Καλησπέρα παιδιά , σήμερα παρέλαβα το 4ο iPhone 6 από εγγύηση και διαπίστωσα ότι και αυτό έχει καμένο pixel , το συγκεκριμένα στάλθηκε κατόπιν καταγγελίας που έκανα μέσω της γραμμής υποστήριξης της apple(άνοιξα case). Τι προτείνετε να κάνω?? Σκάφτομαι να κινηθώ νομικά …
[Solved] 4ο χαλασμένο iPhone 6 μετά από αντικατάσταση..
Η καλύτερη απάντηση
nikosgnr , 10/07/2015 - 15:38
Καλησπέρα παιδιά , σήμερα παρέλαβα το 4ο iPhone 6 από εγγύηση και διαπίστωσα ότι και αυτό έχει καμένο pixel , το συγκεκριμένα στάλθηκε κατόπιν καταγγελίας που έκανα μέσω της γραμμής υποστήριξης της apple(άνοιξα case). Τι προτείνετε να κάνω?? Σκάφτομαι να κινηθώ νομικά …
Η αλήθεια είνα πως πλέον μπορείς να απαιτήσεις σφραγισμένο, καινούριο.
Κάνε ένα τηλ στο Support και ζήτησε να μιλήσεις με το Customer Relations. Απ' όσο ξέρω είναι στα Αγγλικά, συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος.
00800 4414 5417
Δείτε το πλήρες μήνυμα
#1
Δημοσίευση 09/07/2015 - 18:32
Ad
#2
Δημοσίευση 10/07/2015 - 13:18
το ξαναπας πισω δεν δεχεσαι τιποτα αλλο μονο εαν ειναι τελειο!!!!ξαναστειλε και στην apple και πες τους το,και πες τους θα κινηθεις νομικαΚαλησπέρα παιδιά , σήμερα παρέλαβα το 4ο iPhone 6 από εγγύηση και διαπίστωσα ότι και αυτό έχει καμένο pixel , το συγκεκριμένα στάλθηκε κατόπιν καταγγελίας που έκανα μέσω της γραμμής υποστήριξης της apple(άνοιξα case). Τι προτείνετε να κάνω?? Σκάφτομαι να κινηθώ νομικά …
Τελευταία επεξεργασία από: gismo301278, 10/07/2015 - 13:19
#3
Δημοσίευση 10/07/2015 - 15:38 Η καλύτερη απάντηση
Καλησπέρα παιδιά , σήμερα παρέλαβα το 4ο iPhone 6 από εγγύηση και διαπίστωσα ότι και αυτό έχει καμένο pixel , το συγκεκριμένα στάλθηκε κατόπιν καταγγελίας που έκανα μέσω της γραμμής υποστήριξης της apple(άνοιξα case). Τι προτείνετε να κάνω?? Σκάφτομαι να κινηθώ νομικά …
Η αλήθεια είνα πως πλέον μπορείς να απαιτήσεις σφραγισμένο, καινούριο.
Κάνε ένα τηλ στο Support και ζήτησε να μιλήσεις με το Customer Relations. Απ' όσο ξέρω είναι στα Αγγλικά, συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος.
00800 4414 5417
#4
Δημοσίευση 10/07/2015 - 15:53
Μόλις μίλησα και μου είπαν ότι θα μου στείλουν σφραγισμένο , για να δούμε…
#6
Δημοσίευση 10/07/2015 - 16:22
Το ελπίζω , μόλις έχω νέα θα σας ενημερώσω..
#7
Δημοσίευση 12/07/2015 - 20:00
Στα αγγλικά ήταν φίλεΜόλις μίλησα και μου είπαν ότι θα μου στείλουν σφραγισμένο , για να δούμε…
#8
Δημοσίευση 12/07/2015 - 21:04
Στα αγγλικά ήταν φίλε
Τι θέλει να πει ο ποιητής
ο γούγλης είναι φίλος μας και τα ξέρει όλα ... Οπότε, ρώτα πρώτα αυτόν και μετά όλους τους άλλους
#9
Δημοσίευση 12/07/2015 - 21:09
#10
Δημοσίευση 12/07/2015 - 22:30
Όχι , έχει αρμόδιο τμήμα στο οποίο είναι έλληνες…
#11
Δημοσίευση 12/07/2015 - 22:36
φιλε χαρας το κουραγειο σου μετα απο τοσο καιρο ευχομαι να πανε ολα καλα!!!!!σε δυο μηνες βγαινει το 6s κι ακρη δεν εχεις βγαλει ισως επρεπε νωριτερα να γινει ολο αυτο τι να πω!!!!ευχομαι ολα να πανε καλα τωραΌχι , έχει αρμόδιο τμήμα στο οποίο είναι έλληνες…
#12
Δημοσίευση 12/07/2015 - 22:42
Ναι φίλε μου , δεν το έχω ευχαριστηθεί καθόλου . Σκέφτομαι όπως θα μου έρθει να το πουλήσω και να περιμένω το 6s να το πάρω . Αύριο περιμένω τη ΤΝΤ να έρθει σπίτι να παραλάβει το παλιό ώστε να μου στείλουν το καινούργιο..
#13
Δημοσίευση 12/07/2015 - 22:47
κ εγώ το ίδιο 3 εξαρια με πρόβλημα αύριο μιλάω μαζι τους.. Κ ζητάω σφραγισμένο κ αν γίνεται άλλο χρωμα μετα από όλα αυτα. πόσες μέρες σου είπαν ότι θα κάνει να το παραλάβεις;Όχι , έχει αρμόδιο τμήμα στο οποίο είναι έλληνες…
#14
Δημοσίευση 12/07/2015 - 22:52
κ εγώ το ίδιο 3 εξαρια με πρόβλημα αύριο μιλάω μαζι τους.. Κ ζητάω σφραγισμένο κ αν γίνεται άλλο χρωμα μετα από όλα αυτα. πόσες μέρες σου είπαν ότι θα κάνει να το παραλάβεις;
Σου δίνουν άλλο χρώμα αν θες και εμένα με ρώτησαν . Όταν τους ρώτησα πόσες μέρες θα πάρει η διαδικασία μου είπαν ότι εξαρτάται από τη μεταφορική εταιρία . Μόλις παραδώσω το προβληματικό μου είπαν να στείλω με φωτογραφία το voucher έτσι ώστε να μου στείλουν το καινούργιο απευθείας ( να μη περιμένουν να παραλάβουν και μετά να μου το στείλουν) . Σου εύχομαι καλό κουράγιο φίλε μου..
#15
Δημοσίευση 12/07/2015 - 22:56
Ευχαριστώ..επίσης ήδη έχω ξενερώσει απίστευτα !!!Σου δίνουν άλλο χρώμα αν θες και εμένα με ρώτησαν . Όταν τους ρώτησα πόσες μέρες θα πάρει η διαδικασία μου είπαν ότι εξαρτάται από τη μεταφορική εταιρία . Μόλις παραδώσω το προβληματικό μου είπαν να στείλω με φωτογραφία το voucher έτσι ώστε να μου στείλουν το καινούργιο απευθείας ( να μη περιμένουν να παραλάβουν και μετά να μου το στείλουν) . Σου εύχομαι καλό κουράγιο φίλε μου..
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες