναι αυτό πάλι;
Ο νόμος δεν διαχωρίζει το τιμολόγιο από την απόδειξη!
#26
Δημοσίευση 13/01/2015 - 21:53
Παιδί μου λες ότι για κάλυψη 2ετιας πρέπει να το στείλει ο πωλητής κ όχι κατευθείαν στην ινφοκουεστ;;;; Ναι η όχι ;Δε το λέω εγώ. Ο νόμος το λεέι. Στο ξαναλέω. Το οτι πας εσύ απευθείας το κάνεις μόνο για να γλυτώσεις χρόνο.
Το ποιός δε καταλαβαίνει ασ'το.
Λες ναι, κ σου λέω εγώ αν το χεις πάρει με απόδειξη από απλστορ, γιατί στο δέχεται κ δεν σου λέει να το στείλεις στον πωλητή (απλστορ)...
Έλεος πια,; Επίτηδες το κάνετε, λες κ έχουμε όρεξη να κάνουμε τους ξερόλες, δεν είμαστε παιδάκια ρε, 40 χρόνων άνθρωποι...
#27
Δημοσίευση 13/01/2015 - 22:00
Παιδί μου λες ότι για κάλυψη 2ετιας πρέπει να το στείλει ο πωλητής κ όχι κατευθείαν στην ινφοκουεστ;;;; Ναι η όχι ;
Λες ναι, κ σου λέω εγώ αν το χεις πάρει με απόδειξη από απλστορ, γιατί στο δέχεται κ δεν σου λέει να το στείλεις στον πωλητή (απλστορ)...
Έλεος πια,; Επίτηδες το κάνετε, λες κ έχουμε όρεξη να κάνουμε τους ξερόλες, δεν είμαστε παιδάκια ρε, 40 χρόνων άνθρωποι...
Και με απόδειξη που το καλύπτουν κανονικά χάρη κάνουν στην ουσία γιατί δέχονται να παίξουν το ρόλο του πωλητή ( ο πωλητής έχει την υποχρέωση παροχής 2ετους εγγύησης).
Τωρα με το τιμολόγιο γιατί το αρνούνται μάλλον είναι θέμα πολιτικής τους , το πιο πιθανό γιατί θα μαζευόταν ένας με μαζικές αγορές και θα τους έστελνε 1000 συσκευές ή δεν ξερω για ποιον άλλον λόγο.
Όσο γι αυτο που σου ειπα περί τιμολογίου απο Apple Store μάλλον εσυ κανεις ότι δεν καταλαβαίνεις . Με απόδειξη απο Apple Store αναλαμβάνουν κανονικά .
#28
Δημοσίευση 13/01/2015 - 22:05
Παιδί μου λες ότι για κάλυψη 2ετιας πρέπει να το στείλει ο πωλητής κ όχι κατευθείαν στην ινφοκουεστ;;;; Ναι η όχι ;
Λες ναι, κ σου λέω εγώ αν το χεις πάρει με απόδειξη από απλστορ, γιατί στο δέχεται κ δεν σου λέει να το στείλεις στον πωλητή (απλστορ)...
Έλεος πια,; Επίτηδες το κάνετε, λες κ έχουμε όρεξη να κάνουμε τους ξερόλες, δεν είμαστε παιδάκια ρε, 40 χρόνων άνθρωποι...
Φίλε νοιώθω πολύ χαζός...δε μπορώ να καταλάβω τι λές...ειλικρινά έτσι
#29
Δημοσίευση 13/01/2015 - 22:06
Και με απόδειξη που το καλύπτουν κανονικά χάρη κάνουν στην ουσία γιατί δέχονται να παίξουν το ρόλο του πωλητή ( ο πωλητής έχει την υποχρέωση παροχής 2ετους εγγύησης).
Τωρα με το τιμολόγιο γιατί το αρνούνται μάλλον είναι θέμα πολιτικής τους , το πιο πιθανό γιατί θα μαζευόταν ένας με μαζικές αγορές και θα τους έστελνε 1000 συσκευές ή δεν ξερω για ποιον άλλον λόγο.
Όσο γι αυτο που σου ειπα περί τιμολογίου απο Apple Store μάλλον εσυ κανεις ότι δεν καταλαβαίνεις . Με απόδειξη απο Apple Store αναλαμβάνουν κανονικά .
Εγω που εχω αποδειξη απο apple store Αγγλιας αν χρειαστει στο 2ο χρονο κατι αναλαμβανει κανονικα η infoquest?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες