Aπο τη στιγμή που το κατάστημα δίνει DOA όπως υποστηρίζει, κακώς δέχθηκες να σταλεί η συσκευή στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο.
Το κατάστημα είναι υπεύθυνο να κάνει την αντικατάσταση εκείνη τη στιγμή με σφραγισμένο.
Απο τη στιγμή που έγιναν επίσημα εξουσιοδοτημένα, έχουμε και τη καινούρια καραμέλα των Skroutz-ομάγαζων. "Να σταλεί για έλεγχο". Να γελάς.
Το παραπάνω μήνυμα της Info πάντως υπάρχει μια πιθανότητα να μη σου κάνουν όντως τίποτα εκεί και να σε στείλουν στο κατάστημα.
Επειδή στην αρχή δε θέλαν καν να το παραλάβουν για να το στείλουν αυτοί, μίλησα με γενική γραμματεία καταναλωτή. Απο κεί, αφού μου είπαν ενα κατεβατό νούμερα και άρθρα του αστικού δικαίου, επιβεβαίωσαν οτι το κατάστημα αν δεν είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της οποιασδήποτε φίρμας, έχει το δικαίωμα να στείλει το προιόν για έλεγχο και επιβεβαίωση βλάβης ακόμα και για το DOA. Και λογικό μου ακούγεται. Θέλουν κι αυτοί να πάρουν τα λεφτά τους πίσω.
Αυτό που άλλαξε και τελικά το πήραν-ανέλαβαν αυτοί, ήταν οτι τους είπα οτι θα κάνω καταγγελία, γιατί βάσει του ίδιου νόμου, οταν είσαι εντός DOA που σου δίνει το όποιο κατάστημα, είναι στην υποχρέωσή του να αναλάβει τον έλεγχο με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Ε με το οπου ακούσαν καταγγελία και νομικά τμήματα, το παραλάβαν σε 5 λεπτά.