Εν όψει της προγραμματισμένης κυκλοφορίας του τον Απρίλιο, η Apple ξεκίνησε την εκπαίδευση των εργαζομένων στα καταστήματά της για τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του Apple Watch αλλά και τις πρακτικές πώλησης που θα πρέπει να ακολουθήσουν.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε ήδη σε αρκετές χώρες συμπεριλαμβανομένης της Μ. Βρετανίας και των ΗΠΑ και αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη ενέργεια της Apple να φέρει το προσωπικό σε μια πρώτη επαφή με το έξυπνο ρολόι. Η εκπαίδευση των εργαζομένων θα λέγαμε πως κρίνεται αναγκαία καθώς το Apple Watch εγκαινιάζει μια νέα και πολύ διαφορετική κατηγορία προϊόντων από αυτά που πωλούνταν μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι καταναλωτές θα μπορούν να δοκιμάζουν τα ρολόγια (χρώματα, λουράκια) μέχρι να βρουν αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα, ωστόσο η διαδικασία θα διαφοροποιείται για τη χρυσή έκδοση 18 καρατίων ‘Apple Watch Edition’ για λόγους ασφαλείας. Τα συγκεκριμένα ρολόγια θα φυλάσσονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, ενώ σε περίπτωση επιστροφής/αντικατάστασης θα υπάρχουν ειδικές ζυγαριές που θα καταμετρούν το βάρος τους.
via Macuser