Με απόδειξη δεν έχεις πρόβλημα.
Ευχαριστω. Το ειχα απορια.
Δημοσίευση 13/01/2015 - 22:08
Με απόδειξη δεν έχεις πρόβλημα.
Δημοσίευση 13/01/2015 - 22:11
Παιδί μου λες ότι για κάλυψη 2ετιας πρέπει να το στείλει ο πωλητής κ όχι κατευθείαν στην ινφοκουεστ;;;; Ναι η όχι ;
Λες ναι, κ σου λέω εγώ αν το χεις πάρει με απόδειξη από απλστορ, γιατί στο δέχεται κ δεν σου λέει να το στείλεις στον πωλητή (απλστορ)...
Έλεος πια,; Επίτηδες το κάνετε, λες κ έχουμε όρεξη να κάνουμε τους ξερόλες, δεν είμαστε παιδάκια ρε, 40 χρόνων άνθρωποι...
Γενικότερα η εγγύηση είναι υποχρέωση του πωλητή. Αυτό όμως δε σου αναιρεί οτι μπορείς να το πας εσύ.
Αυτό μπορείς να το συνειδητοποιήσεις ή μπα?
Επίτηδες προφανώς το κάνεις εσύ που δε διαβάζεις τι σου 'χουν γράψει πιο πάνω. Το κόβω εδώ γιατί όρεξη δεν έχω ούτε 'γω.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 13/01/2015 - 22:11
Δημοσίευση 13/01/2015 - 23:16
Καλησπερα σας, εχω ενα iphone 5 και εχει περασει ο πρωτος χρονος εγγυησης και θελω να το στηλω στην infoquest για να αντικαταστησει το wifi που δεν πιανει..
Αρχικα τους πειρα τηλ και μ ρωτησαν αν ειναι εχω αποδειξη ή τιμολογιο και μου ειπαν οτι αφου εχω τιμολογιο δεν μπορει να γινει το δωρεαν service της διετους εγγυησης..
Τ κανω ρ γαμωο ξερει κανει τιποτα γτ ειναι και γερο προβλημα?
Δημοσίευση 14/01/2015 - 01:51
Σε παρακαλώ μην μπερδεύεις τον κόσμο.
Τα όσα λες ισχύουν μόνο εάν δεν έχει παρέλθει ο πρώτος χρόνος από την ημερομηνία ενεργοποίησης της συσκευής.
Η διετία ορίζεται από την ημερομηνία αγοράς και όχι πρώτης ενεργοποίησης και είναι απαραίτητο το παραστατικό αγοράς για να αποδείξεις το πότε έγινε η αγορά.
Ναι μεν η Apple ίσως να μπορεί να δει το πότε ενεργοποιήθηκε πρώτη φορά ένα τηλέφωνο ακόμα και μετά την πάροδο ενός χρόνου από την πρώτη του ενεργοποίηση, αλλά επιλέγει να μην το κάνει και απαιτεί την απόδειξη. Δεν κάνει κάτι παράτυπο ή παράνομο.
Δημοσίευση 14/01/2015 - 03:01
Καλησπερα σας και ευχαριστω για τα οσα γραψατε!
Αυτο που εχω στα χερια μου αναφερεται πανω στο χαρετι ως (Δ. Αποστολης Τιμολογιο με επωνυμια)..
Ακομη μιλησα με το καταστημα δηλ το Galaxy Store οπου και αγορασα το iphone και μου ειπαν οτι εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι εφοσον εχει περασει ο πρωτος χρονος εγγυησης γι αυτο καλητερα να απευθυνθεις σε infoquest, οπου μου εδωσαν και το τηλ γ ν επικοινωνισω..
Το θεμα ειναι επειδη βλεπω να μην βγαζω ακρη μ ολα αυτα για το λογο οτι ειμαι απο Ξανθη και ελεγα να το στηλω με courier μεχρι τα κεντρικα της infoquest τι με προτρεπετε να κανω??
Επισης να επισημανω οτι ο σκοπως μου ηταν ν χρησιμοποιησω την 2ετη εγγυηση, με δηθεν οτι η συσκευη εχει προβλημα με μπαταρια, ετσι ωστε να μου δωσουν καποιο ανακατασκευασμενο διοτι η πραγματικη αιτια ειναι οτι εχει θεμα το wifi και πρεπει να αλαχτει το chip πανω στη μητρικη, οποτε καταλαβαινεται δουλεια κ χρημα π δεν αξιζει ν δωσω γ ενα 5αρι ποια...
Δημοσίευση 14/01/2015 - 08:54
Μιας και μιλάμε για 5άρι, έχεις τσεκάρει αν είναι στο πρόγραμμα αντικατάστασης για την μπαταρία?
Δημοσίευση 14/01/2015 - 10:18
Για κοιταξτε αυτο το θρεντ περι τιμολογιου και εγγυησης:
http://www.myphone.g...ad.php?t=385624
Το μελος με username:robby
ουσιαστικά εδώ βρίσκεται κι η απάντηση.
Δημοσίευση 14/01/2015 - 13:37
Μιας και μιλάμε για 5άρι, έχεις τσεκάρει αν είναι στο πρόγραμμα αντικατάστασης για την μπαταρία?
Ναι δεν ειμαι μεσα γιατι το ειχα αγορασει λιγο ποιο μετα οποτε κ συμφωνα με το S/N ειμαι εκτος
Δημοσίευση 15/01/2015 - 00:51
Καλησπερα σας και ευχαριστω για τα οσα γραψατε!
Αυτο που εχω στα χερια μου αναφερεται πανω στο χαρετι ως (Δ. Αποστολης Τιμολογιο με επωνυμια)..
Ακομη μιλησα με το καταστημα δηλ το Galaxy Store οπου και αγορασα το iphone και μου ειπαν οτι εμεις δεν μπορουμε να κανουμε κατι εφοσον εχει περασει ο πρωτος χρονος εγγυησης γι αυτο καλητερα να απευθυνθεις σε infoquest, οπου μου εδωσαν και το τηλ γ ν επικοινωνισω..
Το θεμα ειναι επειδη βλεπω να μην βγαζω ακρη μ ολα αυτα για το λογο οτι ειμαι απο Ξανθη και ελεγα να το στηλω με courier μεχρι τα κεντρικα της infoquest τι με προτρεπετε να κανω??
Επισης να επισημανω οτι ο σκοπως μου ηταν ν χρησιμοποιησω την 2ετη εγγυηση, με δηθεν οτι η συσκευη εχει προβλημα με μπαταρια, ετσι ωστε να μου δωσουν καποιο ανακατασκευασμενο διοτι η πραγματικη αιτια ειναι οτι εχει θεμα το wifi και πρεπει να αλαχτει το chip πανω στη μητρικη, οποτε καταλαβαινεται δουλεια κ χρημα π δεν αξιζει ν δωσω γ ενα 5αρι ποια...
Με ποιά ακριβώς αιτιολογία δε μπορούν να το αναλάβουν? Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την εγγύηση και τον 2ο επιπλέον χρόνο και όχι εσύ.
Ακόμα και γι' αυτό που θες να κάνεις, να στείλεις τη συσκευή, είναι ευθύνη του καταστήματος και όχι δική σου.
Εσύ για το WiFi θα το στείλεις. Αυτό είναι και το πρόβλημα εξάλλου.
Δημοσίευση 15/01/2015 - 00:59
Το λινκ που δόθηκε από το Myphone είναι ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΤΑΤΟ σχετικά με το θέμα του τιμολογίου.
Αναλυτικά, ένα μέλος είχε το ίδιο θέμα και μετά από ενέργειες με τον συνήγορο του καταναλωτή βρήκε το δίκιο του.
Σου επισυνάπτω ακριβώς τα μηνύματά του ώστε να μπορέσεις να δεις την πορεία (η όλη ιστορία έγινε τον Νοέμβριο του 2014 και κράτησε περίπου 45 ημέρες):
Καλημέρα
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Είμαι κάτοχος ενός Iphope 5, το οποίο το τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να κάνει επανεκκινήσεις, με κάθετες γραμμές κατά μήκος της οθόνης τη στιγμή της επανεκκίνησης. Αφού έκανα οτιδήποτε σχετικό με reflashing, reseting κλπ, το πρόβλημα συνεχίζει.
Το πήγα στην Ιsystem η οποία αρνήθηκε την επέκταση εγγύησης των 2 ετών επειδή το τηλέφωνο είναι αγορασμένο με τιμολόγιο, και όχι με απόδειξη.
Το τηλέφωνο είναι αγορασμένο τον Μάιο του 2013.
Δεν μπορώ να καταλάβω τη όρος εγγύησης είναι αυτός και πως μπορεί να αφαιρεί το δικαίωμα εγγύησης σε αγοραστές με τιμολόγιο, και να ισχύει μόνο σε αγοραστές με απόδειξη λιανικής!
Το τηλέφωνο είναι ακόμη στην Ιsystem και πρόκειται να το παραλάβω σήμερα.
Έχω κάνει σχετικές ενέργειες με "Προστασία καταναλωτή" και δεν σκοπεύω να το αφήσω έτσι.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό θα εκτιμούσα μια πρόσθετη πληροφορία.
Ευχαριστώ.
Γεια σας
Παρέλαβα το Iphone ανεπισκεύαστο, αλλα ζητησα και μου έγραψαν σαν αιτιολογία αυτό που μου ανέφεραν, ότι ειναι εκτός πρόσθετης εγγυησης μια και είναι αγορασμένο με τιμολόγιο.
Εχω κάνει επώνυμη αναφορά (καταγγελία), και στην προστασία καταναλωτή, και στο συνήγορο του καταναλωτή.
Μου είπαν απο εκει τηλεφωνικά ότι θα μελετήσει νομικός το αιτημα μου και θα μου απαντησουν με επιστολή.
Θα σας ενημερώσω.
Προς πληροφόρηση σας..
Σε σημερινή επικοινωνία με την υπηρεσία προστασίας καταναλωτή, μου είπαν ότι η αίτηση μου (11-11-2014), πρωτοκολλήθηκε την 19-11-2014 και σε λίγες μέρες θα την αναλάβει κάποιος από τους ειδήμονες προς διεκπεραίωση.
Αναμένω λοιπόν, και έπεται συνέχεια.
Ευχαριστώ
Γεια σας.
Ήθελα να σας πληροφορήσω ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτής έκανε πολύ καλά τη δουλειά του!
Πριν 2 βδομάδες έλαβα την κοινοποίηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, που έκανε προς την Aplle και το κατάστημα που αγόρασα το Iphone.
Μετά από 2 μέρες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ευγενικά να πάω σε όποιο κατάστημα τους, με βολεύει το τηλέφωνο, για αντικατάσταση.
Σήμερα μετά από 14 μέρες το παρέλαβα καινούργιο με τις ζελατίνες του.
-Για αυτό μη "μασάτε" αν σας πουν ότι δεν έχετε πρόσθετη εγγύηση σε περίπτωση που δεν έχετε αγοράσει το προϊόν με απόδειξη λιανικής, και το έχετε πάρει όπως εγώ με τιμολόγιο.
Φαίνεται ότι το παίζουν…. αν τσιμπήσει το ψάρι, είναι σε όφελός τους.
Φυσικά δεν παρέλειψα να επισκεφθώ και το Service της Apple και να τους πω ότι αδικα κτυπιόντουσαν ότι δεν πρόκειται να βρω το δίκιο μου οπου και να πήγαινα.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες