[Solved] Βοηθεια για απατη εισαγωγης iPhone 6 απο μεγαλη ελληνικη εταρεια ηλεκτρικων ειδων
Η καλύτερη απάντηση
Larsad , 24/02/2015 - 07:47
Ενταξει παιδια. Ο Κωτσοβολος μου εδωσε καινουριο ελληνικο iphone το οποιο μεχρι στιγμης δουλευει μια χαρα απλα δεν το εγραψα γιατι εχω καποια αλλα προβληματα οικογενειακα. Ο προμηθευτης εφταιγε μαλλον και οχι ο ιδιος ο Κωτσοβολος. Σας ευχαριστω ολους
Δείτε το πλήρες μήνυμα
#31
Δημοσίευση 07/02/2015 - 14:07
Ad
#32
Δημοσίευση 07/02/2015 - 14:26
Ο Κωτσόβολος απο τις πρώτες μέρες έφερνε US συσκευές. Εσένα αυτό δε σε απασχολεί καθόλου.
Απο 'κει και πέρα, υπεύθυνος για την εγγύηση και το Service της συσκευής είναι ο πωλητής. Δεν είναι δική σου δουλειά αυτό.
Το οτι εσύ, εγώ ο καθένας, επιλέγει να το πάει μόνος του, μόνο για να κερδίσει χρόνο.
Συνεπώς, μιλάς μόνο με Κωτσόβολο. Να το πας απο 'κει σήμερα κιόλας. Μη το αφήνεις.
#33
Δημοσίευση 07/02/2015 - 14:55
#35
Δημοσίευση 07/02/2015 - 15:25
#36
Δημοσίευση 07/02/2015 - 15:28
#37
Δημοσίευση 07/02/2015 - 15:34
Ναι και εγώ θα συμφωνουσα με αυτό που λες αλλά δεν είναι έτσι. Αν αγορασεις iPhone κινητό σαν τουρίστας από Αμερικη η Γερμανία και χαλάσει στην Ελλάδα το αναλαμβάνει η infoquest αν έχεις εγγύηση. Δεν σου λέει στείλε το πίσω στον πωλητη. Αυτό έχει υπογράψει με την apple
Μιλάς για διαφορετική περίπτωση που δεν έχει καμιά σχέση με τα παραπάνω. Εσύ δε πήγες εξωτερικό
Εγώ πολύ απλά σου αναφέρω τι λέει ο νόμος και η Apple δεν έχει υπογράψει τίποτα.
#38
Δημοσίευση 07/02/2015 - 15:38
#39
Δημοσίευση 07/02/2015 - 15:58
#40
Δημοσίευση 07/02/2015 - 16:02
Τωρα η ιστορία που αναφέρεις οτι το τηλέφωνο εχει ανοιχτεί ειναι πολύ περίεργη όντως αλλα για μένα καλύτερα που πήγες info quest πρώτα γιατι αν πήγαινες Κωτσόβολο μπορεί να σου κάνανε καμία πρόχειρη επισκευή και να στο ξαναπασαρανε.
#41
Δημοσίευση 07/02/2015 - 16:16
Φυσικά και έχει σχέση και λέγεται διεθνής εγγύηση. Μάθε τι είναι αυτό. Και προφανώς η infoquest έχει υπογράψει με την apple αφού καλύπτει τα κινητά της επίσημα. Αλλιώς δεν θα αναλάμβανε ούτε το δικο μου
Συνεχίζεις και μπερδεύεις τα πράγματα. Δε σου είπα οτι δε θα αναλάβει να στο καλύψει η InfoQuest και η κάθε InfoQuest.
Αυτό που σου λέω είναι οτι όλο αυτό το αναλαμβάνει ο πωλητής. Ειναι δική του αρμοδιότητα να στείλει και να βρεί λύση για τη συσκευή.
Και κάτσε εσύ μετά να προσπαθείς να εξηγείς στο οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο εδώ τη μακακία που έκανε αυτός που σου πούλησε τη συσκευή για λογ/σμό του.
Καλή τύχη εύχομαι.
#42
Δημοσίευση 07/02/2015 - 16:37
Λείπει η κάμερα ας πούμε; Τι;
Εύχομαι καλή τύχη πάντως αδερφέ.
Μια φορά Εύζων, για πάντα Εύζων!
#43
Δημοσίευση 07/02/2015 - 16:54
Το θέμα είναι απλό.
Ο Κωτσόβολος από την αρχή έκανε αυτήν την μπαμπεσιά.
Ξεσφράγιζε τα αμερικάνικα, τους άλλαζε φορτιστη και τα ξανασφράγιζε.
Αυτό και μόνο αυτό ήταν το μόνο μεμπτό. Και για αυτό μπορείς να πας και να τους κάνεις φασαρία μέσα στο μαγαζί και να απαιτήσεις την αλλαγή επιτόπου.
Από κει και πέρα εφόσον το τηλέφωνο στο πούλησε ο Κωτσόβολος (ελληνική εταιρεία) και σου έκοψε απόδειξη (με το ελληνικό του ΑΦΜ), το τηλέφωνο αυτόματα έχει 2 χρόνια εγγύηση και στην ουσία "βαφτίζεται" ελληνικό.
Η ελληνική νομοθεσία (που είναι ΠΑΝΩ από ΟΤΙ και να λέει η κάθε Apple) λέει ότι υπεύθυνος να σου παρέχει την εγγύηση είναι ο πωλητής και όχι η εταιρεία ή η Infoquest κλπ.
Εσύ λοιπόν πρέπει να πας το τηλέφωνο εκεί που το πήρες.
Όπως σου είπε και ο Νίκος, η Infoquest για λόγους απλής εξυπηρέτησης και οικονομίας χρόνου, δέχεται να τους πας το τηλέφωνο και εσύ.
Παρόλα αυτά αν αύριο αποφασίσει να μην τα δέχεται από τους ιδιώτες που έχουν αγοράσει εντός Ελλάδος (όπως γινόταν πριν 6 μήνες) δεν μπορεί κανείς να της πει κάτι.
Όσον αφορά τα αμερικάνικα και τα ευρωπαϊκά κλπ, σου ξαναλέω ότι ΚΑΜΙΑ απολύτως διαφορά δεν έχουν τα τηλέφωνα.
Εάν τα τηλέφωνα προορίζονταν ΜΟΝΟ για την αμερικάνικη αγορά με την έννοια που εννοείς εσύ, δε θα λειτουργούσαν στην Ελλάδα.
Είναι πλήρως λειτουργικά και εδώ, δουλεύουν πλήρως με όλα τα ελληνικά δίκτυα.
Να στο εξηγήσω και αλλιώς, αν ο Κωτσόβολος πούλαγε το τηλέφωνο σαν US, δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Το μεμπτό είναι ότι πούλησε κάτι ενώ το περιέγραφε σαν κάτι άλλο. Ίδιες οι δυνατότητες μεν, αλλά άλλο πράγμα. Και αυτό σου δίνει το δικαίωμα να τους την πεις και να ζητήσεις αλλαγή. Καλό θα ήταν βέβαια να είχε γίνει εντός των πρώτων 14 ημερών από την αλλαγή, αλλά και πάλι δεν έγινε κάτι.
Όλα τα παραπάνω φυσικά στα λέω ανεξάρτητα από την όλη ιστορία με την Infoquest που υποστηρίζει ότι το τηλέφωνο έχει ανοιχτεί.
Εκεί όπως σου ξαναείπα θα πρέπει να ζητήσεις φωτογραφίες.
Αλλά η άποψή μου είναι ότι πρώτα πρέπει να προσπαθήσεις με φασαρία εντός του Κωτσόβολου να πάρεις καινούριο σφραγισμένο τηλέφωνο ή τα λεφτά σου πίσω επιτόπου.
#44
Δημοσίευση 07/02/2015 - 17:14
υπαρχει και αυτη η λυση βεβαια.....
#45
Δημοσίευση 07/02/2015 - 18:20
υπαρχει και αυτη η λυση βεβαια.....
Αρκεί να μην ξεχάσεις για ποιό λόγο θα καταφύγεις σε αυτή!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες