Από κάποιο scroutzomagazo που θέλω να αγοράσω το iphone 6 παίζει να έχω τα ίδια προβλήματα ? δεδομένου ότι κάνουν παραεισαγωγή και αυτοί. Έχεις αγοράσει κάποιος iphone από scroutzomagazo? και από πιο?
[Solved] Βοηθεια για απατη εισαγωγης iPhone 6 απο μεγαλη ελληνικη εταρεια ηλεκτρικων ειδων
Η καλύτερη απάντηση
Larsad , 24/02/2015 - 07:47
Ενταξει παιδια. Ο Κωτσοβολος μου εδωσε καινουριο ελληνικο iphone το οποιο μεχρι στιγμης δουλευει μια χαρα απλα δεν το εγραψα γιατι εχω καποια αλλα προβληματα οικογενειακα. Ο προμηθευτης εφταιγε μαλλον και οχι ο ιδιος ο Κωτσοβολος. Σας ευχαριστω ολους
Δείτε το πλήρες μήνυμα
#286
Δημοσίευση 22/02/2015 - 18:43
Ad
#287
Δημοσίευση 22/02/2015 - 18:48
#288
Δημοσίευση 22/02/2015 - 18:59
Από κάποιο scroutzomagazo που θέλω να αγοράσω το iphone 6 παίζει να έχω τα ίδια προβλήματα ? δεδομένου ότι κάνουν παραεισαγωγή και αυτοί. Έχεις αγοράσει κάποιος iphone από scroutzomagazo? και από πιο?
Το μόνο δεδομένο εκεί είναι οτι μιλάμε για συσκευές παραεισαγωγής.
Το μόνο που πρέπει να κοιτάξεις να βεβαιωθείς είναι για το DOA. Αν και θα σε καλύψει η υπαναχώρηση.
#289
Δημοσίευση 22/02/2015 - 19:04
Το μόνο δεδομένο εκεί είναι οτι μιλάμε για συσκευές παραεισαγωγής.
Το μόνο που πρέπει να κοιτάξεις να βεβαιωθείς είναι για το DOA. Αν και θα σε καλύψει η υπαναχώρηση.
τι ακριβώς είναι η υπαναχώρηση?
#291
Δημοσίευση 22/02/2015 - 19:09
Εντός 14 ημερών για οποιδήποτε λόγο μπορείς να επιστρέψεις τη συσκευή και τα λεφτα σου πίσω.
εφόσων ισχύει κάτι τέτοιο, ποια ένοια έχει το DOA?
#292
Δημοσίευση 22/02/2015 - 19:15
Η εννοια της υπαναχωρησης ειναι αν κατι δεν σε καλυπτει.
Οι εξυπνοι προφανως εκμεταλλευονται την υπαναχωρηση,εφοσον η συσκευη τους αποδειχτει ελαττωματικη σε μερικα σημεια που δεν εμφανιζονται κατα τον τεχνικο ελεγχο.δηλαδη να μην εχει καλο σημα,η να κανει που και που καποιο restart και οχι σε περιπτωση του να μην εχει καθολου σημα ή να μην δείχνει κάτι η οθόνη.
#293
Δημοσίευση 22/02/2015 - 19:22
Η εννοια του doa ειναι να γινει αλλαγη με καινουριο,εφοσον στο χρονικο περιθωριο που δινεται διαπιστωθει ελαττωματικο.
Η εννοια της υπαναχωρησης ειναι αν κατι δεν σε καλυπτει.
Οι εξυπνοι προφανως εκμεταλλευονται την υπαναχωρηση,εφοσον η συσκευη τους αποδειχτει ελαττωματικη σε μερικα σημεια που δεν εμφανιζονται κατα τον τεχνικο ελεγχο.δηλαδη να μην εχει καλο σημα,η να κανει που και που καποιο restart και οχι σε περιπτωση του να μην εχει καθολου σημα ή να μην δείχνει κάτι η οθόνη.
δεν το γνώριζα και σε ευχαριστώ πολύ.
#294
Δημοσίευση 22/02/2015 - 19:38
εφόσων ισχύει κάτι τέτοιο, ποια ένοια έχει το DOA?
Το θέμα είναι πως στα Skroutz-ομαγαζα έχει χαθεί η έννοια του DOA.
Το πολύ 2, άντε 3 να δίνουν DOA με τη πραγματική έννοια του όρου. Οι περισσότεροι έχουν τη καραμέλα πλέον του "παει InfoQuest και ο,τι μας πουν"
Εκεί θα σε καλύψει η υπαναχώρηση.
#295
Δημοσίευση 22/02/2015 - 19:42
#296
Δημοσίευση 22/02/2015 - 20:04
δεν το γνώριζα και σε ευχαριστώ πολύ.
Φιλε μου ειτε το παρεις απο καποια μεγαλη αλυσιδα ειτε απο καποιο σκρουτζομαγαζο τις ιδιες πιθανοτητες εχεις να πεσεις σε ελλατωματικη συσκευη εκτος και πας κατευθειαν απο επισημο μαγαζι της Απλ και το πληρωσεις χρυσαφι σε σχεση με 2-3 αξιοπρεπη μαγαζια που ισως υπαρχουν στο σκρουτζ.Η διαφορα ειναι οτι εκει θα σε εξυπηρετησουν αμεσα σε σχεση με τα σκρουτζομαγαζα.
Θα σου ελεγα να το αγορασεις σφραγισμενο απο κανενα φορουμ σαν κι αυτο με αγοραπωλησιες αλλα δυστυχως εχει στηθει ενα τεραστιο δικτυο απο πωλητες των σκρουτζομαγαζων οποτε παλι θα εμπλεκες...
Οχι οτι με νοιαζει κι εγω απο φορουμς αγοραζω αλλα δεν αγχωνομαι για το τι θα γινει αν πεσω σε μια ελλατωματικη συσκευη.
#297
Δημοσίευση 22/02/2015 - 20:19
Δεν το θεωρείς λογικό να παει στην infoquest για να διαπιστωθει το οποίο πρόβλημα και μετα σφραγισμένο; Να ειναι στην κρίση του πωλητή; Δεν το λέω για να υπερασπιστώ το οποίο μαγαζί απλα μου φαίνεται λογικό. Στο gadget shop που ρώτησα ετσι το κανουν. Δεν λέω για τα μαγαζιά οι εννοούν να μην ανοίγει καν.
Μη πέφτετε σε αυτή τη λογική...
Απο την άλλη, μη πας μακριά.. Στα μεγάλα και γνωστά καταστήματα γιατί δε σου λένε το ίδιο? Ο πωλητής είναι υπεύθυνος στο θέμα της εγγύησης και όχι το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο.
Αυτό είναι το μεγάλο μείον στο Skroutz. Ερμηνεύουν όπως θέλουν αυτό το κομμάτι πατώντας στην άγνοια του κόσμου.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 22/02/2015 - 20:20
#298
Δημοσίευση 22/02/2015 - 20:27
Από τους καλύτερους και πληρέστερους ορισμούς του DOA σε ελληνικά ιντερνετικά μαγαζιά:
Υπηρεσία DOA (Dead On Arrival)
Το e-shop.gr θωρακίζει τις αγορές σας: Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
- Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του
- Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ
- Για τα e-shop points των Αθηνών (Αχαρνές, Καλλιθέα, Νίκαια, Περιστέρι, Μαρούσι), καθώς και Σταυρούπολης, Ηρακλείου Κρήτης, Πάτρας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτόπου.
- Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή
- Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη
Έτσι γιατί το έχουν κάνει κάποια μαγαζιά ολόκληρη επιστήμη ενώ είναι απλούστατο...
Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 22/02/2015 - 20:27
#299
Δημοσίευση 22/02/2015 - 20:43
Μη πέφτετε σε αυτή τη λογική...
Απο την άλλη, μη πας μακριά.. Στα μεγάλα και γνωστά καταστήματα γιατί δε σου λένε το ίδιο? Ο πωλητής είναι υπεύθυνος στο θέμα της εγγύησης και όχι το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο.
Αυτό είναι το μεγάλο μείον στο Skroutz. Ερμηνεύουν όπως θέλουν αυτό το κομμάτι πατώντας στην άγνοια του κόσμου.
Προσωπικά θα δεχόμουν να παει info για το τυπικό της όλης ιστορίας, δηλαδή να πουν πως "ναι, ειναι ελαττωματικό ". Δέχονται οι άνθρωποι στο gadget shop να σου δώσουν doa ΣΩΣΤΟ αν αποδειχθεί που όντως εχει πρόβλημα.
#300
Δημοσίευση 22/02/2015 - 21:08
Το θέμα είναι πως στα Skroutz-ομαγαζα έχει χαθεί η έννοια του DOA.
Το πολύ 2, άντε 3 να δίνουν DOA με τη πραγματική έννοια του όρου. Οι περισσότεροι έχουν τη καραμέλα πλέον του "παει InfoQuest και ο,τι μας πουν"
Εκεί θα σε καλύψει η υπαναχώρηση.
ποια scroutzomagaza σου δίνουν doa?
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες