Το θεμα ειναι οτι η apple υποστηριζει στη σελιδα της οτι η σειρα του κινητου μου(A1549) ειναι ΜΟΝΟ για την αγορα της βορειου και νοτιου Αμερικης και οτι η αλλη σειρα A1586 ειναι και για Αμερικη και για Ευρωπη. Αυτο και μονο σημαινει οτι καποια τροποποιηση εχει γινει. Ετσι νομιζω εγω
Σωστό.
Παρακάτω θα τεκμηριώσω το γιατί.
Οποιος ξερει ας μου πει παρακαλω καποιο email επισημο της apple εξωτερικου που υπαγεται το apple support το Ελληνικο. Δεν μπορει η apple στην Ελλαδα να ´´νιπτει τας χειρας της´´
Αν και είσαι σε σωστό δρόμο πλέον (δικηγόρος) πάρε και το email από τα κεντρικά της Apple στην Ευρώπη, έτσι για να τους ενημερώσεις τι παίζεται και εδώ στο ελλαδισταν με την αντιπροσωπεία τους.
Apple European Headquarters (Ιρλανδια)
Παιδια καλησπερα
Δουλευω κιολας για αυτο αργησα. Δεν εχει θεσπισει ακομα ο Συριζα iphoneαδεια εργασιας :-) Λοιπον .Αρχικα μιλησα με γενικη γραμματεια καταναλωτη. Σε γενικες γραμμες μου ειπαν δεν ειναι παρανομη η παραεισαγωγη χωρις να μπορουν να πουν και για την συγκεκριμενη λογω AT&T, αλλα ειναι παρανομη η ΜΗ γνωστοποιηση της στον αγοραστη. Παντως εκτιμουν οτι θα γινει αντικατασταση απο Κωτσοβολο . Πηγα επισης στην infoquest και πηρα πισω το κινητο. Off the record μου ειπαν οτι εχουν ξαναγινει τετοια περιστατικα με εσωτερικως πειραγμενα iphone και οτι το δικο μου δεν το αναγνωριζε καν το online συστημα service της apple(αυτα για να μαθαινουν μερικοι που λενε οτι τα iphones αποκλειεται να ανοιγονται).Η infoquest μου εδωσε και χαρτι που γραφει οτι η συσκευη ειναι εκτος service λογω παρεμβασης στο εσωτερικο της απο μη εξουσιοδοτημενο προσωπο.Στην αρχη μου ζητουσαν τηλεφωνικως 20 ευρω για τον ελεγχο αλλα αφου πηγα απο εκει και τους ειπα ξανα την ιστορια δεν μου ζητησαν τιποτα. Και τελος πηρε τηλ ο δικηγορος μου τον Κωτσοβολο(δεν ηθελα να παω απο εκει γιατι σιγουρα θα παρεκτρεπομουν)και μιλησε με τον διευθυντη του καταστηματος. Θα εξετασει το ζητημα και θα μας ενημερωσει μεχρι αυριο. Ευχομαι να πει οκ για καινουρια(οχι refurbished) συσκευη γιατι τοτε θα παρεκτραπω πληρως.Για να δουμε
... Εδώ λοιπόν να ξαναπάρω την πρώτη παράγραφο που άφησα στην μέση.
Είχα παλιά παρόμοιο πρόβλημα με 5αρι US. Μαγαζάτορας επίσημα πούλησε αμερικάνικο σε φίλη μου, για eu/γαλλικό. (μένω Γαλλία).
Όταν λοιπόν με το 'καλό' του έτυχε προβληματάκι, (καμένο πίξελ στην κάμερα) ποιος πιστεύτε ότι θα έπρεπε να το φτιάξει, αντικαταστήσει;;
Ο μαγαζάτορας θα πείτε οι μεν, η Αππλ οι δε, η Αππλ σε συνεργασία με τον μαγαζάτορα οι υπόλοιποι.
Έλα όμως που ο ένας έριχνε το μπαλάκι στον άλλον, όπως στην περίπτωση του φίλου μας!
Αφού ανέλαβα προσωπικά την υπόθεση της, έμαθα ότι ναι μεν υπάρχει εγγύηση, αλλα έλα όμως που η Αππλ χωρίζει τα τηλέφωνα της (σε 4 ηπείρους) νομοθετικά!
Άλλοι οι νόμοι για τα iPhone's που είναι για Ωκεανία, άλλοι για Κινα, άλλοι για Ευρώπη, και άλλοι για US (N/S).
Απλα δλδ αυτό που έγινε ήταν ότι ενώ το τηλέφωνο καλυπτόταν τεχνικά από την διεθνή εγγύηση της Αππλ, παρουσιάστηκε αυτό το μικρό τεχνικό πρόβλημα, που άλλαξε τα πάντα στην εγγύηση.
Χάλασε η κάμερα όπως προανάφερα, και αφού λοιπόν δεν είχαν επίσημα εντολή να αλλάξουν την κάμερα στα 5αρια (δεν είχαν ανταλλακτικό κάμερας γενικά) αλλάζαν αυτομάτως όλο το τηλέφωνο.
Κουλ λέω εγώ, και πάω να το αλλάξω με την φίλη μου σε Αππλ στορ κατευθείαν.
Έλα όμως που εκεί μας λένε ότι το τηλ. είναι US, (Verizon) και ναι μεν μπορεί να είναι ξεκλείδωτο επίσημα και ότι άλλο θες, αλλα δυστυχώς στην Ευρώπη (δλδ σε όλα τα Αππλ στορ της) δεν πουλάνε αμερικάνικα, οπότε δεν μπορούν να το αλλάξουν με κανένα άλλο, μιας που δεν μπορούν να το δικαιολογήσουν στο στοκ τους. Βάζοντας δλδ το IMEI θα τους βγάλει αμερικάνικο, και θα τους μπλοκάρει, απορρίψει την αντικατάσταση.
(εδώ το ''δεν το αναγνώριζε καν το online σύστημα service της apple'' )
Και η μόνη λύση είναι να δεις με τον πάροχο στην Αμερική, για να σου το αλλάξει! Τρέχα ψάξε το αυγο και κούρευτο δλδ!
Για να μην μακρηγορώ, και μετά από αρκετά μειλ και τηλεφωνήματα στα κεντρικά της Αππλ στην Γαλλια, και αφού είχα την τύχη να πέσω και σε έναν Έλληνα υπάλληλο που με προώθησε στο κατάλληλο άτομο (υπεύθυνη πωλήσεων Γαλλίας), και μετά από μερικά 'κλαψουρίσματα΄, με ειδική απόφαση του σελ μάνατζερ Ευρώπης, και με κατ΄ εξαίρεση εντολή, δεχτήκαν, και αυτό είναι προς τιμην τους μιας που δεν είχαν καμια υποχρέωση, να τους στείλω το US τηλ. πίσω, και μόλις το παραλάβουν να μου στείλουν ένα καινούργιο σφραγισμένο ευρωπαϊκό.
Και έτσι και έγινε.
Όλη αυτή η ταλαιπώρια τελικά, για έναν US iPhone, που δεν θα έπρεπε να πωλείται καν στην Ευρώπη.
Καλή τύχη φιλε μου, και κρατα μας ενήμερους.
Έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου.
Τελευταία επεξεργασία από: iLuxus, 10/02/2015 - 00:04