Καλησπέρα σε όλους. Κατ αρχήν για να μπούμε στο θέμα έχω κάνει copy το post μου από άλλο thread==>
--------------------------
Δημοσίευση 09/03/2015 - 15:48
Καλησπέρες κι από μένα... να πώ κι εγώ την εμπειρία μου από τα sevenspots...
Την περασμένη Τρίτη 3/3, παρέλαβα από φυσικό κατάστημα (Θεσσαλονίκη), ένα iphone 6 64gb silver. Η παραγγελία είχε γίνει την προηγούμενη μέρα, από το eshop τους και απλά συμφωνήσαμε παραλαβή από συγκεκριμένο κατάστημα, που με βόλευε.
Η συσκευή είχε πρόβλημα με την οθόνη το οποίο και παρατήρησα μετά από δυο μέρες χρήσης. Η πάνω μεριά της οθόνης και για περίπου ένα εκτατοστό ήταν πιο σκουρή-κίτρινη οταν απεικόνιζε άσπρο φόντο και κυρίως όχι με φουλ φωτισμό. Πήρα τηλ στα κεντρικά τους και μου είπαν οτι θα πρέπει να το αποστείλω εγώ σ αυτούς κι αυτοί με τη σειρά τους στην infoquest. Η απάντησή τους σε ερώτηση μου για το DOA, ήταν ότι θα πρέπει, όπως και να έχει, να πάει πρώτα στην infoquest. Κοινώς εγώ θα πρέπει να δεχθώ την λύση της infoquest, ακόμα κι αν αυτή είναι για refurbished συσκευή ή επισκευή της ίδιας.
Σήμερα πήρα τηλ στην γενική γραμματεία καταναλωτή και μου είπαν οτι δεν μπορώ να προβώ σε υπαναχώρηση γιατί η παραλαβή έγινε απο φυσικό καταστημα και η συσκευασία ανοίχθηκε. Θα μπορούσα να το κάνω μόνο αν το είχα παραλάβει με οποιαδήποτε μεταφορική. (δηλαδή αν δεν υπήρχε νόμιμος εκπρόσωπος-υπάλληλος της εταιρίας, στην πάράδοση). Διαφορετικά ο μόνος τρόπος υπαναχώρησης, εφόσον έχεις παραλλάβει απο φυσικό κατάστημα, είναι να επιστρέψεις το προιόν σφραγισμένο εντός 7 ημερών.
Πριν λίγο πήγα πίσω στο κατάστημα... φυσικά και αυτοί μου είπαν τα παραπάνω για την υπαναχώρηση και τελικά παρέδωσα τη συσκευή και περιμένω να την στείλουν στην infoquest και βλέπουμε......
Με λίγα λόγια.... την έφαγα την ταλαιπωρία και ελπίζω-αναμένω για το καλύτερο..... Θα σας ενημερώσω μόλις μάθω κι εγώ κάτι.
https://discussions..../thread/6546104
Το δικό μου ήταν-είναι σχεδόν όπως το παρακάτω βίντεο:
https://www.youtube....h?v=7o_zu_nLKmA